Jaap moet niet met Huub meegaan. Jaap kan die kleine kabouter prima aan en Huub is nergens meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zat er wel in toch. Hij is duidelijk ingekakt. Hij ziet het kennelijk nog steeds niet zitten rat en ratasia aan te pakkenEen lafbek, dat is wat hij is!
De vriendschap was toen al opgezegd, dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef noucky het volgende:
Lieke heb jij ook gehoord dat een vriend niet iets moet flikken ?
Als mijn date naar de kloten werd geholpen door een vriend dan was ik hem ook zat.
Dat is ook geen vriendschap.
JUPS!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat dat promofilmpje waar Huub horentje krijgt en Brrr een slangentong?
Hoop het, want als hij er via een ontslag-ronde uitgaat dan hou je nog maar 6 mensen over. En met de aankomende overstap naar RTL wil je niet minder bewoners. Dus voor het programma is het gewoon het beste als Eric voor de overstap vervangen wordt, want van Eric hoeven we weinig meer te verwachten behalve de dagelijkse inlik-praktijken...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Dit zou wel eens de druppel kunnen zijn die Eric de poort uit doet lopen
http://www.youtube.com/watch?v=wiaHrGC3LA8quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
JUPS!
Heeft iemand hier een filmpje van?
Hier is een plaatje van de clip:
[afbeelding]
Ja, maar dat zou ik ook liever doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:04 schreef Dark het volgende:
Natas gaat liever de hele dag met d'r klit lopen draaien, dan een drankje drinken met Lieke.
Zou mooi zijn dat ze het te weten zou komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft geen flauw idee wat Natasja en Brian achter haar rug gezegd hebben.
Tis het toch een lekker wijfie he, aDEL, soms. SOMS dan hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
Sow, dan kan nu Dimitri aan z'n missie beginnen![]()
'k Hoop dat Dimitri het een lekker wijffie vind (of er goed voor betaald wordt door de FEBO...)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tis het toch een lekker wijfie he, aDEL, soms. SOMS dan he![]()
Plus deze week is hij kalm geweest.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
Jaap is dom bezig geweest. Simpel! Daarom verslaat hij Huub niet. Mensen zijn als een gek gaan sms-en oa Mokum020 omdat het een plan van Natasia en co was. Dat ziet hij echt niet in.
Hij redt het zo ook echt niet.
Al die moeite die ik heb gedaan en alle ideeën die ik erin heb gestopt..., Jaap
Ik ook niet, wat hebben ze achter haar rug gezegd dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft geen flauw idee wat Natasja en Brian achter haar rug gezegd hebben.
jjjja, dat bedoel ik ook stiekemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
'k Hoop dat Dimitri het een lekker wijffie vind (of er goed voor betaald wordt door de FEBO...)
Er zijn genoeg mensen geweest die het al tegen haar gezegd hebben, ze heeft het zelf kunnen aanhoren in de ruzies die ze met Natasja en Wifebeater gehad heeft. Ze heeft er echter voor gekozen om dat allemaal te negeren en toch "vriendschap" met die 2 aan te gaan. Tja...voor Amanda is er dan ook geen hoop meer. Probeer maar eens tegen een slachtoffer van een Loverboy te zeggen dat haar vriendje niet deugd...zelfde situatie hier...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef blomst het volgende:
Zou mooi zijn dat ze het te weten zou komen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef Dark het volgende:
Natas d'r spekkies zijn straks allemaal weg.
Amanda - Het is niet echt, het is niet eerlijk, het is vals!
Natas - Alleen Brian en ik zijn eerlijk.
Volgens mij bij Sjaak, de eerste date van Eric.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Deed Jaap dit op de camping
nooit gezien![]()
Jaap is ook bang van de autobommen van Milton!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
Jaap is dom bezig geweest. Simpel! Daarom verslaat hij Huub niet. Mensen zijn als een gek gaan sms-en oa Mokum020 omdat het een plan van Natasia en co was. Dat ziet hij echt niet in.
Hij redt het zo ook echt niet.
Al die moeite die ik heb gedaan en alle ideeën die ik erin heb gestopt..., Jaap
hij lijkt het, met al zijn intelligentie, toch niet te snappen..het verwart hem echt dat z'n plan niet werkt..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
Sorry, maar momenteel vind ik Jaap een zielig mannetje.... hij doet dingen door plannetjes te maken maar noemt dat authentiek....
Amanda heeft gelukkig de bevestiging van Dimitriquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
En Eric neemt Amanda apart.
Naar mannetje is het.
Welke missie?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Kaleddis het volgende:
Arme Dimitri, hoe moet dat nou met zijn missie![]()
Zou ze dat ondertussen al niet vergeten zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda heeft gelukkig de bevestiging van Dimitri
Is ze vast alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda heeft gelukkig de bevestiging van Dimitri
Nee.....Eric IS nu de Sjaak...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:10 schreef Soho het volgende:
[..]
Volgens mij bij Sjaak, de eerste date van Eric.
Precies, als schaker moet je alles van te voren beredeneren.... da's dus zijn valkuil.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:10 schreef De_Moester het volgende:
[..]
hij lijkt het, met al zijn intelligentie, toch niet te snappen..het verwart hem echt dat z'n plan niet werkt..
Om Amanda eens lekker te zoenen en zich dan laten betrappen door Brian.quote:
huub lijkt hier wel op een homo-vriend van mij in in een sm-stemmingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
JUPS!
Heeft iemand hier een filmpje van?
Hier is een plaatje van de clip:
[afbeelding]
Ik verwacht toch wel binnenkort dat er een taart bezorgt wordt en hij daar uit springt...quote:
Goeie missie dan..........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Om Amanda eens lekker te zoenen en zich dan laten betrappen door Brian.![]()
Waarom moet je daarbij vertellen dat het een homosexueel is?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub lijkt hier wel op een homo-vriend van mij in in een sm-stemming
Wie?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou ze dat ondertussen al niet vergeten zijn![]()
Daar heeft hij eerst eens even goed over na moeten denken op een bankjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha.. Eric probeert weer dingen krom te lullen die recht zijn
Weer die taart.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel binnenkort dat er een taart bezorgt wordt en hij daar uit springt...
Het enige rechte aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha.. Eric probeert weer dingen krom te lullen die recht zijn
Dat chocoding was toch behoorlijk krom?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het enige rechte aanric is misschien z'n pik...
Daarom is het zo jammer dat ze nu naar het geneuzel van Eric zit te luisterenquote:
Wat ? Waar heb je het overquote:
Owww, dus zelfs dat niet... als heteroman heb ik gewoon niet echt veel de behoefte om te kijken...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat chocoding was toch behoorlijk krom?
Dat wou ik net zeggen, die was nou ook niet echt rechtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat chocoding was toch behoorlijk krom?
zit daar ook dat stukje in van Jaap die in de camera kijkt en zegt: IK SNAP MEZELF OOK NIET!! .. dat was helemaal prachtigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Kan iemand dat stukje van "Ik snap jou niet"van Natasia eruit knippen? Ik voel een mp3tje komen..
Jaaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
Amanda was toch gewoon een infobron voor Eric.......
misschien niet van zijn kant maar Brian heeft hem in ieder geval nooit in de steekgelaten !!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:17 schreef noekje het volgende:
Eric lult. Hij is nooit goed geweest met Brian. Dat is pas echt sinds Huub hem heeft laten vallen.
Daar heeft hij normaal gesproken ook geen problemen mee en tettert hij net zo hard mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:18 schreef SiRojK het volgende:
Wat slap, Eric zei niets OMDAT er zoveel tegen hem werd gezegd... Wat een slecht argument!
Brian heeft Eric nog nooit in de steek gelaten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
misschien niet van zijn kant maar Brian heeft hem in ieder geval nooit in de steekgelaten !!!!!
Uitslag populareitspollquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
Van de popipoll waarin hij flink gedaald is (50% minder scoorde)
naah zijn kwaliteiten liggen op ander gebied volgens de meeste dames hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:20 schreef Mani89 het volgende:
die Dimitri is ook niet echt een helder licht volgensmij ..
Mijn excuses... ik dacht dat hij van 17 naar 8 gedaald was...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Uitslag populareitspoll
15 mei Eric 8 % -40 ctp
12 juni Eric 8 %-80 ctp
Maar zeg nou eerlijk. Je gaat bij haar ook eerst nadenken van,' hoe ga ik het vertellen zodat ze me überhaupt snapt of dat ze de eerste 2 woorden begrijpt'. Daar heb je even een nadenkstilte voor nodig. Desalniettemin lult hij uit zijn nek maar het kan niet makkelijk zijn nu.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda is sterk bezig.....Eric laat stiltes vallen....![]()
Ja, wat is er gezegd dan. Heb geloof ik iets gemist vanavond?quote:[b]Op dinsdag 12 juni 2007 23:09 schreef TiNo_Flo het volgende:[/
b]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat hebben ze achter haar rug gezegd dan?
Dat heeft ze vrij scherp door. Het klopt dat hij Lieke geprobeerd heeft van Huub los te weken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Amanda - Als je bij iedereen vals wilt zijn, gaat dat niet werken.
Dingen als dat ze een vies wijf is, dat ze stinkt, dat ze een slet is.......quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, wat is er gezegd dan. Heb geloof ik iets gemist vanavond?![]()
Hij kan maar beter toegeven, hij ontkent nu weer glashard naar Amanda toe, maar krijgt dit straks wel weer op zijn bordje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar zeg nou eerlijk. Je gaat bij haar ook eerst nadenken van,' hoe ga ik het vertellen zodat ze me überhaupt snapt of dat ze de eerste 2 woorden begrijpt'. Daar heb je even een nadenkstilte voor nodig. Desalniettemin lult hij uit zijn nek maar het kan niet makkelijk zijn nu.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
Mijn excuses... ik dacht dat hij van 17 naar 8 gedaald was...![]()
en iedereen beweert hier dat amanda dom is, stelletje lamzakken, amanda is gewoon slim, uiteindelijk gaat ze het spel winnen, let opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda is sterk bezig.....Eric laat stiltes vallen....![]()
Amanda werkt uit d'r gevoel en dat vind ik een zeer sterke kant van haar en daar zou ze prima d'r IQ mee kunnen compenseren.... Helaas laat ze zich van d'r gevoel wegpraten.... Denk maar aan Nena die had een soort van macht omdat ze haar hart volgdequote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar zeg nou eerlijk. Je gaat bij haar ook eerst nadenken van,' hoe ga ik het vertellen zodat ze me überhaupt snapt of dat ze de eerste 2 woorden begrijpt'. Daar heb je even een nadenkstilte voor nodig. Desalniettemin lult hij uit zijn nek maar het kan niet makkelijk zijn nu.
Natasja heeft brian gezegd weer wat met haar te beginnen omdat hij de dekking nodig had.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, wat is er gezegd dan. Heb geloof ik iets gemist vanavond?![]()
Wat, wie?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en iedereen beweert hier dat amanda dom is, stelletje lamzakken, amanda is gewoon slim, uiteindelijk gaat ze het spel winnen, let op
Je hebt gelijk...ik zeg het alleen wat korter..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
mens erger je niet zal ze gaan winnen idd...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en iedereen beweert hier dat amanda dom is, stelletje lamzakken, amanda is gewoon slim, uiteindelijk gaat ze het spel winnen, let op
2 seconden geleden toen Huub wegliep: loop maar weg jongen loop maar weg jongen. En wie loopt er nu weg?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:26 schreef Soho het volgende:
Eric durft het gesprek met Huub niet aan. Jammer...
Dat is wel belangrijk voor je beloofde chocopikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het enige rechte aanric is misschien z'n pik...
Ze staan in de OP.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
Is er een overzicht van de aantal contact punten die iedereen heeft? Of ben ik weer zo blind.
Volgens mij heeft Huub er aardig wat ik zie hem steeds heel wat krijgen maar geeft er weinig uit.
Je mist hem?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Waar is Brian ????
Jij daalt nog sneller dan Eric met deze vraagstelling...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Waar is Brian ????
die kraaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
hmm moeilijke stream keuze weer.... dan maar geluid van stream 1 aan, dimi is leuk om naar te kijken
Het aantal vandaag gewonnen contactpunten is het percentage van de stemmen dat ze kregen maal 10.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
Is er een overzicht van de aantal contact punten die iedereen heeft? Of ben ik weer zo blind.
Volgens mij heeft Huub er aardig wat ik zie hem steeds heel wat krijgen maar geeft er weinig uit.
Jawel, die hebben nog ruimte in de buikholte dus bij beklemming kunnen ze naar onder uitwijken...quote:
Huub zei vanavond nog dat het mooi uitkomt die contactpunten, omdat hij net op 0 staat. Dat heeft hij elke keer zei hij. Van de rest weet ik het niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
En dat zei Brainless ook over A'Del?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dingen als dat ze een vies wijf is, dat ze stinkt, dat ze een slet is.......
Huub 410quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
Nouuu jij bent gedaald op het moment dat je weer voor de streams ging betalenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij daalt nog sneller dan Eric met deze vraagstelling...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |