Ik neem die wanneer ik trek krijg. Is het erg snel na de maaltijd dan stel ik het uit. Ik zorg er wel voor dat het min 1 uur voor de volgende maaltijd isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:04 schreef Purky het volgende:
Wat ik me afvraag, die tussendoortjes, is dat echt op vaste tijden of is het ook goed als je het tussen bv 3 en 4 uur neemt iedere dag? Ik las het in het boek maar of het dan ook echt inhoudt dat je elke dag om 3 uur je tussendoortje neemt snap ik niet. Zal toch niet veel uit maken he?
- Jah, je kunt ontbijtkoek meenemen, stukken fruit, broodjes en crackers die op het menu staan kun je meenemen.. Ik heb ook altijd hele lunchpaketten mee naar het werkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een paar vraagjes:
- Ik studeer.. is het een beetje te doen om iets mee te nemen voor als ik bijvoorbeeld een hele dag colleges heb?
- Als je bepaalde dingen niet lust, kun je dan ook iets anders pakken? Stel je lust geen, ik zeg maar iets, jam, kun je er dan ook honing op doen of iets? Of iets wat in datzelfde rijtje staat in het boek?
Heeft iemand nog andere nuttige tips?
Ik zou graag minimaal 10 kilo afvallen!
Okee, dat klinkt goed! Ik weet nu echt zeker dat ik het wil.. wil zo graag wat kilo's kwijt! Naast het SB'en ga ik ook meer sportenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
- Jah, je kunt ontbijtkoek meenemen, stukken fruit, broodjes en crackers die op het menu staan kun je meenemen.. Ik heb ook altijd hele lunchpaketten mee naar het werk
- In het boek staat voor bijna alles wel een alternatief. Als er zoet beleg op het programma staat, maar je lust bijvoorbeeld geen jam, kun je in het boek wel vinden dat ander zoet beleg bijvoorbeeld appelstroop is. En als je geen bloemkool lust, dat je dan rode kool kunt nemen zolang je maar binnen de koolsoorten blijft
Alles is heel duidelijk en makkelijk te doen
Dan laat je jezelf toch 1 dag gaan als een soort van beloning. En daarna weer strak aan het schema. Liever 1 dag veel zondigen, dan elke dag een beetje. Want van dat laatste houdt je veel meer vast.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef Exciter101 het volgende:
Kan iemand me hier even een 'schop onder mijn kont' geven.......?![]()
Ik wil geen appels meer, ik wil chocola!!!! Ik wil geen crackers meer, ik wil bagels met roomkaas en zalm!!! Ik wil geen rauwkost meer, ik wil kaasfondue!!!! Ik wil geen magere yoghurt meer, ik wil een bak Ben & Jerry's!!!!
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit even helemaal door mijn motivatie heen.....![]()
![]()
![]()
Het stadium van één SAS-dag ben ik voorbij...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan laat je jezelf toch 1 dag gaan als een soort van beloning. En daarna weer strak aan het schema. Liever 1 dag veel zondigen, dan elke dag een beetje. Want van dat laatste houdt je veel meer vast.
Wat leuk, zoiets ga ik ook maar verzinnen, maar dan wel bij elke 2 a 3 kilo denk ikquote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Joh, Exiter, je zit op het stadium waar iedereen komt. Persoonlijk vecht ik dagelijks met visioenen over ben en jerry's, shoarma, patat, chocolade en thee met veel honing. Je slaat je er wel doorheen, en let erop dat je jezelf beloont voor élke kilo heh! Als ik 5 kilo ben afgevallen, mag ik een zonnebankabbonnement. Bij 10 kilo ga ik wandklimmen, bij 15 kilo koop ik een setje Marlies Dekker voor mezelf en bij 20 gaan mn liefje en ik een weekend naar Londen.
En ik koop bij elke kiloeen lekker zeepje of shampoo-tje voor mezelf, bij voorkeur van Lush
Hahaaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Het scheelt als je kleine stukjes koopt, kiwi! Plus er zit geen Lush in Rotterdam, dus 'moet' ik wachten tot een beter shop-moment, waarop ik meestal 3 of 4 stukjes koop:D
Hahah dat is indd leukquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hahaa
Ja ik ga mezelf belonen met leuke tijdschriften, boeken, oorbellen, dvd's, lingerie etc! Dat vind ik echt leuk!
Joh, geen ideequote:Op woensdag 25 juli 2007 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
34-hele kleine 34
of 34 toch nog best wel grote 34?
ja maar ik willl een cadeau
Ik ben nu ook bezig met de laatste week zomerslank. Het lijkt wel of ze dat boek geschreven heeft met het idee dat alle kritiek erin aangepakt moet worden. Je eet deze week rijst, burrito's, taco's. En afvallen bijna niet. Maar de recepten erin zijn heerlijk. Ik hou wel van haar manier van koken. Dat scheelt!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:55 schreef Purky het volgende:
Als ik lees hoe positief jullie zijn herinner ik me dat ik dat 20 weken geleden ook wasNu ben ik in de laatste week van het zomerslank boek maar de positieviteit om af te vallen is vér te zoeken. Aan het begin had ik er het volste vertrouwen in maar nu heb ik het wel gehad. Maar ja, zonder SB wordt het helemaal een ramp gok ik zo
Dus ik blijf lekker door prutsen hierzo
quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:57 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Of zou ik nu uitgebreid mogen shoppen en spenden?![]()
Ik ben nog maar 1 kilo afgevallen in die 4 wekenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:37 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik ben nu ook bezig met de laatste week zomerslank. Het lijkt wel of ze dat boek geschreven heeft met het idee dat alle kritiek erin aangepakt moet worden. Je eet deze week rijst, burrito's, taco's. En afvallen bijna niet. Maar de recepten erin zijn heerlijk. Ik hou wel van haar manier van koken. Dat scheelt!
Nu na 3 weken niet afgevallen te zijn zit er weer schot in de zaak. Gelukkig! Het is zo demotiverend als je alsmaar niet afvalt.
Succes!
Zeg, die menstruatie zorgt er bij de meeste ook voor dat ze niet afvallen. Bij mij scheelt dat in 1 week 2 kilo.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:21 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 1 kilo afgevallen in die 4 wekenMisschien moet boek 1 maar weer uit het stof getrokken worden, daar viel ik 7 kilo mee af.
Ben het vandaag zát! Ongelofelijk..
Ik moet dus ook ongesteld worden en chocolade cruesli is zo verdomd lekker! Mja, verder maar weer streng doen vandaag, anders veranderd er nooit wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |