Als we daar allemaal voor wegblijven heb je wel dat effect jaquote:
Dat ze de bank moeten draaien.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat bedoelde Ross daar eigenlijk mee?
Oke dat is dus Phoebe of Monica, want ze zeggen allebei zoietsquote:Op maandag 18 juni 2007 18:49 schreef Remzz het volgende:
"But they don't know that we know that they know. "
Scharnierenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat bedoelde Ross daar eigenlijk mee?
heel goed!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deze weet ik, zegt Joey tegen Chandler als hij wil dat Joey uit zijn stoel komt. Seizoen 3 aflevering 2, TOW No One's Ready.
Pivotquote:Op maandag 18 juni 2007 18:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat ze de bank moeten draaien.
Ook al zou je komen, ik winquote:Op maandag 18 juni 2007 01:36 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik kom.... win ik toch met de Friends quizMaar ik kom niet
Whehe, over dat ze Richard moesten bedankenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:47 schreef TornadoDK het volgende:
"I think Monica Thanked him for the both of us. "
![]()
"I beg you not to finish that sentence"
![]()
het is helemaal niet fout als je dat doet hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijk al heel lang Friends en ik heb elke aflevering minstens 8 keer gezien ongeveer, maar ik ben geen freak die elke dag een Friends marathon houdt
quote:Oh, di foof
Op die voicemailquote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Dana85 het volgende:
Even een vraagje: ik ben al een poosje in m'n dvd's aan het zoeken naar de aflevering waarbij Ross zich voordoet als Vikram, een ex van Phoebe. Hij brengt Phoebe dan in de problemen met haar nieuwe vriendje. Echt hilarisch zoals Ross zich dan als een Rus (toch...) voordoet. Moeite wel waard om te zien, maar ik kan 'm niet vinden. HELP!
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef 2Mini het volgende:
Zal ik even zeggen wat voor nutteloze leven ik heb?
Ik heb dus de monsterbox (yeah!)
En sinds mijn aankoop, seizoen 1 tot 10 gekeken..
seizoen 10 tot 1 (dus van achter naar voor)
En nu ben ik weer van 1 naar 10 aan het kijken, alleen ben ik nu bijna bij seizoen 7
Als het goed is, ben ik bij seizoen 6, aflevering 21 The One with Elisabeth's Dad
Ik ken bijna alle afleveringen al uit mijn hoofd..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef DuranK het volgende:
[..]
Nee ik kijk het gewoon van voor naar achteren. Anders weet je al wat er gaat gebeuren, das toch niet leukZo is het tenminste nog onvoorspelbaar en spannend!!
![]()
edit: al beatnwoordquote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Dana85 het volgende:
Even een vraagje: ik ben al een poosje in m'n dvd's aan het zoeken naar de aflevering waarbij Ross zich voordoet als Vikram, een ex van Phoebe. Hij brengt Phoebe dan in de problemen met haar nieuwe vriendje. Echt hilarisch zoals Ross zich dan als een Rus (toch...) voordoet. Moeite wel waard om te zien, maar ik kan 'm niet vinden. HELP!
Yeah, it's like a cow's opinion. It just doesn't matter. It's moo.quote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Yeah, it's like a cow's opinion. It just doesn't matter. It's moo.
Joey's redenering dat als Tag Rachel niet leuk vind zij niks moet beginnen met hem.
quote:triba slubi glab
quote:It's not that common, it doesn't happen to everyone en it is a big deal!!
quote:Ow bloody hell..
quote:Well there's something you didn't know 'bout your dad!
quote:oow a quarter!
quote:And a coke.. HOOHH!! HOHH!! ..diet coke
quote:They all thought Phoebe would leave..
quote:Look at me!!!
quote:You have a son!
Wow.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:23 schreef DuranK het volgende:
1. I knew it!! Als Rachel en Ross weer eens ruzie hebben
2.
3. Ross in de camera nadat die ouders iets over hem zeiden
4. Als Ross net van brandtrap is geflikkerd en ligt te creperen
5. Als chandler in bad zit met Monica en joey vraagt of hij kip wil
6.
7. Ross met leren broek helemaal onder de creme enzo
8. Rachel tegen Ross als hij zo;n agent wilt versieren als ze worden aangehouden
Eng gewoonquote:
Heeeyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:34 schreef Jojoortje het volgende:
6. Ooooh met dat liedje? ' That's right, i'm here all night and Chandler will never get laid
Voor valentijnsdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |