Ja, wat is er gezegd dan. Heb geloof ik iets gemist vanavond?quote:[b]Op dinsdag 12 juni 2007 23:09 schreef TiNo_Flo het volgende:[/
b]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft geen flauw idee wat Natasja en Brian achter haar rug gezegd hebben.
[..]
Ik ook niet, wat hebben ze achter haar rug gezegd dan?
Dat heeft ze vrij scherp door. Het klopt dat hij Lieke geprobeerd heeft van Huub los te weken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Amanda - Als je bij iedereen vals wilt zijn, gaat dat niet werken.
Dingen als dat ze een vies wijf is, dat ze stinkt, dat ze een slet is.......quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, wat is er gezegd dan. Heb geloof ik iets gemist vanavond?![]()
Hij kan maar beter toegeven, hij ontkent nu weer glashard naar Amanda toe, maar krijgt dit straks wel weer op zijn bordje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar zeg nou eerlijk. Je gaat bij haar ook eerst nadenken van,' hoe ga ik het vertellen zodat ze me überhaupt snapt of dat ze de eerste 2 woorden begrijpt'. Daar heb je even een nadenkstilte voor nodig. Desalniettemin lult hij uit zijn nek maar het kan niet makkelijk zijn nu.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
Mijn excuses... ik dacht dat hij van 17 naar 8 gedaald was...![]()
en iedereen beweert hier dat amanda dom is, stelletje lamzakken, amanda is gewoon slim, uiteindelijk gaat ze het spel winnen, let opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda is sterk bezig.....Eric laat stiltes vallen....![]()
Amanda werkt uit d'r gevoel en dat vind ik een zeer sterke kant van haar en daar zou ze prima d'r IQ mee kunnen compenseren.... Helaas laat ze zich van d'r gevoel wegpraten.... Denk maar aan Nena die had een soort van macht omdat ze haar hart volgdequote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar zeg nou eerlijk. Je gaat bij haar ook eerst nadenken van,' hoe ga ik het vertellen zodat ze me überhaupt snapt of dat ze de eerste 2 woorden begrijpt'. Daar heb je even een nadenkstilte voor nodig. Desalniettemin lult hij uit zijn nek maar het kan niet makkelijk zijn nu.
Natasja heeft brian gezegd weer wat met haar te beginnen omdat hij de dekking nodig had.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, wat is er gezegd dan. Heb geloof ik iets gemist vanavond?![]()
Wat, wie?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en iedereen beweert hier dat amanda dom is, stelletje lamzakken, amanda is gewoon slim, uiteindelijk gaat ze het spel winnen, let op
Je hebt gelijk...ik zeg het alleen wat korter..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef noekje het volgende:
[..]
mens erger je niet zal ze gaan winnen idd...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en iedereen beweert hier dat amanda dom is, stelletje lamzakken, amanda is gewoon slim, uiteindelijk gaat ze het spel winnen, let op
2 seconden geleden toen Huub wegliep: loop maar weg jongen loop maar weg jongen. En wie loopt er nu weg?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:26 schreef Soho het volgende:
Eric durft het gesprek met Huub niet aan. Jammer...
Dat is wel belangrijk voor je beloofde chocopikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Het enige rechte aanric is misschien z'n pik...
Ze staan in de OP.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
Is er een overzicht van de aantal contact punten die iedereen heeft? Of ben ik weer zo blind.
Volgens mij heeft Huub er aardig wat ik zie hem steeds heel wat krijgen maar geeft er weinig uit.
Je mist hem?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Waar is Brian ????
Jij daalt nog sneller dan Eric met deze vraagstelling...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Waar is Brian ????
die kraaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
hmm moeilijke stream keuze weer.... dan maar geluid van stream 1 aan, dimi is leuk om naar te kijken
Het aantal vandaag gewonnen contactpunten is het percentage van de stemmen dat ze kregen maal 10.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
Is er een overzicht van de aantal contact punten die iedereen heeft? Of ben ik weer zo blind.
Volgens mij heeft Huub er aardig wat ik zie hem steeds heel wat krijgen maar geeft er weinig uit.
Jawel, die hebben nog ruimte in de buikholte dus bij beklemming kunnen ze naar onder uitwijken...quote:
Huub zei vanavond nog dat het mooi uitkomt die contactpunten, omdat hij net op 0 staat. Dat heeft hij elke keer zei hij. Van de rest weet ik het niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
En dat zei Brainless ook over A'Del?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dingen als dat ze een vies wijf is, dat ze stinkt, dat ze een slet is.......
Huub 410quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
Nouuu jij bent gedaald op het moment dat je weer voor de streams ging betalenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij daalt nog sneller dan Eric met deze vraagstelling...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |