Waarom maak je niet een 400 auto?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef Heintje het volgende:
Mijn beste D auto is iets van 394 ofzo. Dus volgens mij ook tot de 400 en daarna om de 150.
En de grens tussen A en S ligt dan op 850
Nog geen zin in gehad.quote:
Jij kent zeker door de SP alleen nog maar de short versies overal van?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Un4 het volgende:
Waarom kiest iedereen precies die banen die ik nog niet ken online..
Nee niet persequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
dat wilt toch niet perse zeggen dat ie beter is?
misluktquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef rival het volgende:
zo eindelijk achter gekomen hoe jullie de foto's hier krijgen....
hier wat actiefoto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DRIFTKING IN ACTIEheb een E36 echt helemaal drifting gemaakt. bijna onmogelijk om gewoon ermee te rijden
[afbeelding]
Semi-pro geloof ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:45 schreef Magneet het volgende:
welk championship ben je bezig? Ik heb hem al gereden meen ik maar ik rijd dan ook alles door elkaar
Dat zou wel een mooie verbetering zijn voor deel 3. Hotlinken mogelijk maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef kepler het volgende:
[..]
mislukt
je moet de plaatjes eerst uploaden naar een eigen server
Moet je je eens voorstellen hoeveel data verkeer er gegenereerd zou worden als ze direct linken zouden toestaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie verbetering zijn voor deel 3. Hotlinken mogelijk maken.
Niet echt gebruiks vriendelijk dit.
jullie zien ze niet want er moet ingelogt zijn natuurlijk op forza net.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef kepler het volgende:
[..]
mislukt
je moet de plaatjes eerst uploaden naar een eigen server
Dat dat veel data verkeer op leverd snap ik ook wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoeveel data verkeer er gegenereerd zou worden als ze direct linken zouden toestaan
Neee.. plaatjes opslaan en zelf ergens neerzetten is een stuk beter.
Waarschijnlijk als je de link stuurt naar de pagina waar het plaatje op staat (dus niet het plaatje zelf) dat wij het wel kunnen zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
jullie zien ze niet want er moet ingelogt zijn natuurlijk op forza net.
dat wordt uploaden'
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:19 schreef rival het volgende:
zo eindelijk achter gekomen hoe jullie de foto's hier krijgen....
hier wat actiefoto's!
[afbeelding]
Ik vond die Porsche vs Ferrari race (waar ik de foto in heb gemaakt zoooo cool om te doen op die baan)quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
een metertje ongeveer( door jouw foto kwam ik ook lop het idee, na-aper ten top
)
ja de eerste ging ik echt echt kei en keihard!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wist niet dat er een soort van schans was..
nee een beetje ergens in et midden geloof ik... weetet niet cker maar iig niet bij de finish.,quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:44 schreef Heintje het volgende:
Waar is dat dan?
Dat is toch Maple Valley op het stuk dat voor je bij de finish komt?
Aha, ergens bij dat bruggetje, Als je er overheen gaat dan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
nee een beetje ergens in et midden geloof ik... weetet niet cker maar iig niet bij de finish.,
quote:
Klopt, reverse track van maple valley.. paar hobbels na dat bruggetje.. na de schans flink rechtsafquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Aha, ergens bij dat bruggetje, Als je er overheen gaat dan.
Daar heb ik ook nog nooit gesprongen volgens mij, terwijl het wel een vol gas stuk is.
en op welke moeilijkheidsgraad hebben we em dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ook echt gaaf om te zien dat ze smerig worden!
Deze is gemaakt in de laatste ronde van de Endurance op Silverstone met een standaard Ferrari 360 gereden! Leverde meteen weer 2 achievements op! Van 8 naar 1 en race winnen met de laagste waarde!
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1325/544149429_92325fcfac.jpg]afbeelding][/url]
ja want ik uploade er net meteen 8 ofzo en ik vond er maar 5 terug...quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hmmm maar foto's die je eerder hebt gestuurd naar die site kan je niet meer terug vinden? Dan moet je ze zeker weer opnieuw uploaden?
tegenstanders hard en dan alleen abs en traction control aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:09 schreef rival het volgende:
[..]
en op welke moeilijkheidsgraad hebben we em dan?
maar de porsche (die in de laatste ronde naast je rijd) is de traagste van die hele race!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tegenstanders hard en dan alleen abs en traction control aanduurt 25 ronden van 5 kilometer, goed slipstreamen en timen met je pitstops
nee die zette ik op een ronde daarquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar de porsche (die in de laatste ronde naast je rijd) is de traagste van die hele race!
en de corvette 06 Z06 gaat op hard maar 1 keer een pitstop maken. (de snelste van de groep)
dus die porsche heeft ook iedereen ingehaald? of zitten er bij jou andere wagens in ofzo?
ben jij superman ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee die zette ik op een ronde daar
dat kan niet want is maximaal een A klasse racequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef rival het volgende:
[..]
ben jij superman ofzo?
ik rij die race met een auto tot op het einde van S getuned. en heb met heel veel moeite die mclaren achter me kunnen houden (en ik ben geen noob ja) terwijl ik de meeste races zonder moeite uitrij....
of is het zo dat als jij een standaard auto neemt hun ook ongeveer die PI hebben?
godsamme, ik was in de war!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat kan niet want is maximaal een A klasse race
pssssstquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
godsamme, ik was in de war!haalde em door elkaar met mugello... en de corvette met de mclaren.....
goeiemorgen rivaaltje.... ik schrok al ik denk hoe ka iemand zo verdomde snel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze allebei best mooi. Haal alleen die afschuwelijke spoiler er afquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net maar even aan het painten en tunen gegaan...
Dit is een C(547) klasse VW R32
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1009/544248077_cc65589cc0.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1395/544248089_25d62ed35d.jpg]afbeelding][/url]
En dit is mijn U(999( klasse Audi RS4! Ding is echt belachelijk snel en rijdt echt te heerlijk!!
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1087/544248095_78bab25831.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1110/544248099_ad5d2b2bf1.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1249/544248101_4938ae502f.jpg]afbeelding][/url]
Gaan er nog wel meer komen ben ik bangmaar niet van die heel uitgebreide...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |