quote:Op zondag 17 juni 2007 21:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die eerste kan ook nog zijn dat Monica aan de groep verteld dat Chandler een Third Niple heeft.
Die tweede is geloof ik Phoebe die een heel vies koekje eet van Monica.
Yep. both rightquote:Op zondag 17 juni 2007 22:09 schreef Retarded het volgende:
[..]
You Bithc... als Monica aan iedereen verteld van Chandler's 3e tepel of Amy idd.. met die 35% korting
Evil Taste... Monica maakt mockolate koekjes
* wolfrolf duwt Dizer subtiel naar Het Fantastische X-Files Topic!!! #2quote:
Ik heb de extended versies bijna allemaal nog maar 1 keer gezien. Moet dus wel ff goed nadenken.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef Retarded het volgende:
"Oh no, not that song!"
"Phoebe, did you get it??!?"
"You know, I wish there was something I could do to help you...."
alleen voor degene met de extended episodesben benieuwd wie het weet!
wat heb jij veel DVD'squote:
quote:Pivot! Piv-ot! Piv-ot!! Piv-ott!!! Piv-ot!
Ross die aanwijzingen geeft bij het verslepen van zijn nieuwe bank de trap op.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat heb jij veel DVD's![]()
en een nieuwe, een makkie:
[..]
Ross, Chandler en Rachel proberen een bank de trap op te krijgenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat heb jij veel DVD's![]()
en een nieuwe, een makkie:
[..]
Is dat met die bank de trap op, al heb ik nooit verstaan wat Ross steeds riepquote:Pivot! Piv-ot! Piv-ot!! Piv-ott!!! Piv-ot!
De blooper daarvan is ook leuk. Dat ze gewoon letterlijk dubbel gaan van het lachen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ross, Chandler en Rachel proberen een bank de trap op te krijgen
Ross die de hele tijd PIVOT zegt -->
Jaaaa kloptquote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De blooper daarvan is ook leuk. Dat ze gewoon letterlijk dubbel gaan van het lachen.
quote:
Na 6 minuten: http://youtube.com/watch?v=nAmvXxHN4qIquote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De blooper daarvan is ook leuk. Dat ze gewoon letterlijk dubbel gaan van het lachen.
Blooper van doedelzak spelen is ook harstikke lachen. Kan Jennifer Aniston der lach weer niet inhouden, kan ze nooit, daar niet vanquote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 17 juni 2007 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat met die bank de trap op, al heb ik nooit verstaan wat Ross steeds riep
"Shut up, shut up, shut up!!!"
Ik weet de tweede weerquote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef Retarded het volgende:
"Oh no, not that song!"
kijken ze dan niet de superbowlquote:Op zondag 17 juni 2007 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..].
Vandaag weer 12 afleveringen gezien. Gaat echt hard
.
Oh, en waarom heten de afleveringen "The One With The Superbowl Pt1 & 2"
Zijn ze soms tijdens de superbowl in Amerika uitgezonden of zo
niet eens friends kijken?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:48 schreef Dizer het volgende:
Ok, mensen. Hier een gek idee. Ik ben wel voor een Friends meet. Het is hier altijd supergezellig. We hebben dan genoeg om over te praten. Wie is er voor?
Ik zou zeggen:
- zaterdag 22 september
- Utrecht (lekker centraal)
- Wat drinken bij winkel van sinkel en daarna lekker ergens wat gaan eten!
Wie gaat er mee?
- Dizer
Ja, maar jullie zijn allemaal van die freaks (sorryquote:Op zondag 17 juni 2007 22:48 schreef Dizer het volgende:
Ok, mensen. Hier een gek idee. Ik ben wel voor een Friends meet. Het is hier altijd supergezellig. We hebben dan genoeg om over te praten. Wie is er voor?
Ik zou zeggen:
- zaterdag 22 september
Wie gaat er mee?
- Dizer
Niet weten of jje kan? Tsssk.. ik plan iets 3 maanden vooruit, tuurlijk heb je niks. Dus je plant het voor die dag in en als iemand met je wil afspreken op die dag, dan zeg je, "nee sorry, dan heb ik een FOK Friends Meet!!"quote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
niet eens friends kijken?
weet niet of ik kan, maar anders lijkt het me wel leuk!
maar m'n oma viert rond die tijd altijd haar verjaardag...hoe moet dat overkomen bij de familie: "nee, ik kom niet, ik heb een friends-meet met mensen van internet die ik niet ken"quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet weten of jje kan? Tsssk.. ik plan iets 3 maanden vooruit, tuurlijk heb je niks. Dus je plant het voor die dag in en als iemand met je wil afspreken op die dag, dan zeg je, "nee sorry, dan heb ik een FOK Friends Meet!!"!
Ik ben er op zich niet op tegenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:48 schreef Dizer het volgende:
Ik zou zeggen:
- zaterdag 22 september
Wie gaat er mee?
- Dizer
Hmm...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
maar m'n oma viert rond die tijd altijd haar verjaardag...hoe moet dat overkomen bij de familie: "nee, ik kom niet, ik heb een friends-meet met mensen van internet die ik niet ken"![]()
Soms.. soms denk ik.. had ik maar zo een levenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:19 schreef Rianne84 het volgende:
Hadden wij maar een central perk...
mja...lekker huis in new york, goede vrienden, nooit hoeven werken...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Soms.. soms denk ik.. had ik maar zo een leven!
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef -Mo- het volgende:
Wordt er tijdens die meet ook Friends trivia-vragen gesteld? Kan er meteen gekeken worden wie er door de mand valt, zonder Google.
WTF, ik google nooitquote:Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef -Mo- het volgende:
Wordt er tijdens die meet ook Friends trivia-vragen gesteld? Kan er meteen gekeken worden wie er door de mand valt, zonder Google.
is voor mij ook voor 't eerst hoor, dus je bent niet alleenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:42 schreef Piles het volgende:
Ik moet mezelf nog over de grens trekken van het bezoeken van een FOK!meet, maar ik ga erover nadenken (eens moet de eerste keer zijn toch)
Zoals te zien is aan de fouten die ik vaak genoeg maak, google ik nietquote:Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef -Mo- het volgende:
ik geef gewoon geen antwoord als ik echt geen idee hebquote:Op maandag 18 juni 2007 00:05 schreef DuranK het volgende:
[..]
Zoals te zien is aan de fouten die ik vaak genoeg maak, google ik niet![]()
I'm impressedquote:Op zondag 17 juni 2007 22:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik weet de tweede weerDat is uit TOW the football. Monica en Ross gooien hun Gellar Cup weg om hun ruzie op te lossen. En Phoebe moet hem beneden bij de trashshoot (wat is dat eigenlijk in het nederlands?) opvangen.
quote:Ok, mensen. Hier een gek idee. Ik ben wel voor een Friends meet. Het is hier altijd supergezellig. We hebben dan genoeg om over te praten. Wie is er voor?
Ik zou zeggen:
- zaterdag 22 september
Wie gaat er mee?
- Dizer
- MissBliss
- DuranK
Misschien:
- Rianne84
- Fir3fly
- Piles
Nog een poging voor de eerste. Volgens mij is het Phoebe die een nummer beschrijft waarna een van de andere Friends een titel probeerd te raden en zij reageerd met "Oh no, not that song!". Maar waar het in welke aflevering hoort weet ik niet meer. Moet ze toch nog vaker kijkenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef Retarded het volgende:
"Oh no, not that song!"
Inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2007 22:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar jullie zijn allemaal van die freaks (sorry) die elke quote kennen en ik kan dan niet echt meepraten
M.a.w.... lijkt me leuk
Deze weet ik, zegt Joey tegen Chandler als hij wil dat Joey uit zijn stoel komt. Seizoen 3 aflevering 2, TOW No One's Ready.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef Retarded het volgende:
Wat bedoelde Ross daar eigenlijk mee?quote:Pivot! Piv-ot! Piv-ot!! Piv-ott!!! Piv-ot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |