gefeliciteerdquote:
en het midden van het land krijgt vakantie, dus daar ook druk! flink veel kans op gezeik dus! sluipwegen zoeken!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
vandaag topdrukte op de weg ....
wordt gezegd Tilburg tevermijden vandaag in verband met de trek van bezoekers voor de kermis.....
dat wordt nog iets om vanavond terug in Tilburg te komen .....
inderdaad, je zou ook over de N65 kunnen en dan door udenhout en berkel kunnen gassen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
vanaf den bosch / hedel...
dus denk maar lekker binnen door cross (waalwijk kaatsheuvel loon op zand via binnen door wegen)
ja kan, maar N65 staan hoop flitspalenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
inderdaad, je zou ook over de N65 kunnen en dan door udenhout en berkel kunnen gassen!
je strax vertellen dat het kermis is en dat je moet omrijden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja kan, maar N65 staan hoop flitspalenen dan zou ik eerst dwars door den bosch moeten.
Vanuit hedel is het voor mij gerichter om over de A59 te rijden.
(moet net voor de reeshof zijn Kerkhof bij politiebureau... daar woon ik tegenover)
btw: wat doet die afgedankte zonnecel informatiekar op de brug voor de hasseltrotonde ??? (vanuit waalwijk)
ja klopt denk het ook nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
je strax vertellen dat het kermis is en dat je moet omrijden...
maar jij hebt er dan toch weinig last van? je gaat dan gewoon bij dat viaduct de snelweg af en dan naar rechts langs de spindel en dan binnendoor naar de reeshof? ben je er zo! dat zal niet vast staan denk ik!
meeste gaan gewoon over de kermis danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:37 schreef liefie_ het volgende:
als ik mn huis uit stap bots ik nog net niet tegen de kermis aan
ben nu ff in goirle, ben benieuwd hoeveel overlast ik ga hebben en hoe ik t beste en kortste naar huis kan fietsen straks!
klopt helemaal is namelijk een all in avond! dus met eten en drinken! en volgens mij komt joling hem weer openen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
vanavond bierhal 100,- entree per persoon
volgens mij een type fout :p
rest van de week is hij gratis
hehe na deze kermis mee gemaakt te hebben kijk je er anders tegenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:19 schreef Messenga het volgende:
Kermis
Gister wel voor het eerst uitgeweest in Tilburg.
Ben er wel ff langsgereden. Zag er wel groots uit. Maar ik ben nou eenmaal geen kermismens.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe na deze kermis mee gemaakt te hebben kijk je er anders tegen
hier is igewoon gaaf
248 attractiesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben er wel ff langsgereden. Zag er wel groots uit. Maar ik ben nou eenmaal geen kermismens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |