Spoor jij welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint maar weer eens met ziektes te smijten: dit keer 'tering'.
Tuberculose, eufemistisch afgekort tot tbc, of zelfs tb en in de volksmond ook tering of witte pest genoemd, is een ernstige, soms besmettelijke bacteriële infectieziekte veelal veroorzaakt door Mycobacterium tuberculosis. Deze bacterie is in 1882 ontdekt door Robert Koch. Door gebruik van meerdere daartoe geschikte antibiotica tegelijk is tuberculose tegenwoordig meestal goed te behandelen. Bij snel verlopende gevallen werd het wel aangeduid als 'vliegende tering'. Ook het eufemisme 'pleuritis' (dat longvliesontsteking betekent ongeacht de oorzaak) werd wel eens gebruikt.
Kuchquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint maar weer eens met ziektes te smijten: dit keer 'tering'.
Tuberculose, eufemistisch afgekort tot tbc, of zelfs tb en in de volksmond ook tering of witte pest genoemd, is een ernstige, soms besmettelijke bacteriële infectieziekte veelal veroorzaakt door Mycobacterium tuberculosis. Deze bacterie is in 1882 ontdekt door Robert Koch. Door gebruik van meerdere daartoe geschikte antibiotica tegelijk is tuberculose tegenwoordig meestal goed te behandelen. Bij snel verlopende gevallen werd het wel aangeduid als 'vliegende tering'. Ook het eufemisme 'pleuritis' (dat longvliesontsteking betekent ongeacht de oorzaak) werd wel eens gebruikt.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar ik reageer al geruime tijd niet meer op jou.quote:
wat ben je toch raarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, we zijn het er allemaal wel over eens dat Huub een gevoelige nederlaag heeft geleden: 4 procent verlies in de populariteitspoll, en meer dan een uur als een soort schreeuwende gek in de huiskamer gezeten.
En dan moet dat gitaardebacle ook nog worden uitgezonden.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je ons zeggen...of anders wil die laatste
ric fan zich nu bekend maken... stuur ik um een eigen gemaakte choco pik op...
Dus jij quote iemand waar je niet op reageertquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, maar ik reageer al geruime tijd niet meer op jou.
Dus ook niet op deze persoonlijke aanval.
Ik ben zondag 8 juli in ******************, als je wil krijg je dan van mij iets geils (bijvoorbeeld een eetbaar slipje).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Peter lieverd
, hou je van chocola
![]()
Maar het werd wel even tijd hoor. Even Eric aanpakken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
En toch is deze aanval van Huub weer te ver van de volgende stemronde verwijderd om effectief te zijn![]()
Tactisch weer slecht gespeeld vrees ik
Sommige miljonairs kunnen alleen maar dromen van 4%quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, we zijn het er allemaal wel over eens dat Huub een gevoelige nederlaag heeft geleden: 4 procent verlies in de populariteitspoll, en meer dan een uur als een soort schreeuwende gek in de huiskamer gezeten.
gut wat zit jij te vissen naar reactiesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Zat er wel in toch. Hij is duidelijk ingekakt. Hij ziet het kennelijk nog steeds niet zitten rat en ratasia aan te pakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft de pe in dat hij niet boven de 20% is gekomen.
Ja, dit is erg vermakelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef Haunter het volgende:
Jaap negeert Eric's uiting en denkt alleen maar aan die poll
Was te verwachten toch, maar ik vind het nu per direct al niet waar, waarom vertel je de waarheid niet als iedereen er bij zit, waarom vertel je dat niet direct waar de hele groep bij zit? Omdat je de waarheid al duidelijk is, niets meer te redden, dan ga je wegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:55 schreef fredfik het volgende:
zit erik nu weer keihard te liegen of hebi k het mis???
Huub en Jaap maakten zich (oprecht) zorgen dat Eric z`n date zou aanranden, dus ze hebben toen maar besloten om de dates weg te pesten voor hun eigen veiligheid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef noucky het volgende:
Als mijn date naar de kloten werd geholpen door een vriend dan was ik hem ook zat.
Dat is ook geen vriendschap.
Ja, die is cool!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er iemand anders die de geweldige commercial voor DGK heeft gezien met alle terrorbeelden?
Mijn lieve tere moedertje vond het WALGELIJK!
Je verwend me vandaagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben zondag 8 juli in ******************, als je wil krijg je dan van mij iets geils (bijvoorbeeld een eetbaar slipje).
Is dat dat promofilmpje waar Huub horentje krijgt en Brrr een slangentong?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Is er iemand anders die de geweldige commercial voor DGK heeft gezien met alle terrorbeelden?
Ik vond hem geweldig,.. vooral de dat is toch fok!king niet normaal!! aan het einde!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
En toch is deze aanval van Huub weer te ver van de volgende stemronde verwijderd om effectief te zijn![]()
Tactisch weer slecht gespeeld vrees ik
Toen had Huub de terror al aangekondigt en de vriendschap al verbroken, en dat heeft Eric helemaal ZELF bewerkstelligt, om in DGK termen te blijven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef noucky het volgende:
Lieke heb jij ook gehoord dat een vriend niet iets moet flikken ?
Als mijn date naar de kloten werd geholpen door een vriend dan was ik hem ook zat.
Dat is ook geen vriendschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |