Op de Koestraat nr. 2 staan ook nog kamers leegquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:36 schreef Messenga het volgende:
Tilburg was gezellig gister
Kamer viel wel tegen
Ik had het gezien op kamernet ja. Helaas is dat boven het station op de kaart, en voor mij een beetje 2e keusquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Op de Koestraat nr. 2 staan ook nog kamers leeg(binnenkort, bijna allemaal
)
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:11 schreef existenz het volgende:
Ik was het ook niet !
Wrong Side of the Tracks?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik had het gezien op kamernet ja. Helaas is dat boven het station op de kaart, en voor mij een beetje 2e keus.
Het is natuurlijk het makkelijkste als je uit de kroeg zo naar je kamer kan rollen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wrong Side of the Tracks?Maakt het veel uit als het niet ver van het centrum is dan? Heb in Tilburg-noord gewoond, in mijn tijd zeurden we daar niet over
![]()
Wij hebben Café Joey's tegenover ons huis liggen. Het is heel makkelijk om uit die kroeg te rollenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is natuurlijk het makkelijkste als je uit de kroeg zo naar je kamer kan rollen.![]()
hahaquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wrong Side of the Tracks?Maakt het veel uit als het niet ver van het centrum is dan? Heb in Tilburg-noord gewoond, in mijn tijd zeurden we daar niet over
![]()
hier om de hoek is een brand geweest die nogal verdacht was....quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij is er weer iemand geliquideerd ofzo... iemand die iets weet?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wij hebben Café Joey's tegenover ons huis liggen. Het is heel makkelijk om uit die kroeg te rollenJe moet voor de aardigheid eens daar naar binnen gaan en zeggen dat Wesley een gore homo is...
![]()
Stappegoor is dan idd een eindje weg. Kun je nog beter in Goirle gaan wonenquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
haha
Nee, ik ga HBOén in stappegoor, dus ik hoop een kamer tussen Stappegoor en het centrum te vinden.Doelenstraat was ansich dus wel een goede locatie. Doe nu een gok met de Heuvelstraat.
No thanks.quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Stappegoor is dan idd een eindje weg. Kun je nog beter in Goirle gaan wonen![]()
quote:
Gaat danny in Tilburg wonen dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Hebben we alweer 2 Tilburgse modjes... Wanneer komt Danny er wonen
En een admin.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Hebben we alweer 2 Tilburgse modjes... Wanneer komt Danny er wonen
Dan kan het FOK! hoofdkantoor beter verhuizen naar Tilburg.quote:
Yeah.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kan het FOK! hoofdkantoor beter verhuizen naar Tilburg.![]()
![]()
Dat zal toch niet?quote:
Breng 'm maar niet op ideeën dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zal toch niet?
Dacht ik net dat ik van hem af was.
Ik ga 'm nú even PM'en.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Breng 'm maar niet op ideeën dan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |