nou zeg dat klinkt goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:30 schreef Xtreem het volgende:
Voor diegene die een kamer zoekt:
Mijn studio, 28m2, boksdoornerf, perfect tussen uni en station/centrum, gaat september t/m half januari in onderhuur... Huur: 290 inclusief.
Interesse? PM me
wat een pauperwinkelquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er misschien iemand of ze bij La Poubelle ook versterkers hebben? Ben er zelf namelijk nooit geweest.
soms wel, maar moet je gewoon ff binnenlopen... wel wasknijper op je neus!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er misschien iemand of ze bij La Poubelle ook versterkers hebben? Ben er zelf namelijk nooit geweest.
en in welke omgeving woont deze mede tilburgse :pquote:
Vast niet.... En morgen rijden ze alleen tijdens de ochtend- en avondspits?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
goddomme, weer een busstaking. De bus naar Dongen zal wel niet rijden he?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zeg dat klinkt goed
maar ik heb er net een per maandag
dit klinkt als ouderwets fietsen jatten op CSenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:21 schreef Yankee_One het volgende:
Je kunt altijd nog lopen. Makkelijk te vinden en kost je denk 20-25 min vanaf CS
10 punten voor superrtuxxx je hebt net je eigen vraag beantwoordquote:Op maandag 2 juli 2007 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sinds wanneer bepalen ouders waar en hoe je woontDat hoeven ze bij mij niet te proberen.
![]()
Behalve als zij het betalen, dan wordt het anders natuurlijk...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
10 punten voor superrtuxxx je hebt net je eigen vraag beantwoord
Wat een luxequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
10 punten voor superrtuxxx je hebt net je eigen vraag beantwoord
Ja ik kreeg even later ineens een helder moment.quote:
Ik was t nie!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Volgens mij is er weer iemand geliquideerd ofzo... iemand die iets weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |