nou zeg dat klinkt goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:30 schreef Xtreem het volgende:
Voor diegene die een kamer zoekt:
Mijn studio, 28m2, boksdoornerf, perfect tussen uni en station/centrum, gaat september t/m half januari in onderhuur... Huur: 290 inclusief.
Interesse? PM me
wat een pauperwinkelquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er misschien iemand of ze bij La Poubelle ook versterkers hebben? Ben er zelf namelijk nooit geweest.
soms wel, maar moet je gewoon ff binnenlopen... wel wasknijper op je neus!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er misschien iemand of ze bij La Poubelle ook versterkers hebben? Ben er zelf namelijk nooit geweest.
en in welke omgeving woont deze mede tilburgse :pquote:
Vast niet.... En morgen rijden ze alleen tijdens de ochtend- en avondspits?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
goddomme, weer een busstaking. De bus naar Dongen zal wel niet rijden he?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zeg dat klinkt goed
maar ik heb er net een per maandag
dit klinkt als ouderwets fietsen jatten op CSenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:21 schreef Yankee_One het volgende:
Je kunt altijd nog lopen. Makkelijk te vinden en kost je denk 20-25 min vanaf CS
10 punten voor superrtuxxx je hebt net je eigen vraag beantwoordquote:Op maandag 2 juli 2007 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sinds wanneer bepalen ouders waar en hoe je woontDat hoeven ze bij mij niet te proberen.
![]()
Behalve als zij het betalen, dan wordt het anders natuurlijk...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
10 punten voor superrtuxxx je hebt net je eigen vraag beantwoord
Wat een luxequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
10 punten voor superrtuxxx je hebt net je eigen vraag beantwoord
Ja ik kreeg even later ineens een helder moment.quote:
Ik was t nie!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij is er weer iemand geliquideerd ofzo... iemand die iets weet?
Op de Koestraat nr. 2 staan ook nog kamers leegquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:36 schreef Messenga het volgende:
Tilburg was gezellig gister
Kamer viel wel tegen
Ik had het gezien op kamernet ja. Helaas is dat boven het station op de kaart, en voor mij een beetje 2e keusquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Op de Koestraat nr. 2 staan ook nog kamers leeg(binnenkort, bijna allemaal
)
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:11 schreef existenz het volgende:
Ik was het ook niet !
Wrong Side of the Tracks?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik had het gezien op kamernet ja. Helaas is dat boven het station op de kaart, en voor mij een beetje 2e keus.
Het is natuurlijk het makkelijkste als je uit de kroeg zo naar je kamer kan rollen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wrong Side of the Tracks?Maakt het veel uit als het niet ver van het centrum is dan? Heb in Tilburg-noord gewoond, in mijn tijd zeurden we daar niet over
![]()
Wij hebben Café Joey's tegenover ons huis liggen. Het is heel makkelijk om uit die kroeg te rollenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is natuurlijk het makkelijkste als je uit de kroeg zo naar je kamer kan rollen.![]()
hahaquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wrong Side of the Tracks?Maakt het veel uit als het niet ver van het centrum is dan? Heb in Tilburg-noord gewoond, in mijn tijd zeurden we daar niet over
![]()
hier om de hoek is een brand geweest die nogal verdacht was....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij is er weer iemand geliquideerd ofzo... iemand die iets weet?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wij hebben Café Joey's tegenover ons huis liggen. Het is heel makkelijk om uit die kroeg te rollenJe moet voor de aardigheid eens daar naar binnen gaan en zeggen dat Wesley een gore homo is...
![]()
Stappegoor is dan idd een eindje weg. Kun je nog beter in Goirle gaan wonenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
haha
Nee, ik ga HBOén in stappegoor, dus ik hoop een kamer tussen Stappegoor en het centrum te vinden.Doelenstraat was ansich dus wel een goede locatie. Doe nu een gok met de Heuvelstraat.
No thanks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Stappegoor is dan idd een eindje weg. Kun je nog beter in Goirle gaan wonen![]()
quote:
Gaat danny in Tilburg wonen dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Hebben we alweer 2 Tilburgse modjes... Wanneer komt Danny er wonen
En een admin.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Hebben we alweer 2 Tilburgse modjes... Wanneer komt Danny er wonen
Dan kan het FOK! hoofdkantoor beter verhuizen naar Tilburg.quote:
Yeah.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kan het FOK! hoofdkantoor beter verhuizen naar Tilburg.![]()
![]()
Dat zal toch niet?quote:
Breng 'm maar niet op ideeën dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zal toch niet?
Dacht ik net dat ik van hem af was.
Ik ga 'm nú even PM'en.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Breng 'm maar niet op ideeën dan.![]()
quote:
Café bommel heb ik gehoord, maar ligt aan je muzieksmaakquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Janetje het volgende:
Maar goed, Tilburg.. Ik weet waar Station Tilburg West is, ik weet dat er een 013 is die tof schijnt te zijn.. Wat zijn de verdere aanraders?
Bedoel je niet Bolle? Bommel zit in Breda hoor ik hier van iemand.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Café bommel heb ik gehoord, maar ligt aan je muzieksmaak
Oeh oeh oeh oeh !!! Ierse pub!!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bedoel je niet Bolle? Bommel zit in Breda hoor ik van iemand.
Verder :
http://www.clancystilburg.com/
http://www.cafe-extase.nl/
![]()
Bolle kan ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bedoel je niet Bolle? Bommel zit in Breda hoor ik hier van iemand.
Verder :
http://www.clancystilburg.com/
http://www.cafe-extase.nl/
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bolle kan ook.Iig een café oid met trance muziek etc.
Dan roep ik ....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]Heh bah..
Ik ben meer van het '80s/rock/hardrock
Dan komen wij elkaar wel op straat tegenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heh bah..
Ik ben meer van het '80s/rock/hardrock
Ow....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:56 schreef existenz het volgende:
Extase is tegenwoordig vrij kut.
Ongetwijfeld..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan komen wij elkaar wel op straat tegen.
Ik resideer er nog niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld..
Waar ergens in Tilburg resideren jullie?
Je wilt er gaan wonen?quote:
Ik ben er ook al heel lang niet meer geweest hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow....![]()
Ja, ehm.... Ik kom er al een tijdje niet meer....![]()
Ik ook ja..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
I have to.
Nee, ik ga binnenkort op kamers en er studeren.
Ik ook ja..quote:
Communicatie-/informatiewetenschappen, uvtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
HBO. Sport economie en communicatie. Jij?
Zorgvliet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ook ja..
Kwartiertje lopen ervanaf.
Ah, wat wil je worden?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Communicatie-/informatiewetenschappen, uvt
Boven Westermarkt.quote:
Hahaha.. ik voel me net alsof ik in het vragenrondje van de basisschool zit.quote:
Wat wil jij later worden?quote:
Ahquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ik voel me net alsof ik in het vragenrondje van de basisschool zit.
Ik ben al vertaler, maar ik wil iets met PR gaan doen.
Ja maandag vragen we "wat heb je gedaan in het weekend?"quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ik voel me net alsof ik in het vragenrondje van de basisschool zit.
Dat is dan idd vlakbijquote:
Heb je een papiertje?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah
Nou, Naam 06 en adres en we zijn compleet.
"GeFOK!t"quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maandag vragen we "wat heb je gedaan in het weekend?"![]()
Mietjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb je een papiertje?
06 145... oh wacht we zitten op fok..
quote:
Orangequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb je een papiertje?
06 145... oh wacht we zitten op fok..
"Je mag alles van me weten, behalve m'n provider"quote:
komen we vanzelf achterquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Je mag alles van me weten, behalve m'n provider"
En m'n pincode, leeftijd, gewicht, adres en nog meer van die persoonlijke dingen
NEE! *Maakt afwerend gebaar en slaat een kruisjequote:
Als we je eenmaal 2 breezers hebben gegeven!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
NEE! *Maakt afwerend gebaar en slaat een kruisje
Dan kots ik de hele boel onder denk ik.. gore zoete troep.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als we je eenmaal 2 breezers hebben gegeven!
True, wat zijn wel jouw drankjes dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan kots ik de hele boel onder denk ik.. gore zoete troep.
Als ik uitga: Bier.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
True, wat zijn wel jouw drankjes dan?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als we je eenmaal 2 breezers hebben gegeven!
Veel te duur.quote:
Is wel makkelijk in de kroeg onthouden.quote:
Meestal wel, ik wil wel eens afwisselen. Voor de mondsmaakquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Is wel makkelijk in de kroeg onthouden.. Ik geef iedereen altijd gewoon bier, die zoete troep vergeet ik toch de naam van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |