Wodka Red Bull?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bier...![]()
Passoa/Safari/Breezer....![]()
![]()
![]()
![]()
Tofquote:
tis een zijquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha echt waar, haha dat wist ik niet eens joh.![]()
Nou stel hem hier eens voor dan als hij toch zo lief is, ik ben ook heel lief.![]()
Dat is dus flugelquote:
Daar komt het wel op neer ja!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
valt het jullie ook op dat Topics die door mij geopend zijn altijd als een trein lopen....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja!
Maar ja:
Komt vast omdat je zo'n mooie naam hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
valt het jullie ook op dat Topics die door mij geopend zijn altijd als een trein lopen....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Komt vast omdat je zo'n mooie naam hebt.![]()
Mits green of blue labelquote:
Ja, dat is het zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mooi verrot...
En tja..makkelijker gezegd dan gedaan om niet te piekeren
Ooh ik vind ze puur ook lekker, ik drink ze meestal gewoon puur hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik vind Jan de Wandelaar en Sjaak Daniels echt alleen lekker in een mis met cola
verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
"zij"kerdquote:
In dat geval ga ik toch voor een malt...quote:
BIER EN TIETUUHHHquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker.
Ik probeer er nu even zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, maar 't lukt niet echt
Alleen goede lees ik zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welke soorten whisky had jij ook alweer staan daar?
ballantines (zo goed als op), Four Roses Bourbon, Chivas Regal, Jameson en The Glenlivetquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
welke soorten whisky had jij ook alweer staan daar?
quote:
't is dat je 't zelf zegt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BIER EN TIETUUHHH
Kut, ze heeft ook tieten dus denk je er alsnog aan![]()
hoe is die jameson?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
ballantines (zo goed als op), Four Roses Bourbon, Chivas Regal, Jameson en The Glenlivet
Blijf waar je bent, ik kom NU naar je toequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:46 schreef MPG het volgende:
[..]
ballantines (zo goed als op), Four Roses Bourbon, Chivas Regal, Jameson en The Glenlivet
Die heb ik nog niet aangebrokenquote:
je wil te graagquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou..nou...kom je nog....he...kom dan...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |