Vooral de laatste bocht op Tsubaku en de eerste bocht op Maple Valey zijn daar heerlijk voor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Het mooiste vind ik als je eenmaal in die flow zit, en je je auto echt tot de limiet door bochten heen scheurt, dat je zeg maar op het punt staat de controle te verliezen, maar 'm toch in bedwang houdt en keihard de bocht door gaat.
whehehe, niet???? dat kan ik nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
het belangrijkste is om altijd je eigen race te rijden en je niet laten opnaaien door andere spelers.
echt zonde van de dvd ruimte, de banen van new york! gare gare baan!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vooral de laatste bocht op Tsubaku en de eerste bocht op Maple Valey zijn daar heerlijk voor.
Ook New York heeft daar mooie bochten voor. Behalve die 3 kwart rotonde.
whehehehquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:35 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. Anormius server gisteren binnen komen.. Zie dat hij op Nurbergring raced.. ff meechecken dan.
Hee.. wat als ik nou een bericht aan hem stuur "leid dit af??" .. *send message* En op het moment dat hij hem ontvangt spint hij van de baan, 360 graden om zn as![]()
whahaquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:35 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. Anormius server gisteren binnen komen.. Zie dat hij op Nurbergring raced.. ff meechecken dan.
Hee.. wat als ik nou een bericht aan hem stuur "leid dit af??" .. *send message* En op het moment dat hij hem ontvangt spint hij van de baan, 360 graden om zn as![]()
hier EXACT hetzelfde!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Omdat ik een geheugen heb als een zeef, heb ik de Brake Assist line nog aan staan, en ABS ook, verder alles uit, en manual schakelen in singleplayer, auto in multi, omdat ik anders continu vergeet te schakelen als ik in gevecht ben met andere auto's.
Brake assist line.. nou dat is pas gay!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef kepler het volgende:
ik rij met Brake Assist line aan inderdaadGeen tijd om die banen uit mn hoofd te leren
ABS staat ook aan, maar die ga ik binnenkort uitzetten. Verder alles uit
Het is wel tof trouwens dat de wagens echt verschillen in weggedrag, ik moet gewoon een paar rondes wennen als ik een nieuwe auto heb gekocht. Kijken hoeveel gas ik kan geven uit de bocht, en wennen aan de hoeveelheid grip
ja vet gaar. in elk anders pel kan je dat gewoon verkopen voor een hoop geld. hier zou je het online kunnen verkopen maar iedereen heeft die auto's alquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef Martijn85 het volgende:
Vind die verkoopprijs van auto's wel debiel.
Auto's die je hebt gewonnen (andere nog niet verkocht dus weet niet) zijn maar 100 CR waard terwijl ze nieuw 70.000 CR kosten
Dus heeft het geen zin om ze te verkopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef Martijn85 het volgende:
Auto's die je hebt gewonnen (andere nog niet verkocht dus weet niet) zijn maar 100 CR waard terwijl ze nieuw 70.000 CR kosten
Die klote Chevy Gullwind ofzo die je wint.. heb ik met een domme paintjob verkocht voor iets meer dan 20.000quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
ja vet gaar. in elk anders pel kan je dat gewoon verkopen voor een hoop geld. hier zou je het online kunnen verkopen maar iedereen heeft die auto's al
Ja maar anders heb je ook wel veel te snel te veel geld. Vind het spel nu weer even wat minder worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef Martijn85 het volgende:
new york rijden zonde brake assist linequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Brake assist line.. nou dat is pas gay!Zou zo mn spel verpesten als ik dat aan had staan.. dat is als een RPG spelen met bordjes welke kant je nu op moet gaan, of een puzzle game met cheat mode.
Gay ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Brake assist line.. nou dat is pas gay!Zou zo mn spel verpesten als ik dat aan had staan.. dat is als een RPG spelen met bordjes welke kant je nu op moet gaan, of een puzzle game met cheat mode.
of mensen die denken een baan te kennen. de baan uit de demo (maar dan de gehele baan) ik zet de assist uit. want ik ken de baan (had je gedacht haha)quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gay ?![]()
heb medelijden met mensen met een slecht geheugen wil je![]()
Er zitten ongeveer 4 bochten op NY.. kan niet missen toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
new york rijden zonde brake assist line:P
niet mijn ding, leguna seca bv, me favo baan, die kan ik zeker zonder brak line. maar er zijn zoveel banen in het spel die ik niet ken.
waarschijnlijk heb jij deel 1 al doodgespeeld en ken je de banen goed, ja dan heb je het niet nodig
maar 1 keer 1 seconde te laat en je gaat met 60 tegen de muurquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zitten ongeveer 4 bochten op NY.. kan niet missen toch?![]()
jij bent pas gayquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Slippen of piepen je banden dan niet heel erg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
maar 1 keer 1 seconde te laat en je gaat met 60 tegen de muur
maar ik merk da nu ik een beetje in het spel kom dat die brake assist bij 9/10 bochten te vroeg rood wordt.... ik rij heel veel bochten gewoon door terwijl hij wilt at ik rem
ik volg hem ook nooit 100%, maar tis meer een handig hulpje voor waar ik ongeveer moet gaan remmenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:57 schreef Bastard het volgende:
Ik had hem in deel 1 vaak aan.. maar die brake assistline geeft iig niet de snelste weg aan over het circuit, sommige bochten moeten ruimen genomen worden vind ik. Remmen geeft hij wel goed aan
nopes, ik probeer goed te rijden zonder tijd te verliezen! ook bv bij de nordschleiffe, als je daar omhoog gaat bv wordt de lijn ook rood. dus de eerste paar keer dat ik die aan reed. ga ik remmen. blijk ik te remmen op een recht stuk. heb je niks aan natuurlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Slippen of piepen je banden dan niet heel erg?
Was niet grappigquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:35 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nu ook de WRX sti gekocht en max getuned.. kijken of die net zo vlot is als die kerel van gisterenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:10 schreef Mister_T het volgende:
Ik rijdt overigens ook met alles uit, heerlijk om zoals Bastard al zei "Precies te voelen wanneer je je auto verliest"
Ik heb voor de SP eigenlijk nog geen enkele auto getuned, heb alleen voor de D & C klasse auto's maximaal getuned voor de MP! Koop ereen standaart met vette paintjob op de Auction House en tune die maximaal voor de klasse waarin ik hem wil hebben!
Die gast was echt Asociaal snel, naar welke klasse heb je hem getuned? C of A?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de WRX sti gekocht en max getuned.. kijken of die net zo vlot is als die kerel van gisteren
In Cquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Die gast was echt Asociaal snel, naar welke klasse heb je hem getuned? C of A?
Geen idee.. heb nog niks in die klasse getuned vooralsnog,... als ik zou kiezen nu zou ik gaan voor een Enzo of een Carrera GT, de laatste heeft mn voorkeur omdat ik hem mooier vind.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef rival het volgende:
welke auto krijgen jullie het snelst in de U999 klasse?
ik heb nu een murcielago(want ik wil wel AWD).. maar gisteren was er iemand met een evo en die trok me er uit. vanaf stilstand was ik ff sneller. dan kwma ik me voorbij, maar iets later kwam ik hem weer rustig aan voorbij.. (in de bochten was ie nergens dat terwijde)
heb iets van 400.000 credits over dus kan ik straks meteen kopen
is C de klasse tot 450? dan gebruik ik daar de lancia delta!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
In C
Vond die Golf R32 inene heel langzaam in zijn klasse, ondanks op max getuned is.
Heb die mazda mx5 ook maximaal gezet in C oa door gewichtverlaging, ben benieuwd.
ik ook (ben porsche fan)quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee.. heb nog niks in die klasse getuned vooralsnog,... als ik zou kiezen nu zou ik gaan voor een Enzo of een Carrera GT, de laatste heeft mn voorkeur omdat ik hem mooier vind.
Als ik het goed heb:quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
is C de klasse tot 450? dan gebruik ik daar de lancia delta!
Geen ideequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook (ben porsche fan)
maar die zijn beide RWD voor zover ik weet.... kan je daar een AWD drivetrain op kopen?
SE?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee
Ben nog aan het sparen om 1 van de SE auto's te kopen.. als ik de verleiding kan weerstaan van de GT3 .. die ziet er zo geil uit!
Iemand bekend met de Saleen?
Ik gewoonlijk de golf r32 of die civic die je wint (beetje bijtunen rijdt echt als een baksteen, je kan er mee smijten zonder een band te horen) of mn lieve Mercedes AMG omdat ik hem leuk vind, niet snel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
is C de klasse tot 450? dan gebruik ik daar de lancia delta!
Special Edition.. die 3 extra auto's die ik heb staan.. Ferrari stradale, Subaru WRX nog iets en een grove Saleen (S7?)... stuk voor stuk 180.000 ex upgrade's.quote:
nee 1 klasse gaat tot 450 dat weet ik zekerquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb:
D: 000 - 400
C: 401 - 550
B: 551 - 700
A: 701 - ???
S: ??? - 998
U: 999
ow die hebben alleen de mensen die een limited edition hebben gekocht ofzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Special Edition.. die 3 extra auto's die ik heb staan.. Ferrari stradale, Subaru WRX nog iets en een grove Saleen (S7?)... stuk voor stuk 180.000 ex upgrade's.
Klopt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
ow die hebben alleen de mensen die een limited edition hebben gekocht ofzo?
D begitn ook pas bij 145.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
nee 1 klasse gaat tot 450 dat weet ik zeker
als ik thuis ben kijk ik even. heb in alle klasses iets in de top dus dan zet ik het hier wel even neer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
D begitn ook pas bij 145.
Zou iemand dan het wel goede lijstje kunnen posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |