abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51660443
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef Purky het volgende:
Wat ik me afvraag, die tussendoortjes, is dat echt op vaste tijden of is het ook goed als je het tussen bv 3 en 4 uur neemt iedere dag? Ik las het in het boek maar of het dan ook echt inhoudt dat je elke dag om 3 uur je tussendoortje neemt snap ik niet. Zal toch niet veel uit maken he?
Ik neem die wanneer ik trek krijg. Is het erg snel na de maaltijd dan stel ik het uit. Ik zorg er wel voor dat het min 1 uur voor de volgende maaltijd is
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_51660973
haha heerlijk om te weten dat er SAS dagen zijn en dat die geoorloofd zijn....
.... al ben ik pas in me eerste week en zal ik mezelf voorlopig nog geen SAS dag toestaan...

chocola..... hmmmzzz echt te lekker soms *droom even weg*
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  maandag 23 juli 2007 @ 18:19:14 #203
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_51755156
8.5 kilo kwijt Vandaag begonnen aan week 8 en zelfs een aantal SAS momenten gehad
pi_51757395
Hoihoi!

Ik ga na mijn vakantie ook beginnen met Sonja Bakker, het boek heb ik al maaanden in huis. Maar hij lag daar maar stof te happen. Samen met mijn moeder (waar ik dus woon) hebben we besloten te gaan Sonja Bakkeren. Over 2 weken, als mijn vakantie van mijn werk voorbij is en die van haar ook, gaan we beginnen. Het leek ons niet verstandig om nu te beginnen, want in de vakantie is het wel heel erg moeilijk!

Een paar vraagjes:
- Ik studeer.. is het een beetje te doen om iets mee te nemen voor als ik bijvoorbeeld een hele dag colleges heb?
- Als je bepaalde dingen niet lust, kun je dan ook iets anders pakken? Stel je lust geen, ik zeg maar iets, jam, kun je er dan ook honing op doen of iets? Of iets wat in datzelfde rijtje staat in het boek?

Heeft iemand nog andere nuttige tips?

Ik zou graag minimaal 10 kilo afvallen!
  maandag 23 juli 2007 @ 19:37:07 #205
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_51757643
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:

Een paar vraagjes:
- Ik studeer.. is het een beetje te doen om iets mee te nemen voor als ik bijvoorbeeld een hele dag colleges heb?
- Als je bepaalde dingen niet lust, kun je dan ook iets anders pakken? Stel je lust geen, ik zeg maar iets, jam, kun je er dan ook honing op doen of iets? Of iets wat in datzelfde rijtje staat in het boek?

Heeft iemand nog andere nuttige tips?

Ik zou graag minimaal 10 kilo afvallen!
- Jah, je kunt ontbijtkoek meenemen, stukken fruit, broodjes en crackers die op het menu staan kun je meenemen.. Ik heb ook altijd hele lunchpaketten mee naar het werk

- In het boek staat voor bijna alles wel een alternatief. Als er zoet beleg op het programma staat, maar je lust bijvoorbeeld geen jam, kun je in het boek wel vinden dat ander zoet beleg bijvoorbeeld appelstroop is. En als je geen bloemkool lust, dat je dan rode kool kunt nemen zolang je maar binnen de koolsoorten blijft

Alles is heel duidelijk en makkelijk te doen
pi_51758164
quote:
Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef lovegrrl het volgende:

[..]

- Jah, je kunt ontbijtkoek meenemen, stukken fruit, broodjes en crackers die op het menu staan kun je meenemen.. Ik heb ook altijd hele lunchpaketten mee naar het werk

- In het boek staat voor bijna alles wel een alternatief. Als er zoet beleg op het programma staat, maar je lust bijvoorbeeld geen jam, kun je in het boek wel vinden dat ander zoet beleg bijvoorbeeld appelstroop is. En als je geen bloemkool lust, dat je dan rode kool kunt nemen zolang je maar binnen de koolsoorten blijft

Alles is heel duidelijk en makkelijk te doen
Okee, dat klinkt goed! Ik weet nu echt zeker dat ik het wil.. wil zo graag wat kilo's kwijt! Naast het SB'en ga ik ook meer sporten Dat geeft ook al een fijn gevoel.

Nu heb ik alleen zo'n gevoel dat ik nu alles nog wel mag Ik ga straks naar Zandvoort op vakantie, en daar leef ik me dan nog maar even uit.. wel erg slecht

Psst, ik heb net in je fotoboek gepost
  maandag 23 juli 2007 @ 20:26:29 #207
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_51759552
Kan iemand me hier even een 'schop onder mijn kont' geven.......?

Ik wil geen appels meer, ik wil chocola!!!! Ik wil geen crackers meer, ik wil bagels met roomkaas en zalm!!! Ik wil geen rauwkost meer, ik wil kaasfondue!!!! Ik wil geen magere yoghurt meer, ik wil een bak Ben & Jerry's!!!!

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit even helemaal door mijn motivatie heen.....
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
  maandag 23 juli 2007 @ 20:50:29 #208
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_51760705
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef Exciter101 het volgende:
Kan iemand me hier even een 'schop onder mijn kont' geven.......?

Ik wil geen appels meer, ik wil chocola!!!! Ik wil geen crackers meer, ik wil bagels met roomkaas en zalm!!! Ik wil geen rauwkost meer, ik wil kaasfondue!!!! Ik wil geen magere yoghurt meer, ik wil een bak Ben & Jerry's!!!!

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit even helemaal door mijn motivatie heen.....
Dan laat je jezelf toch 1 dag gaan als een soort van beloning. En daarna weer strak aan het schema. Liever 1 dag veel zondigen, dan elke dag een beetje. Want van dat laatste houdt je veel meer vast.
  maandag 23 juli 2007 @ 20:58:14 #209
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_51761068
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dan laat je jezelf toch 1 dag gaan als een soort van beloning. En daarna weer strak aan het schema. Liever 1 dag veel zondigen, dan elke dag een beetje. Want van dat laatste houdt je veel meer vast.
Het stadium van één SAS-dag ben ik voorbij... ik baal gewoon even helemaal van dat letten op wat wel en niet te eten en drinken..... Rosé en toastjes met franse kaas en chocolademousse wil ik!!!!

En ik ben ook nog eens slecht gehumeurd door dat rotweer.....
  maandag 23 juli 2007 @ 21:03:05 #210
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_51761303
Overigens had ik afgelopen weekend wel een erg lekkere salade gemaakt en volgens mij Sonja-proof!!

Melange van mosterdsla en rucola (bij de AH), radijsjes in blokjes en blokjes 20+-Slankie kaas. Dressing van magere yoghurt, drupje olijfolie, wat kappertjes en klein lepeltje grove mosterd. Hmmm!!

Maar ja, ook die salade smaakt lekkerder als de zon schijnt.... Zou m'n dip gewoon aan dat rotweer liggen???
pi_51761997
Joh, Exiter, je zit op het stadium waar iedereen komt. Persoonlijk vecht ik dagelijks met visioenen over ben en jerry's, shoarma, patat, chocolade en thee met veel honing. Je slaat je er wel doorheen, en let erop dat je jezelf beloont voor élke kilo heh! Als ik 5 kilo ben afgevallen, mag ik een zonnebankabbonnement. Bij 10 kilo ga ik wandklimmen, bij 15 kilo koop ik een setje Marlies Dekker voor mezelf en bij 20 gaan mn liefje en ik een weekend naar Londen.

En ik koop bij elke kilo een lekker zeepje of shampoo-tje voor mezelf, bij voorkeur van Lush
pi_51768013
ik ben nog maar 2 kilo afgevallen maar nu vind ik mezelf wel dunnig dus is er niet zo veel motivatie..
maar ik zit niet echt strak in het vel dus die andere 6 kilo moeten ook nog maar even
  dinsdag 24 juli 2007 @ 00:31:41 #213
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51770264
Ben zelf sinds donderdag begonnen.. en het gaat me vooralsnog goed af. Ben al minstens 1 kilo kwijt. 5 tot 7 kilo to go.
pi_51773834
Ik ben ook al bijna 2 kg kwijt.... nog 2 en ik ben redelijk tevreden.
Wat gaat dit snel zeg, echt ongelofelijk, ik wist niet dat zoiets zo goed kon helpen!

Vanavond weer sporten
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_51774357
Leintjeuh, wat een leuk beloningssysteem heb je !
Ik koop voor mijzelf om de 2-3 kilo een trollbeads bedeltje voor mijn armband.

Ik ben begonnen in week 6 gisteren, maar ik heb de fruitdag overgeslagen, veel fruit verdraag ik echt niet, tenzij ik de hele dag op het toilet wil zitten. In week 5 ben ik 0,5 kilo afgevallen .

En voor de mensen die de motivatie kwijtraken; zorg dat je bezig bent, dan ben je veel minder bezig met eten. Sonja zegt: Denk erom, je bent geen vuilnisbak.

Succes allemaal!
pi_51775241
Als ik lees hoe positief jullie zijn herinner ik me dat ik dat 20 weken geleden ook was Nu ben ik in de laatste week van het zomerslank boek maar de positieviteit om af te vallen is vér te zoeken. Aan het begin had ik er het volste vertrouwen in maar nu heb ik het wel gehad. Maar ja, zonder SB wordt het helemaal een ramp gok ik zo Dus ik blijf lekker door prutsen hierzo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:37:36 #217
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_51776319
herinneringspost voor mezelf. 86,8kg na 12 weken. Dat is -14,2 en nog 1,8 te gaan.
pi_51779572
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Joh, Exiter, je zit op het stadium waar iedereen komt. Persoonlijk vecht ik dagelijks met visioenen over ben en jerry's, shoarma, patat, chocolade en thee met veel honing. Je slaat je er wel doorheen, en let erop dat je jezelf beloont voor élke kilo heh! Als ik 5 kilo ben afgevallen, mag ik een zonnebankabbonnement. Bij 10 kilo ga ik wandklimmen, bij 15 kilo koop ik een setje Marlies Dekker voor mezelf en bij 20 gaan mn liefje en ik een weekend naar Londen.

En ik koop bij elke kilo een lekker zeepje of shampoo-tje voor mezelf, bij voorkeur van Lush
Wat leuk, zoiets ga ik ook maar verzinnen, maar dan wel bij elke 2 a 3 kilo denk ik
pi_51783910
Het scheelt als je kleine stukjes koopt, kiwi! Plus er zit geen Lush in Rotterdam, dus 'moet' ik wachten tot een beter shop-moment, waarop ik meestal 3 of 4 stukjes koop :D
pi_51793800
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Het scheelt als je kleine stukjes koopt, kiwi! Plus er zit geen Lush in Rotterdam, dus 'moet' ik wachten tot een beter shop-moment, waarop ik meestal 3 of 4 stukjes koop :D
Hahaa

Ja ik ga mezelf belonen met leuke tijdschriften, boeken, oorbellen, dvd's, lingerie etc! Dat vind ik echt leuk!
pi_51795720
Ja maar dat moet ook van Sonja hoor
pi_51803780
morgen ga ik echt weer door maar ik vergeet het gewoon steeds.. is beetje uit mn ritme
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:57:26 #223
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_51804947
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Hahaa

Ja ik ga mezelf belonen met leuke tijdschriften, boeken, oorbellen, dvd's, lingerie etc! Dat vind ik echt leuk!
Hahah dat is indd leuk
Heb mezelf nog niks gegeven, maar kijk nu toch tegen de -10 kilo aan Is de vakantie die ik mezelf heb gegeven een tijd geleden daar genoeg voor? Of zou ik nu uitgebreid mogen shoppen en spenden?
pi_51805068
bij 65.0 en 64.0 ga ik ietsa kleins kopen
en 63.0 ga ik iets groots kopen... kweet nog niet wat??
  woensdag 25 juli 2007 @ 01:31:15 #225
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_51805537
Heb mezelf niks cadeau gedaan, gun mezelf alleen af en toe wat lekkers. Ja, wat nieuwe kleren, maar die oude zitten als losse vodden om mijn lijf. Ik ben van een te strakke spijkerbroek 38/34 naar 34/34 gegaan, heb weer een wat strakker T-shirt gekocht wat ik aan kan zonder voor lul te lopen en krijg de nodige complimenten op het werk van mijn vrouwelijke collega's. Motivatie genoeg dus
pi_51812415
34-hele kleine 34
of 34 toch nog best wel grote 34?

ja maar ik willl een cadeau
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:13:18 #227
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_51812911
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
34-hele kleine 34
of 34 toch nog best wel grote 34?

ja maar ik willl een cadeau
Joh, geen idee Ben momenteel 86kg bij 1,87 dus doe zelf je inschatting Band zit ruim genoeg, maar heb helaas oversized bovenbenen...
pi_51813400
nee ik bedoel
heb je maat 34
van
34-36-38-40-42-44
of maat 34 van
26-27-28-29-30-31-32-33-34

maar ik denk dus het laatste..
o je bent ook nog een gast

laat maar
pi_51815442
Op het eind van de week ben ik 10% van mijn startgewicht kwijt!
Dan ga ik taart eten! Dat is mijn verwending.
Ik wacht nog even met nieuwe kleren. Ik heb op dit moment geen dingen waarbij ik iets nieuws/passends moet hebben. 12 september zoon jarig en 15 september house warming. Dat is dan een mooi moment om te gaan shoppen.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_51815619
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:55 schreef Purky het volgende:
Als ik lees hoe positief jullie zijn herinner ik me dat ik dat 20 weken geleden ook was Nu ben ik in de laatste week van het zomerslank boek maar de positieviteit om af te vallen is vér te zoeken. Aan het begin had ik er het volste vertrouwen in maar nu heb ik het wel gehad. Maar ja, zonder SB wordt het helemaal een ramp gok ik zo Dus ik blijf lekker door prutsen hierzo
Ik ben nu ook bezig met de laatste week zomerslank. Het lijkt wel of ze dat boek geschreven heeft met het idee dat alle kritiek erin aangepakt moet worden. Je eet deze week rijst, burrito's, taco's. En afvallen bijna niet. Maar de recepten erin zijn heerlijk. Ik hou wel van haar manier van koken. Dat scheelt!

Nu na 3 weken niet afgevallen te zijn zit er weer schot in de zaak. Gelukkig! Het is zo demotiverend als je alsmaar niet afvalt.

Succes!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_51818824
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:57 schreef lovegrrl het volgende:

[..]
Of zou ik nu uitgebreid mogen shoppen en spenden?
pi_51825442
wat zegt sonja over dim sum
pi_51826033
dat ze dat niet kent omdat ze dat niet doen buiten de randstad
pi_51826124
120 kcal per 100 gr
ik eet denk ik nu 150 gr
(± 8 hapjes)

is te doen
en zooooooooooooo goddelijk lekker
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:31:47 #235
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_51854214
Ja, en in het originele boek zegt ze er helemaal niets over. Zitten nml geen aardappels in.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_51854262
Sinds ik terug ben uit Portugal/Parijs lukt het Sonja Bakkeren echt niet meer
ik denk de hele tijd
ieeeuw wat hollands
pi_51860382
Ja die gekookte aardappelen komen mij nou ook de strot wel uit, haha.
Maar gister heb ik ze gewoon vervangen door rijst.
Dat was best te eten !
pi_51875492
vandaag weer big mac
omg

morgen.. ga ik echt echt weer verder
pi_51877424
hey, hoe lossen jullie het verlangen naar chocola op als je ongesteld bent??
Er moet toch een Sonja-proof oplossing voor zijn?

Verder gaat het uitstekend btw; Works like a charm for me
pi_51878241
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:37 schreef botterfly het volgende:

[..]

Ik ben nu ook bezig met de laatste week zomerslank. Het lijkt wel of ze dat boek geschreven heeft met het idee dat alle kritiek erin aangepakt moet worden. Je eet deze week rijst, burrito's, taco's. En afvallen bijna niet. Maar de recepten erin zijn heerlijk. Ik hou wel van haar manier van koken. Dat scheelt!

Nu na 3 weken niet afgevallen te zijn zit er weer schot in de zaak. Gelukkig! Het is zo demotiverend als je alsmaar niet afvalt.

Succes!
Ik ben nog maar 1 kilo afgevallen in die 4 weken Misschien moet boek 1 maar weer uit het stof getrokken worden, daar viel ik 7 kilo mee af.

Ben het vandaag zát! Ongelofelijk..

Ik moet dus ook ongesteld worden en chocolade cruesli is zo verdomd lekker! Mja, verder maar weer streng doen vandaag, anders veranderd er nooit wat
pi_51880528
Ik ben nu 6 weken en 5 dagen bezig met boek 1, en tot nu toe bevalt het goed
In de eerste 3 weken verloor ik veel gewicht; na drie weken precies 7 kilo.
Nu merk ik dat het langzamer gaat, maar ik ben toch blij met het resultaat: van 108,4 naar 96,6 !
Aan het begin had ik xxl voor shirts, nu is het een xl, en soms zelfs een l.
Broeken had ik al in geen eeuwigheid gekocht, omdat de meeste kledingzaken niet hoger gaan dan waist 38...nu heb ik twee broeken gekocht met waist 36 en 38

Als ik moet afgaan op mijn BMI, zou ik om de bovengrens van 25 te behalen, met mijn lengte maximaal 84 kilo mogen wegen...dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_51882668
Een tip die laatst ook in de dieetclub werd gegeven,

als je zin hebt in iets zoets, neem dan zoete thee, bv. zoethout of wat je maar lekker vindt..
Het kan wat helpen tegen die zoete drang.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 27 juli 2007 @ 17:01:36 #243
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51892097
Vandaag alleen maar twee pannenkoeken als diner.
pi_51899115
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:21 schreef Purky het volgende:

[..]

Ik ben nog maar 1 kilo afgevallen in die 4 weken Misschien moet boek 1 maar weer uit het stof getrokken worden, daar viel ik 7 kilo mee af.

Ben het vandaag zát! Ongelofelijk..

Ik moet dus ook ongesteld worden en chocolade cruesli is zo verdomd lekker! Mja, verder maar weer streng doen vandaag, anders veranderd er nooit wat
Zeg, die menstruatie zorgt er bij de meeste ook voor dat ze niet afvallen. Bij mij scheelt dat in 1 week 2 kilo.
En zomerslank heb ik na zondag uit en dat gaat ver de kast in. Het werkt niet voor mij. Ik ga maandag beginnen met boek 3, slank worden en blijven. Kan ik er weer 12 weken tegen met menu's.
Ben benieuwd of ik morgen mijn 1ste mijlpaal heb bereikt: 10% lichaamsgewicht verloren. Ik zit er bijna aan nog 0,2 kilo!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_51899272
Misschien ben ik volgende week ineens een stuk lichter, zou best kunnen. Slik de pil al 3 maanden door en bij mij beïnvloed dat inderdaad ook érg me gewicht. We zullen het wel zien, maar alsnog heb ik nog weinig motivatie. Maar ach, we gaan weer opnieuw 4 weken zomerslank doen hier ik blijf het proberen!
pi_51966744
Ik ben vandaag begonnen met Bereik en Behoud. Ik vind het verschrikkelijk als mensen de hele dag roepen dat ze iets wel of niet mogen van Sonja, Sonja-proof etc. etc. dus had me voorgenomen om er niet de hele tijd over te zaniken maar dat blijkt toch best moeilijk te zijn Had vandaag wel héél veel honger en een beetje hoofdpijn (ja, wel genoeg water gedronken) zo tussen 4 en 6. Anyway, ben erg gemotiveerd en wil er het liefst wel 20kg af - hoewel ik met 10kg ook al heel erg blij zou zijn.
Één vraag: Hoe laat eten jullie je avond-tussendoortje?
  maandag 30 juli 2007 @ 20:03:21 #247
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51968601
Sonja Bakker , Atkins is the way to go dames, als je echt veel gewicht wilt verliezen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_51968641
Ik wil maar 5 kg afvallen dus is Sonja wel mijn held
  maandag 30 juli 2007 @ 20:58:03 #249
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_51970483
86,0 vanochtend. 15 down, 1 to go!
pi_51973780
hoi, vraagje: hoeveel gram zit er in een klein zakje snack-a-jacks? Ik kan hier alleen maar grote kopen en dat lijkt me best veel........

2 kg to go

@Coelho, zwaar respect!! Hoe vond je t nu je bijna klaar bent? Was t goed te doen of had je het heel erg zwaar? En heb je je heel strickt aan je dieet gehouden of niet?

[ Bericht 28% gewijzigd door n8 op 30-07-2007 22:42:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')