quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gaf vanavond jouw 'speciale pagina' weer eens door. Lof en hulde en dankbaarheid alom.
Weet je nu dan ook bij wie je moet zijn voor gratis streamsquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gaf vanavond jouw 'speciale pagina' weer eens door. Lof en hulde en dankbaarheid alom.
Mwah. Wel een aardig filmpje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:42 schreef TherAngelina het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=STPiH7B9WEk
Lekker romantisch heur.
Jij hebt je PM niet geactiveerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Weet je nu dan ook bij wie je moet zijn voor gratis streams![]()
Ja, het werkt prima, maar soms ook nietquote:
Zie je nou wel? Computermannen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:46 schreef noucky het volgende:
Hidiho is een toppertje en hij moet er eens wat mee gaan doen !!!!!!!!!!!!!
Dus je hebt het er maar druk mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het werkt prima, maar soms ook niet![]()
PM had je al eens over, hoe gaat dat hier ?quote:
Sorry, ik trek het nie meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal ik de mijne ff posten, misschien weet de nachtzuster raad![]()
gewoon elkaar geile berichten sturenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:47 schreef noucky het volgende:
[..]
PM had je al eens over, hoe gaat dat hier ?
Ik ben er via een lange omweg gekomen, dus ik hoop dat iemand anders dat kan uitleggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:47 schreef noucky het volgende:
[..]
PM had je al eens over, hoe gaat dat hier ?
quote:
Als je zelf niks weet van computers is het altijd handig, maar dat geldt ook voor klussers die altijd handig zijn :-)quote:
Ah nee, het is sexy. Daarom heb ik ook een computerprogrammeur aan mijn zijdequote:Op woensdag 13 juni 2007 04:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Als je zelf niks weet van computers is het altijd handig, maar dat geldt ook voor klussers die altijd handig zijn :-)
Het is maar net waar je de meeste behoefte aan hebt -)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |