quote:
G'night!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
IK WACHT OP DE COMPLIMENTJES OVER DE TT....![]()
![]()
![]()
kinderen die vragen............quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
IK WACHT OP DE COMPLIMENTJES OVER DE TT....![]()
![]()
![]()
whehehe......quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is dat alles wat je te zeggen hebt.......tsssssssss.....
![]()
Ik heb nog even geduld!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef MPG het volgende:
Zo.. ik ben er weer
OA, als je geduld hebt zie je hem nog, anders morgen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]... sorry schat.... je bedankje voor de TT kan ik je niet op afstad geven
ik vrees dat het na twaalven gaat wordenquote:
Ik zou toch niet kunnen downen van RS...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
ik vrees dat het na twaalven gaat worden
AAh.. Jij bent net als ik een echte Nederlanderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou toch niet kunnen downen van RS...
Heb net al iets binnengehaald van daar...![]()
nee, niet uit 128
Welterusten, groeten aan OAdinnetje, als ze nog niet slaapt, en tot morgenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:18 schreef OA het volgende:
Ik ga dan maar eens het waterbed opzoeken!![]()
A demain.![]()
![]()
Uiteraard!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
AAh.. Jij bent net als ik een echte Nederlander. Zoeen die WEIGERT te betalen voor zijn "downloads"
Is goe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Welterusten, groeten aan OAdinnetje, als ze nog niet slaapt, en tot morgen
Ik weet het niet, alleen dat hij vanmiddag graag naar haar werk wilde gaan.quote:
nee BX had erg weinig tijd...dus ander keer maar weer...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het niet, alleen dat hij vanmiddag graag naar haar werk wilde gaan.
Trouwens JJ, ben je nog naar die bokswedstrijd geweest waar BX was?
eer-ikquote:
??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
FLS
Vertel...quote:
En wat the fuck betekent dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
FLS
quote:
Feel Like Shit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vertel...
[..]
En wat the fuck betekent dat?
Dat zou wel erg vaag zijn! Maar dan heeft ze ook moeten lezen dat jij haar wel ziet zitten!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, tyfus, die chick laat opeens niks meer van d'r horen.
Zou ze echt meelezen?
idd....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vertel...
[..]
En wat the fuck betekent dat?
Das wel ff minderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, tyfus, die chick laat opeens niks meer van d'r horen.
Zou ze echt meelezen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
ik schrik me ook steeds kapot.
Waarom moeten mensen precies op dit soort dagen echt smsbommen naar me sturen
Elke keer denk ik: hehe, eindelijk antwoord.
En dan is het weeeer iemand anders
ja, fuckquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Helder. Ach joh, vrouwen. She's playin' hard to get!
Geloof mij, ik zou het écht niet appricieren als iemand zo'n grap met me zou uithalen...quote:
Moeilijke vrouwen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, fuck
Hard to get spelen is toch niet, eerst zeggen dat je wat wil gaan doen, en daarna ineens niet meer antwoorden?
Volgens mij is ze ook niet aan het werk geweest vandaag, ik ben er vrij zeker van dat ik d'r vanavond heb zien fietsen langs het kanaal
Oeh... de bitchquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, fuck
Hard to get spelen is toch niet, eerst zeggen dat je wat wil gaan doen, en daarna ineens niet meer antwoorden?
Volgens mij is ze ook niet aan het werk geweest vandaag, ik ben er vrij zeker van dat ik d'r vanavond heb zien fietsen langs het kanaal
Ja sorry, vrijdag smste ik jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
ik schrik me ook steeds kapot.
Waarom moeten mensen precies op dit soort dagen echt smsbommen naar me sturen
Elke keer denk ik: hehe, eindelijk antwoord.
En dan is het weeeer iemand anders
Wheheh.... klooien met een "kloon" over msn of sms is best leuk hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geloof mij, ik zou het écht niet appricieren als iemand zo'n grap met me zou uithalen...
Apartquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, fuck
Nah, zei dat ik ook altijd heel toevallig op moeilijke vrouwen val.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik meen dat je laatst nog wat anders zei...
s
Ja ach, je moet het maar ff laten gaan joh! Anders maak je jezelf helemaal gek!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
GODVERDOMME, WAAROM MOET HET OP DIT GEBIED OOK ALTIJD VERTIEFT GAAN BIJ MIJ
geen idee... hier gaat t ook niet echt geniaal... ik val steeds voor OF bezette dames, OF dames die mij wel als "een" vriend zien, maar niet meer willenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
omdat vrouwen moeilijk zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
chickiesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Chick is echt zo'n foute benaming voor een meid(vind ik dan) maar wel kut voor je eer-ik
Zegt mijn meisje ook altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Chick is echt zo'n foute benaming voor een meid(vind ik dan) maar wel kut voor je eer-ik
awwww....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
op nieuwe nr. jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja sorry, vrijdag smste ik je
altijd nog beter dan wijf toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
fuck no, ik wil gewoon antwoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, je moet het maar ff laten gaan joh! Anders maak je jezelf helemaal gek!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
geen idee... hier gaat t ook niet echt geniaal... ik val steeds voor OF bezette dames, OF dames die mij wel als "een" vriend zien, maar niet meer willen
quote:
Ik heb wel eens het idee dat ik er maar beter mee kan uitscheien en gewoon a-sexueel moet wordenquote:
Fuck die shit ouwe! Je moet gewoon morgen bij haar voor de deur staan en zeggen dat je haar meeneemt naar [insert leuke plek] dan loopt het wel los!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op nieuwe nr. ja
[..]
altijd nog beter dan wijf toch?
en chick vind ik altijd wel vrij positief...
aangezien chick vaak wel geassocieerd wordt met lekker wijf
[..]
fuck no, ik wil gewoon antwoord.
Paki belde net dat ik morgen vrij ben, dus ik wil morgen gewoon wat met d'r gaan doen.
Als zij zegt dat ze ook wat wil gaan doen, dan moet ze niet ineens zo raar gaan doen toch
morgen toch maar naar de efteling?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op nieuwe nr. ja
[..]
altijd nog beter dan wijf toch?
en chick vind ik altijd wel vrij positief...
aangezien chick vaak wel geassocieerd wordt met lekker wijf
[..]
fuck no, ik wil gewoon antwoord.
Paki belde net dat ik morgen vrij ben, dus ik wil morgen gewoon wat met d'r gaan doen.
Als zij zegt dat ze ook wat wil gaan doen, dan moet ze niet ineens zo raar gaan doen toch
nee!!!!...ze is he niet waard....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb wel eens het idee dat ik er maar beter mee kan uitscheien en gewoon a-sexueel moet worden
Ja, alleen jammer dat ze altijd tot 14:00 slaapt ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Fuck die shit ouwe! Je moet gewoon morgen bij haar voor de deur staan en zeggen dat je haar meeneemt naar [insert leuke plek] dan loopt het wel los!
ik zat er wel aan te denken jaquote:
Dan zijn alle vrouwen die dit jaar de revu gepasseerd zijn het niet waard zeker..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee!!!!...ze is he niet waard....![]()
Zo groot is Papenveer nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ze altijd tot 14:00 slaapt ofzo.
En ik weet niet precies waar ze woont, maar dat is wel makkelijk te achterhalen...
Maar ik ben bang dat ik het dan helemaal verneuk
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zat er wel aan te denken ja
[..]
Dan zijn alle vrouwen die dit jaar de revu gepasseerd zijn het niet waard zeker..
Ik zoek wel een of ander dik lelijk wijf uit, als me dat zelfs niet lukt kap ik er echt mee
vatsige vrouwen.. 13quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn alle vrouwen die dit jaar de revu gepasseerd zijn het niet waard zeker..
Ik zoek wel een of ander dik lelijk wijf uit, als me dat zelfs niet lukt kap ik er echt mee
Eeeej Lennyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai fruts
eeeejjj MMquote:
Efteling is wel een goed plan! Dat vinden chicks (quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
ja, maar dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo groot is Papenveer niet
Wat kun je verneuken, je gaat ergens heen desnoods ergens een café ofzo. En dan lekker ouwehoeren en het afscheid goed aanpakken. En als ze de boot afhoudt, weet je wel meteen hoe de vork in de steel zit toch?
oeps....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik word hier gewoon genegeerd...![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Haal dr morgen op, dan bel ik M100 vast uit bed, dat er alsnog werk aan de winkel isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
was nog niet zo ver met quotenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
ik heb er wel de knaken voor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Efteling is wel een goed plan! Dat vinden chicks () altijd leuk!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
was nog niet zo ver met quoten
Laatste altijd lekkerste he![]()
![]()
There's probably only one way to find that out!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat bedoel ik niet.
Ik zou het wel kunnen waarderen als er opeens een chick in m'n kamer staat zo van: hey, kom!
Maar ik weet niet of zij dat ook zo ziet
quote:IHate Myself And Want to Die
Runny nose and runny yolk
even if you have a cold still
you can cough on me again
i still haven't had my fulfill
In the some day X4
What's that sound
Broken heart and broken bones
think about how a castrated horse feels
one more quirky cliche' phrase
you're the one i wanna refill
In the some day X4
What's that sound?
(incoherent mumble during the solo:)
most people don't realize that
two large pieces of coral painted brown
and attached to his skull with common wood screws
would make a child look like a deer
In the some day X4
What's that sound?
Runny nose and runny yolk
even if you have a cold still
you can cough on me again
i still haven't had my fulfill
In the some day
What's that sound X4
Ja, dat is waar..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
There's probably only one way to find that out!
En terecht! Maar vrouwen zijn soms zo moeilijk te doorgronden! En als je de stap waagt, weet je wel meteen hoe zij erover denkt. Maar ik neem aan dat je dat ook wel uit het sms contact hebt kunnen opmaken.quote:
heeft ie gedaan lieverd....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]!
Geef jij je dame eens ff een toepasselijk welkom!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
!
eer-ik is niet jouw dame!quote:
Ja, daarom begrijp ik deze 'actie' effe nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En terecht! Maar vrouwen zijn soms zo moeilijk te doorgronden! En als je de stap waagt, weet je wel meteen hoe zij erover denkt. Maar ik neem aan dat je dat ook wel uit het sms contact hebt kunnen opmaken.
helemaal boven aan...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
eer-ik is niet jouw dame!
Wat trouwens ook nog kan, is dat ze morgenochtend/middag ineens belt/smst dat ze het dan pas gezien heeft en sorry bla bla en dat ze je nu wel wil zien!quote:
wil niet zeiken hoor...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En terecht! Maar vrouwen zijn soms zo moeilijk te doorgronden! En als je de stap waagt, weet je wel meteen hoe zij erover denkt. Maar ik neem aan dat je dat ook wel uit het sms contact hebt kunnen opmaken.
leer lezen joh verslaggeverquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]!
ik heb gisteravond rond 23:30 - 00:00 de laatste keer gesmstquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat trouwens ook nog kan, is dat ze morgenochtend/middag ineens belt/smst dat ze het dan pas gezien heeft en sorry bla bla en dat ze je nu wel wil zien!
ook mannen doen dat....quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat trouwens ook nog kan, is dat ze morgenochtend/middag ineens belt/smst dat ze het dan pas gezien heeft en sorry bla bla en dat ze je nu wel wil zien!
Ja jonge, maar ik denk niet dat wij de enige mannen zijn die vrouwen niet begrijpenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daarom begrijp ik deze 'actie' effe niet
Ook daar weet ik alles van! Soms heb je wel eens zo'n buiquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wil niet zeiken hoor.....maar mannen kunnen net zo erg zijn hoor....
![]()
en ja..ik spreek uit ervaring...![]()
jij....quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ook daar weet ik alles van! Soms heb je wel eens zo'n bui
mag ik choclademelk?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal.
Hebben we zin in: koffie - espresso - cappuccino - macciato en dergelijks?
Ik wel.![]()
ik haat mensen die dat doenquote:
SandernachtWacht...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal.
Ik wel.![]()
Ja ik ben meer bezig met het verhaal van eer-ik, dus ik zag jouw posts niet. Als je een bericht aan het typen bent. refresht je pagina niet, dus had ik jouw post niet gezien!quote:
zit wat in ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja jonge, maar ik denk niet dat wij de enige mannen zijn die vrouwen niet begrijpen
mag ik een liter whisky?quote:
Sander vriend!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal.
Ik wel.![]()
Heel zelden, maar dan relativeer ik de boel altijd wel weer. Maar ook uit ervaring van anderen zeg maarquote:
Het is dat ik morgen weer vroeg naar Utrecht moet, anders was ik langsgekomen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
ik wil zuipen.
en hard ook.
nou was ik net in de vlinder, maar daar was bijna niemand.
En om nou in m'n eentje daar te gaan zitten...
Sodeju.. kerel... kom op... is het werkelijk zo klote met je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zit wat in ja.
[..]
mag ik een liter whisky?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht allemaal.
Ik wel.![]()
Ja, echt, ik vind het echt zwaar arelaxed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Sodeju.. kerel... kom op... is het werkelijk zo klote met je?
14.gif.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is dat ik morgen weer vroeg naar Utrecht moet, anders was ik langsgekomen.
Ik ben altijd in voor een zuip.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
ik wil zuipen.
en hard ook.
nou was ik net in de vlinder, maar daar was bijna niemand.
En om nou in m'n eentje daar te gaan zitten...
Ja nu moet je (proberen) je er niet meer druk over te maken. En anders stuur je morgen gewoon (na 14.00 uur) 'ik wil je nu zien, ben je thuis want dan kom ik nu naar je toe'quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef eer-ik het volgende:
Nou goed, ik ga proberen om me er tot morgen zo rond 14:00 niet meer druk om te maken
tevergeefse poging, weet ik nu al
en dan hoop ik dat ze op m'n laatste sms (net verstuurd) wel antwoordt.
Zo niet, weet ik voldoende ben ik bang.
ik ben niet depri hoorquote:
Haha, dat doet me goed. Ik meen het ook nog hoor!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, echt, ik vind het echt zwaar arelaxed.
Ik meen 't.
[..]
14.gif.
zelfs de moeite genomen om er .gif achter te zetten.
en dan zei je een paar topics geleden dat ik frustraties had..quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben niet depri hoor... het is alleen... tja... ik mis gewoon af en toe een lief meisje om samen vanalles en nogwat te ondernemen...
en om mee te sexen
En dan was ik denk ik degene geweest die om 7.30 een keer op huis aan zou gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, dat doet me goed. Ik meen het ook nog hoor!
Ik schat, gezien de dingen die ik weet, dat ze rond 14:00 opstaat en rustig gaat aankleden, bakkie koffie doet, krantje gaat lezen en naar d'r werk gaat. Dus dat zou ik eigenlijk voor 14:00 moeten doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja nu moet je (proberen) je er niet meer druk over te maken. En anders stuur je morgen gewoon (na 14.00 uur) 'ik wil je nu zien, ben je thuis want dan kom ik nu naar je toe'
De koffie was lekkerder dan anders, ik weet niet waarom.quote:
Daar sla je de spijker op z'n kop!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben niet depri hoor... het is alleen... tja... ik mis gewoon af en toe een lief meisje om samen vanalles en nogwat te ondernemen...
en om mee te sexen
awww lieverd....quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
en om mee te sexen
tof.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben altijd in voor een zuip.
haha, iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan was ik denk ik degene geweest die om 7.30 een keer op huis aan zou gaan
Goed plan! Moet ze normaal fietsen dan? Want dan is het wel een goede reden. Heb je meteen een goede reden om het voiture van vaders mee te nemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik schat, gezien de dingen die ik weet, dat ze rond 14:00 opstaat en rustig gaat aankleden, bakkie koffie doet, krantje gaat lezen en naar d'r werk gaat. Dus dat zou ik eigenlijk voor 14:00 moeten doen.
Kan wel aanbieden om d'r weg te brengen en weer op te halen als ze klaar is, waarna we altijd nog wat leuks kunnen gaan doen...
Pak zelf maar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
doe maar koffie, met melk en suiker
Daar hoef je geen zeikerd voor te zijn.. t is gewoon arelaxed...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, echt, ik vind het echt zwaar arelaxed.
Ik meen 't.
Noem me een zeikerd of wat dan ook, maar ik kan dit echt serieus haten.
[..]
14.gif.
zelfs de moeite genomen om er .gif achter te zetten.
Ja tering, dat was echt gaaf! Heel wat gezopen die nacht ook! En toen die middag had ik een parkeerbon gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tof.
Ik ook wel, alleen woont hier in dit pauperdorp bijna niemand ie net zoveel vrije tijd heeft als ik, dus ook kan zuipen.
[..]
haha, idd
Tering, die vorige keer was wel echt bar hoor...
06:30 effe de laatste fles wijn opentrekken...
Kom ik om half 8 thuis, lam, staat m'n pa in de keuken z'n broodjes te smeren
copy that.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
en om mee te sexen
Tofquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
Owja, eer... als je niet zo'n graftakke end van limboland af zou wonen, was ik wel komen zuipen hoor
MPGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
goedenact NachtWacht
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
en om mee te sexen
FrutsFrutsquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MPGGGggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg![]()
![]()
![]()
Ja, nee.. ik wil met hetzelfde meisje als weaar ik mee doe sexen ook wel eens een goed gesprek voeren, uit eten gaan, etc.... bla bla je kent het vast wel...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nou dat sexen kan tegenwoordig al voor een breezer hoor
ja, van papenveer naar de vlinder, en vanaf daar de bus naar d'r werk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed plan! Moet ze normaal fietsen dan? Want dan is het wel een goede reden. Heb je meteen een goede reden om het voiture van vaders mee te nemen
Ik probeer uit alle macht alles op een rijtje te zetten, maar ik begrijp het simpelweg niet...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar hoef je geen zeikerd voor te zijn.. t is gewoon arelaxed...
Komop.. Vat een pilske, een whisky of een cognac. Of alledrie, en probeer het eens ff voor jezelf op een rijtje te krijgen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja tering, dat was echt gaaf! Heel wat gezopen die nacht ook! En toen die middag had ik een parkeerbon gehad
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
Ik heb gewoon een goede dag gehad vandaag, ik ben lekker zo happy today![]()
Wie doet ermee?![]()
![]()
![]()
sex is een bijzaak.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou dat sexen kan tegenwoordig al voor een breezer hoor
precies.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee.. ik wil met hetzelfde meisje als weaar ik mee doe sexen ook wel eens een goed gesprek voeren, uit eten gaan, etc.... bla bla je kent het vast wel...
ervaring mee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nou dat sexen kan tegenwoordig al voor een breezer hoor
Nou nee ik seks niet met meisjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee.. ik wil met hetzelfde meisje als weaar ik mee doe sexen ook wel eens een goed gesprek voeren, uit eten gaan, etc.... bla bla je kent het vast wel...
is goed lennyquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedtijd voor Lennar!
truste jongens en meisjes![]()
maak het niet te laat en dat ik er niks van hoor he
ik ben al een tijd lang happyquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
Ik heb gewoon een goede dag gehad vandaag, ik ben lekker zo happy today![]()
Wie doet ermee?![]()
![]()
![]()
Trusten maatquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedtijd voor Lennar!
bedoel je sex misschien...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedtijd voor Lennar!
Vaak is zoeken bij jezelf het foutste wat je kan doen...weet er alles van... In dit geval valt jezelf misschien niets te verwijten... Kop op kerel..quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, van papenveer naar de vlinder, en vanaf daar de bus naar d'r werk.
[..]
Ik probeer uit alle macht alles op een rijtje te zetten, maar ik begrijp het simpelweg niet...
[..]
Trusten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind van wel, maar ben nu echt weg.
Daar begin ik toch sterk aan te twijfelen na de afgelopen 6 maandenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vaak is zoeken bij jezelf het foutste wat je kan doen...weet er alles van... In dit geval valt jezelf misschien niets te verwijten... Kop op kerel..
niets, maar omdat je zei "De hele dag"quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja en wat is er dan mis met die 10 minuten![]()
Daarom had ik het ook over de vorige dag,quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niets, maar omdat je zei "De hele dag"
en dies net 10 minuten oud
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bedoel je sex misschien...![]()
![]()
![]()
slaap lekker....![]()
![]()
![]()
ik drink alleen bierquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat een smileys
ruilen voor een breezer?
hoeveel sms'jes heb je gestuurd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar begin ik toch sterk aan te twijfelen na de afgelopen 6 maanden
Nou zou ik ook niet weten wat ík fout gedaan heb, maar ik vraag me gewoon af waarom zij niet reageert...
truste lennyquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedtijd voor Lennar!
Dit moet je niet bij jezelf gaan zoeken jonge! Het is moeilijk, maar wacht af tot morgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar begin ik toch sterk aan te twijfelen na de afgelopen 6 maanden
Nou zou ik ook niet weten wat ík fout gedaan heb, maar ik vraag me gewoon af waarom zij niet reageert...
Bierquote:
nu 3.quote:
maar dat zeg ik tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dit moet je niet bij jezelf gaan zoeken jonge! Het is moeilijk, maar wacht af tot morgen.
ik wist het nog nietquote:
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar dat zeg ik toch
Ik zoek het ook niet zozeer bij mezelf, maar ik wil gewoon weten waarom ze niet reageert.
Ik hoop van harte dat ik morgen wakker gesmst wordt ofzo
GlenFiddich 18 yrquote:
Hehe, dat zijn nog eens combo's !quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef eer-ik het volgende:
nu heb ik helemaal stom: halve liter glas: voor de helft vol met wodka, de andere helft crystal clear.
Smaakt prima btw.
Hehe idd!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees het ergste.
must....
stop...
thinking....
about....
it.....
haha, zolang er genoeg drank is kom ik de tijd wel doorquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leuk dat je die ook lekker vind, kunnen we nog eens samen op een onbewoond eiland zitten.![]()
Haha echt waar, haha dat wist ik niet eens joh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das een Admin op fok hoor
best een lieve
mooi verrot...quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nu 3.
Althans, wel veel meer, maar gisteravond eentje, rond 00:00.
Daarna om 10:30 en nu net eentje.
Max half uur geleden.
Van jou wel jaquote:
Ik ook wel zonder die verdomde drank hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, zolang er genoeg drank is kom ik de tijd wel door
Wodka Red Bull?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bier...![]()
Passoa/Safari/Breezer....![]()
![]()
![]()
![]()
Tofquote:
tis een zijquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha echt waar, haha dat wist ik niet eens joh.![]()
Nou stel hem hier eens voor dan als hij toch zo lief is, ik ben ook heel lief.![]()
Dat is dus flugelquote:
Daar komt het wel op neer ja!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
valt het jullie ook op dat Topics die door mij geopend zijn altijd als een trein lopen....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja!
Maar ja:
Komt vast omdat je zo'n mooie naam hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
valt het jullie ook op dat Topics die door mij geopend zijn altijd als een trein lopen....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Komt vast omdat je zo'n mooie naam hebt.![]()
Mits green of blue labelquote:
Ja, dat is het zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mooi verrot...
En tja..makkelijker gezegd dan gedaan om niet te piekeren
Ooh ik vind ze puur ook lekker, ik drink ze meestal gewoon puur hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind Jan de Wandelaar en Sjaak Daniels echt alleen lekker in een mis met cola
verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
"zij"kerdquote:
In dat geval ga ik toch voor een malt...quote:
BIER EN TIETUUHHHquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker.
Ik probeer er nu even zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, maar 't lukt niet echt
Alleen goede lees ik zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welke soorten whisky had jij ook alweer staan daar?
ballantines (zo goed als op), Four Roses Bourbon, Chivas Regal, Jameson en The Glenlivetquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welke soorten whisky had jij ook alweer staan daar?
quote:
't is dat je 't zelf zegt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BIER EN TIETUUHHH
Kut, ze heeft ook tieten dus denk je er alsnog aan![]()
hoe is die jameson?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
ballantines (zo goed als op), Four Roses Bourbon, Chivas Regal, Jameson en The Glenlivet
Blijf waar je bent, ik kom NU naar je toequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
ballantines (zo goed als op), Four Roses Bourbon, Chivas Regal, Jameson en The Glenlivet
Die heb ik nog niet aangebrokenquote:
je wil te graagquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou..nou...kom je nog....he...kom dan...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |