Dat geldt ook voor mij. Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
LachenWordt het hier gemeld als dat van start gaat?
(maak ik wel gelijk even de kanttekening dat ik qua werk/vriendin wel tijd moet hebben
.)
Eyquote:
Hahahahahaha, herkenbaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef Dizer het volgende:
Ach joh, het is juist goed om het reëel te gaan houden. Kan ik naast X-Files door blijven gaan met kijken van Friends en Studio 60.
MM heeft laagste prijs garantie. Gewoon zeggen dat ie in Amsterdam, Alkmaar enz. gewoon 150 is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef drs_Kiwi het volgende:
*grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*
Ik vandaag naar de MM bellen; nee, de box hebben we niet. Bestellen gaat toch wel een week of twee duren (en ding kost 160 euro)... Morgen maar VanLeest 's bellen (staat niet op de site, maar heb 'm er wel 's zien staan)...
Mja, daar zijn ze hier creatief mee omgegaan; geldt alleen voor een straal van x aantal kmquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
MM heeft laagste prijs garantie. Gewoon zeggen dat ie in Amsterdam, Alkmaar enz. gewoon 150 is.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ooh je koopt alle seizenen in die grote box Kiwigaaf! Ik dacht dat je alleen seizoen 1 ging scoren
Heb erg zin nu om met zijn allen te gaan kijken
Mwah, dat wil ik nou net niet zeggen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef Acathla het volgende:
Toch blijf ik Doggett een verbetering voor de serie vinden.
Zeer aan te raden. Tevens is het vanaf seizoen 5 op DVD in breedbeeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
Serie vroeger redelijk gevolgd op tv maar was nog te klein om het plot erin te zien. Vond de aparte afleveringen altijd al erg goed. Dit topic heeft me daarom ook weer aangezet om eens seizoen 1 te halen. Als die bevalt ga ik misschien de complete serie nog wel eens bemachtigen.
Zeer aan te raden. Tevens is het vanaf seizoen 5 op DVD in breedbeeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:36 schreef MrFl0ppY het volgende:
Serie vroeger redelijk gevolgd op tv maar was nog te klein om het plot erin te zien. Vond de aparte afleveringen altijd al erg goed. Dit topic heeft me daarom ook weer aangezet om eens seizoen 1 te halen. Als die bevalt ga ik misschien de complete serie nog wel eens bemachtigen.
Doggett is ok. Maar hij heeft nooit kunnen tippen aan Mulderquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef Acathla het volgende:
Deze zomer dan eindelijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb niet veel van The X-Files gezien, wel genoeg om te weten dat ik het leuk vind.
Nu heb ik de eerste seizoenen binnen gepompt, en ben van plan om alles te gaan kijken.
Doggett was inderdaad een goede keuze. Iemand anders was echt heel slecht geweest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef Acathla het volgende:
idd, in de tijd van doggett vond ik het altijd super als Mulder weer terug was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeer aan te raden. Tevens is het vanaf seizoen 5 op DVD in breedbeeld
[..]
Doggett is ok. Maar hij heeft nooit kunnen tippen aan Mulder
Ja dat was leuk, Doggett en Mulder die steeds met elkaar in de knoei gingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
idd, in de tijd van doggett vond ik het altijd super als Mulder weer terug was.
Grappig, ik heb dezelfde box vorig jaar ergens gekocht, maar bij mij zijn de individuele dvd-boxen van doorzichtig plastic ipv zwart plasticquote:Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef Pantheon het volgende:
Mijn broertje komt vanmiddag terug van school en heeft wat leuks meegenomen van de Media Markt.![]()
[[url=http://www.f-m-b.org/dvd_collection_images/giftsets_boxsets/x_files_box_1_thumb.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://www.f-m-b.org/dvd_collection_images/giftsets_boxsets/x_files_box_2_thumb.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://www.f-m-b.org/dvd_collection_images/giftsets_boxsets/x_files_box_3_thumb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.f-m-b.org/dvd_collection_images/giftsets_boxsets/x_files_box_4_thumb.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://www.f-m-b.org/dvd_collection_images/giftsets_boxsets/x_files_box_5_thumb.jpg]afbeelding][/url]
De afbeelding is van de Engelse box, dit zitten allemaal in zwarte cases.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:40 schreef Adagio het volgende:
[..]
Grappig, ik heb dezelfde box vorig jaar ergens gekocht, maar bij mij zijn de individuele dvd-boxen van doorzichtig plastic ipv zwart plastic
Hey! We zouden samen gaan kijkenquote:Op zondag 17 juni 2007 00:04 schreef drs_Kiwi het volgende:
Toch nog maar ff zelf wezen checken bij de MM en wat bleek... stonden gewoon nog zeker 3 boxsets![]()
Heb er dus maar eentje meegepakt en als 'beloning' de box nu openmaken en afl 1 kijken
Gisteren was een rotdag, dan mag de pilot toch wel als beloningquote:
2,3,4,1,7,5,6,8,9 (op volgorde van favoriet, naar minder favorietquote:Op zondag 17 juni 2007 20:20 schreef Roolio het volgende:
Wat vinden jullie de beste X-file seizoenen?
4 afleveringen per week vind ik primaquote:Op zondag 17 juni 2007 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2,3,4,1,7,5,6,8,9 (op volgorde van favoriet, naar minder favoriet)
Mag ik voor het tezamen X-Files kijken 4 afleveringen per week voorstellen?
me tooquote:
Als ik even mag patsen, links van mij staan mijn 9quote:Op zondag 17 juni 2007 22:32 schreef drs_Kiwi het volgende:
Ik heb er zin in![]()
De boxset ligt mooi binnen m'n blikveld in de woonkamer, ik ben er echt blij mee![]()
(ja, ik ben erg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |