Oh? Dat doet ie bij mij nou nooitquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ian haalt mij het bloed onder de nagels vandaan.
Ow ben jij dat!quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben wel MSN. Heel veel mensen gebruiken mij en zo.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja zeg, als je er daar een van hebt, dan is het niet de bedoeling dat je 'mannen' nog spannend vindt!quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:28 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind mannen niet spannend, alleen als vriend.
Je bedoelt wakker blijven tot 8 uur? Moet ook nog arbeiten vandaag, welliswaar maar 2 uurtjes, en tussen 10 en 14u maar toch.... ben gehecht aan mijn bed..quote:
Beter gebruiken als misbruikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:28 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja maar ik vind Ian wel heul liev hoor, vérder.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zweer het! Meteen de zweep erover, klaar![]()
Verzin een smoes en bel vanaf je werk: zeg dat je collega's de bult zagen en zeiden dat je meteen moest bellen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bedoelt wakker blijven tot 8 uur? Moet ook nog arbeiten vandaag, welliswaar maar 2 uurtjes, en tussen 10 en 14u maar toch.... ben gehecht aan mijn bed..
Mijquote:
Op welke manier doel jij? Haal mijn zin niet uit zijn context hè?quote:
Zie je nou wel? 't Is een schat van een kind!quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:32 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja maar ik vind Ian wel heul liev hoor, vérder.
Het is APKquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:31 schreef TherAngelina het volgende:
En datte we toffe jongens zijn, dat willen we wetennnn.
Ik ben geen Huub die meer wil !!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zeg, als je er daar een van hebt, dan is het niet de bedoeling dat je 'mannen' nog spannend vindt!
momentje eend, jij komt laterquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mij![]()
Dat had ik nou niet achter je gezocht
Alleen wat nastyquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je nou wel? 't Is een schat van een kind!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |