ik zit nog in de 8 weken voorafgaand aan "gewichtbehoudend" eten. hebje het boek zelf? kan wel even voor je nakijken wat je dan gaat etenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef Coelho het volgende:
Ik was deze reeks even kwijt, nadat het vorige topic vol was. Toch nog even mijn update plaatsen, zoals gezegd, een goeie stok achter de deur.
Ik woog maandag 1,2kg minder dan de week ervoor. Zat op exact -10,0kg. Nu met week 8 begonnen. Hoop deze week zeker 1kg af te vallen om de magische grens van 90kg te doorbreken. Einddoel ligt op 85kg. Dan ligt mijn BMI weer onder de 25 met zelfs wat marge (1,87cm lang). Na week 8 begin ik weer van voor af aan. In dit tempo heb ik nog een week of 5 nodig. Dan ben ik precies 3 maanden bezig geweest.
Wat zijn jullie ervaringen met de 4 weekmenu's van Behoud Gewicht? Ga je weer meer eten? Is het genoeg of teveel? Blijft jullie gewicht gelijk?
Heb het boek zelf, maar was meer benieuwd naar ervaringen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit nog in de 8 weken voorafgaand aan "gewichtbehoudend" eten. hebje het boek zelf? kan wel even voor je nakijken wat je dan gaat eten![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb het boek zelf, maar was meer benieuwd naar ervaringen.
ik hoop dat ik mijn broeken blijf passen want daar zijn ze veel te duur voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:26 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kwam vanochtend tot de schokkende ontdekking dat ál mijn broeken te groot zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
ik sta er echt middenin. het ziet er niet uit. dus ik vermoed toch een kleine shopping spree. (of rokken aan tot die laatste drie kilo er ook af zijn...)
maar het gaat dus supergoed! ik voel me ook goed (behalve dat ik superverkouden ben) geen last dat ik slechte dingen wil eten, want ik ben vastbesloten nog meer af te vallen!
![]()
Mja, kijk, als iemand trakteert, gewoon feliciteren en de "traktatie" afslaan.. Maar als iemand je uitnodigt op een verjaardag, tsjah, om dan alles maar af te slaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:11 schreef Leintjeuh het volgende:Het klinkt flauw, maar neem je (volkoren) speculaasjes mee. Lekker, best feestelijk en Sonja-proof! En light-frisdrank, max 4 glazen. En thee zonder suiker. Klein stukje gebak... Gewoon, alles met mate. Maar ik vind dat je best overal een hapje van moet kunnen nemen haha!
herkenbaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik hoop dat ik mijn broeken blijf passen want daar zijn ze veel te duur voor
wat houd precies de ´gore´ koolsalade in?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens, nu in week 3 merk ik dat mn motivatie vér te zoeken is. Vooral als die gore koolsalade op het menu staat *huiver*
Ben ik de enige?
Die salade viel mij dus wel mee.. Niet zo lekker als de spaghetti variatie die verderop (geloof ik) in het boek staat (zeker als je die smerige Quorn vervangt door gewoon gehakt..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Noujam dat is gerookte kipfilet, met wat rozijnen, rauwe kool, mayo mosterd en citroensap. En wat sla...
denk niet eens dat ik er 3 weken geleden zo van had gehuiverd, maar heb er nu 3 kwartier over gedaan om het weg te krijgenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:49 schreef Miss_S het volgende:
dat is inderdaad wel heel zoet in de ochtend
Lijkt me indd heeel goor, wij hebben em vervangen door 'iets met kool'. Volgens mij stond ie al 2 keer in het boek deze 3 weken toch? Heb 1 keer rode kool gehad en 1 keer een andere salade blehquote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwens, nu in week 3 merk ik dat mn motivatie vér te zoeken is. Vooral als die gore koolsalade op het menu staat *huiver*
Ben ik de enige?
dat had en heb ik nog steeds sinds het begin van mijn lijn periodequote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:21 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
denk niet eens dat ik er 3 weken geleden zo van had gehuiverd, maar heb er nu 3 kwartier over gedaan om het weg te krijgen
toch apart, dat je gewoon echt afkickt van die zoetigheid, meer mensen die dat herkennen? dat alles wat zoet is ineens niet meer zo heul lekker lijkt?
[..]
Die is juist hartstikke lekker! Bij mij thuis is iedereen (op mn jongste broertje na, die lust geen rozijnen of kool of sla) er dol op. En als je deze echt niet lekker vind: achterin het boek staat de 'kip'salade. Dat een soort variant, ook met kool, maar dan ook met mandarijntjes en nog wat meer fris spul. Die is nog een stukje lekkerder. Maar de gewone koolsalade valt echt wel mee denk ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ben ik de enige?
gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 juni 2007 12:58 schreef Coelho het volgende:
Voor het eerst in jaren begint de weegschaal weer met een 8. 89,9kg deze morgen, weer 1,1kg verloren afgelopen week. In totaal nu op -11,1kg na 8 weken. En nog minder dan vijf kilo om mijn doel te bereiken. Vandaag weer bij week 1 begonnen.
Oh dat vind ik zoooo lekker! Ik haal wel de rozijnen eruit, dat vind ik vies. Maar ik kan dat wel elke dag eten. Ik eet het nu haast elke week wel een keerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ben ik de enige?
Grappig! En niet weten wie het is terwijl 1/4 NL dweept met SB.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef boylovesgirl het volgende:
sta ik in de supermarkt te kijken naar een of ander dieet yoghurt. laat ik me ontvallen: 'alsof dat werkt, is toch allemaal nep' zegt een vrouw naast mij, jewel hoor dat werkt. wil je me vertellen hoeveel bier je drinkt (ik had een 6pack vast). dus ik zo watever, mens ik ga die yoghurt toch niet kopen. sta ik bij de kassa, zegt iemand tegen mij: wouw jij stond daarnet met sonja bakkert te praten he, wat een geweldig mens is het niet?....
Bleghquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb die kwark nog niet op
Ook het meest vervloekt op het moment denk ik..quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef boylovesgirl het volgende:
sta ik in de supermarkt te kijken naar een of ander dieet yoghurt. laat ik me ontvallen: 'alsof dat werkt, is toch allemaal nep' zegt een vrouw naast mij, jewel hoor dat werkt. wil je me vertellen hoeveel bier je drinkt (ik had een 6pack vast). dus ik zo watever, mens ik ga die yoghurt toch niet kopen. sta ik bij de kassa, zegt iemand tegen mij: wouw jij stond daarnet met sonja bakkert te praten he, wat een geweldig mens is het niet?....
Viel wel mee hier! Ik heb de meeste problemen gehad in week 8. Vorige week dus! En nu gaat het eigenlijk weer heel lekker. Heb nu de afvalweek van 1,5 kilo volgens SB maar ik ben in 2,5 dag al 0,6 kilo kwijt . Dat kan dus uitkomen op 1,8 kilo deze week.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:21 schreef Leintjeuh het volgende:succes, volgens mij is week 4 een 'zware week'. Voor mij wel iig. Ik heb steeds zin in wat lekkers.
Nee maar het is wel allemaal bijna vetloos enzo. En volgens mij zit het aantal calorieën onder de 800. Dus vandaar ook wel. Maar zoals je al 8 weken bezig bent is het vullen met salade enzo. Vult wel maar levert niets op aan calorieën. En wat ook wel weer scheelt: heb net de menstruatie achter de rug. Is bij mij ook tussen de 1,5 en 2 kilo verschil. Maar in totaal ben ik nu wel 9 kilo kwijt en heb nog 5 dagen te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Zozo dat is lekker! Is het een heel 'spartaanse' week? Alleen fruit en crackers ofzo?
Ik dacht dat ik ondertussen wel 70 woog.. maar weeg zelfs 67.5quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Een BMI van 22 wauw! Ik zit nu op de 29, zat eerst op de 31. Doel is 24, wat een gewicht van 64 kilo betekend.
Maar prinsesje, over -10 kilo, wat voor bmi heb je dan? 18 ofzo? of nog minder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |