tja die zitten er toch wel op voor het weggedragquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei best mooi. Haal alleen die afschuwelijke spoiler er af![]()
Heb ik ook met m'n tot de max getunede AM DB9quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
die audi is btw zo "snel" dat de computer hem standaard crashed na de race als die de besturing overneemt
helaas, wil je de downforce van je auto kunnen aanpassen dan zijn die dingen toch echt nodigquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei best mooi. Haal alleen die afschuwelijke spoiler er af![]()
Ik zou die tekst even veranderen naar "Drive like you stole it" of "Drive like you've stolen it" ipv van "Drive like you stolen it".quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net maar even aan het painten en tunen gegaan...
Dit is een C(547) klasse VW R32
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1009/544248077_cc65589cc0.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1395/544248089_25d62ed35d.jpg]afbeelding][/url]
En dit is mijn U(999( klasse Audi RS4! Ding is echt belachelijk snel en rijdt echt te heerlijk!!
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1087/544248095_78bab25831.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1110/544248099_ad5d2b2bf1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1249/544248101_4938ae502f.jpg]afbeelding][/url]
Gaan er nog wel meer komen ben ik bangmaar niet van die heel uitgebreide...
ja zat er ook net naar te kijken in derdaad...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik zou die tekst even veranderen naar "Drive like you stole it" of "Drive like you've stolen it" ipv van "Drive like you stolen it".
leuke mapquote:
vond ik ook best wel....quote:
Is goed hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef dekkered het volgende:
iemand zin om ff online te racen?
o enne Un4 ik heb je geadd aan men friends list
Maar dan wel de lange versie. Daar zitten de leukste stukken in. Het doet me ook veel deugd dat er maar 1 straten-circuit in zit. Wat heb ik altijd een hekel aan die krappe stratenquote:
en daar heb ik dus juist de grootste hekel aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik blijf altijd fan van Laguna Secavooral The Corkscrew! Heerlijke bocht, aankomen over dat heuveltjes, vol in de remmen, zwaar uit balans, insturen naar links en dan de wagen naar rechts laten vallen en gas er vol op
heb nu net eindelijk maple valley gehaald.. en daarmee ook op level 36 uitgekomenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben level 36 en jullie ?
heb totaal al 50 uur gespeeld
die mensen vind je niet veel! het is ook mijn favoriete baan, echt super!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik blijf altijd fan van Laguna Secavooral The Corkscrew! Heerlijke bocht, aankomen over dat heuveltjes, vol in de remmen, zwaar uit balans, insturen naar links en dan de wagen naar rechts laten vallen en gas er vol op
ik ben nu 19quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben level 36 en jullie ?
heb totaal al 50 uur gespeeld
vroeger aanremmen, links beginnen, rechts op de baan max naar links en vallen maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
en daar heb ik dus juist de grootste hekel aan
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:50 schreef rival het volgende:
[..]
die mensen vind je niet veel! het is ook mijn favoriete baan, echt super!
In Forza 1 vond ik Maple Valley geweldig!quote:
inderdaad dat is heel erg klote! je moet er echt vol langs zijn anders werkt het nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat ik wel haat aan Forza 2 is het missen van een blauwe vlag. Zet je een auto op een ronde en dan gaan ze niet aan de kant. En moet je meer risico nemen![]()
In multiplayer van die mongolen die je lapt maar je gaan blocken omdat ze denken dat je achter ze ligtquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
inderdaad dat is heel erg klote! je moet er echt vol langs zijn anders werkt het niet
Ja elke klasse die je wilt op speedway mag je kiezenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:57 schreef dekkered het volgende:
kunnen we niet zorgen dat we een keer met zen allen online gaan racen?
heb je teminste geen last van die kut duitsers die niet aan de kant willen en je alleen maar beuken
welke heb je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
pak ik me U wagen....
Ik heb een snellere als ik hem ff upgradequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De Ford Gt 40, topspeed van 410 km per uur![]()
Gebruik hem ook alleen op de Speedwayquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb een snellere als ik hem ff upgradeDie Ford GT is trouwens een lompe pak
Daar kun je niet normaal mee over een circuit.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De Ford Gt 40, topspeed van 410 km per uur![]()
Dan is ie idd zeer ok.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gebruik hem ook alleen op de Speedway
gratis geld is dat
Ik speel tegenwoordig gewoon met collissions off.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef existenz het volgende:
Moet wel zeggen dat vooral de amerikanen en duitsers idd beuken ed.. De Nederlanders waar ik tegen geraced heb, als we er af vlogen waren dat race incidenten: iemand die een keer zijn rempunt mist of die je nog net aan tikt omdat je er vlak langsaf rijdt. Maar dan komt er ook wel een sorry door de mic heen of wordt er even over gedold. Die amerikanen vinden het raar als je ze kickt
als ik achter iemand rij en ik tik hem aan waardoor hij rond gaat, dan wacht ik zelfs tot hij weer terug is. (mits de race daarvoor ook eerlijk en rustig verloopt uiteraard)quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:09 schreef existenz het volgende:
Moet wel zeggen dat vooral de amerikanen en duitsers idd beuken ed.. De Nederlanders waar ik tegen geraced heb, als we er af vlogen waren dat race incidenten: iemand die een keer zijn rempunt mist of die je nog net aan tikt omdat je er vlak langsaf rijdt. Maar dan komt er ook wel een sorry door de mic heen of wordt er even over gedold. Die amerikanen vinden het raar als je ze kickt
Heb ik toevallig toestraks tegen jou gereden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:15 schreef rival het volgende:
[..]
als ik achter iemand rij en ik tik hem aan waardoor hij rond gaat, dan wacht ik zelfs tot hij weer terug is. (mits de race daarvoor ook eerlijk en rustig verloopt uiteraard)
merk het wel dat de nederlanders een stuk netter rijden!
nee ben nog niet online geweest vandaag... wel van de week tegen een fokker.. maar weet ze naam niet meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb ik toevallig toestraks tegen jou gereden?. Dat zei toen iemand namelijk ook
Zit verwerkt in je snelheidsmeter (aan de zijkand)quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:42 schreef rival het volgende:
waar kan je zien hoeveel benzine je hebt in endurance?
want ik ben voor banden in de pits geweest (dat tankt ie waarschijnlijk?) maar ben nog geen 1 keer zonder benzine komen staan!
aha.. rechts.. witte balk.... thnxquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:47 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zit verwerkt in je snelheidsmeter (aan de zijkand)
Is eigenlijk vrij simpel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |