quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Op welke manier doel jij? Haal mijn zin niet uit zijn context hè?![]()
Waar had je zin in dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:33 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Op welke manier doel jij? Haal mijn zin niet uit zijn context hè?![]()
Ik word al zwaar gebruikt/misbruikt op MSNquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
nee hoor, ik bedoelde gebruiken op msn (zijn jou woorden)![]()
Huub is een domme truffel, die komt er nog wel eens achter dat het zo niet werkt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:34 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben geen Huub die meer wil !!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vandaag kreeg ik nog steeds felicitaties.
quote:
Uhhh... de bult zit van binnen, je ziet aan de buitenkant niks.... en ik kom tijdens mijn werk geen collega tegen.Ik bel wel, ik ga vrijdag weekendje naar Texel, en zeg vanmiddag tegen de dok dat ik tog graag heb, dat er nog even naar gekeken wordt,quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Verzin een smoes en bel vanaf je werk: zeg dat je collega's de bult zagen en zeiden dat je meteen moest bellen.
Ik zag het en hield me in uit respectquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vandaag kreeg ik nog steeds felicitaties.
Oh dan heb ik je alquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik word al zwaar gebruikt/misbruikt op MSN![]()
.
Als dat kan, dan is dat een mooie oplossing. Texel... hopen dan dat het weer niet nog minder wordt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhhh... de bult zit van binnen, je ziet aan de buitenkant niks.... en ik kom tijdens mijn werk geen collega tegen.Ik bel wel, ik ga vrijdag weekendje naar Texel, en zeg vanmiddag tegen de dok dat ik tog graag heb, dat er nog even naar gekeken wordt,
Welterusten bruid met bultquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:40 schreef Lobasca het volgende:
Maar mijn bult en ik gaan slapen. Jullie lezen het nog wel.![]()
Succes ermee! Slaap lekker!quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:40 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga ook zo met mijn 'bult' slapenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:40 schreef Lobasca het volgende:
Trustequote:Op woensdag 13 juni 2007 04:40 schreef Lobasca het volgende:
Zal ik de mijne ff posten, misschien weet de nachtzuster raadquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gaf vanavond jouw 'speciale pagina' weer eens door. Lof en hulde en dankbaarheid alom.
Weet je nu dan ook bij wie je moet zijn voor gratis streamsquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gaf vanavond jouw 'speciale pagina' weer eens door. Lof en hulde en dankbaarheid alom.
Mwah. Wel een aardig filmpje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:42 schreef TherAngelina het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=STPiH7B9WEk
Lekker romantisch heur.
Jij hebt je PM niet geactiveerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Weet je nu dan ook bij wie je moet zijn voor gratis streams![]()
Ja, het werkt prima, maar soms ook nietquote:
Zie je nou wel? Computermannen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:46 schreef noucky het volgende:
Hidiho is een toppertje en hij moet er eens wat mee gaan doen !!!!!!!!!!!!!
Dus je hebt het er maar druk mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het werkt prima, maar soms ook niet![]()
PM had je al eens over, hoe gaat dat hier ?quote:
Sorry, ik trek het nie meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal ik de mijne ff posten, misschien weet de nachtzuster raad![]()
gewoon elkaar geile berichten sturenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:47 schreef noucky het volgende:
[..]
PM had je al eens over, hoe gaat dat hier ?
Ik ben er via een lange omweg gekomen, dus ik hoop dat iemand anders dat kan uitleggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:47 schreef noucky het volgende:
[..]
PM had je al eens over, hoe gaat dat hier ?
quote:
Als je zelf niks weet van computers is het altijd handig, maar dat geldt ook voor klussers die altijd handig zijn :-)quote:
Ah nee, het is sexy. Daarom heb ik ook een computerprogrammeur aan mijn zijdequote:Op woensdag 13 juni 2007 04:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Als je zelf niks weet van computers is het altijd handig, maar dat geldt ook voor klussers die altijd handig zijn :-)
Het is maar net waar je de meeste behoefte aan hebt -)
DAn moet je ondertussen dan toch veel weten ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah nee, het is sexy. Daarom heb ik ook een computerprogrammeur aan mijn zijde![]()
Volgens mij kan ik hem maar beter weghalenquote:
Als die vent Huub met zijn knuppel kan doodslaan dan mag hij er van mij opblijven -)quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:54 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij kan ik hem maar beter weghalen![]()
![]()
Krijg normaal nooit klachten![]()
Nee, dat hoeft juist niet meer want hij weet 't toch eerder en snellerquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:53 schreef noucky het volgende:
[..]
DAn moet je ondertussen dan toch veel weten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |