Spoor jij welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint maar weer eens met ziektes te smijten: dit keer 'tering'.
Tuberculose, eufemistisch afgekort tot tbc, of zelfs tb en in de volksmond ook tering of witte pest genoemd, is een ernstige, soms besmettelijke bacteriële infectieziekte veelal veroorzaakt door Mycobacterium tuberculosis. Deze bacterie is in 1882 ontdekt door Robert Koch. Door gebruik van meerdere daartoe geschikte antibiotica tegelijk is tuberculose tegenwoordig meestal goed te behandelen. Bij snel verlopende gevallen werd het wel aangeduid als 'vliegende tering'. Ook het eufemisme 'pleuritis' (dat longvliesontsteking betekent ongeacht de oorzaak) werd wel eens gebruikt.
Kuchquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Huub begint maar weer eens met ziektes te smijten: dit keer 'tering'.
Tuberculose, eufemistisch afgekort tot tbc, of zelfs tb en in de volksmond ook tering of witte pest genoemd, is een ernstige, soms besmettelijke bacteriële infectieziekte veelal veroorzaakt door Mycobacterium tuberculosis. Deze bacterie is in 1882 ontdekt door Robert Koch. Door gebruik van meerdere daartoe geschikte antibiotica tegelijk is tuberculose tegenwoordig meestal goed te behandelen. Bij snel verlopende gevallen werd het wel aangeduid als 'vliegende tering'. Ook het eufemisme 'pleuritis' (dat longvliesontsteking betekent ongeacht de oorzaak) werd wel eens gebruikt.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar ik reageer al geruime tijd niet meer op jou.quote:
wat ben je toch raarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, we zijn het er allemaal wel over eens dat Huub een gevoelige nederlaag heeft geleden: 4 procent verlies in de populariteitspoll, en meer dan een uur als een soort schreeuwende gek in de huiskamer gezeten.
En dan moet dat gitaardebacle ook nog worden uitgezonden.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je ons zeggen...of anders wil die laatste
ric fan zich nu bekend maken... stuur ik um een eigen gemaakte choco pik op...
Dus jij quote iemand waar je niet op reageertquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, maar ik reageer al geruime tijd niet meer op jou.
Dus ook niet op deze persoonlijke aanval.
Ik ben zondag 8 juli in ******************, als je wil krijg je dan van mij iets geils (bijvoorbeeld een eetbaar slipje).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Peter lieverd
, hou je van chocola
![]()
Maar het werd wel even tijd hoor. Even Eric aanpakken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef pullup het volgende:
En toch is deze aanval van Huub weer te ver van de volgende stemronde verwijderd om effectief te zijn![]()
Tactisch weer slecht gespeeld vrees ik
Sommige miljonairs kunnen alleen maar dromen van 4%quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, we zijn het er allemaal wel over eens dat Huub een gevoelige nederlaag heeft geleden: 4 procent verlies in de populariteitspoll, en meer dan een uur als een soort schreeuwende gek in de huiskamer gezeten.
En dan moet dat gitaardebacle ook nog worden uitgezonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |