quote:
G'night!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
IK WACHT OP DE COMPLIMENTJES OVER DE TT....![]()
![]()
![]()
kinderen die vragen............quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
IK WACHT OP DE COMPLIMENTJES OVER DE TT....![]()
![]()
![]()
whehehe......quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is dat alles wat je te zeggen hebt.......tsssssssss.....
![]()
Ik heb nog even geduld!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef MPG het volgende:
Zo.. ik ben er weer
OA, als je geduld hebt zie je hem nog, anders morgen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]... sorry schat.... je bedankje voor de TT kan ik je niet op afstad geven
ik vrees dat het na twaalven gaat wordenquote:
Ik zou toch niet kunnen downen van RS...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
ik vrees dat het na twaalven gaat worden
AAh.. Jij bent net als ik een echte Nederlanderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou toch niet kunnen downen van RS...
Heb net al iets binnengehaald van daar...![]()
nee, niet uit 128
Welterusten, groeten aan OAdinnetje, als ze nog niet slaapt, en tot morgenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:18 schreef OA het volgende:
Ik ga dan maar eens het waterbed opzoeken!![]()
A demain.![]()
![]()
Uiteraard!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
AAh.. Jij bent net als ik een echte Nederlander. Zoeen die WEIGERT te betalen voor zijn "downloads"
Is goe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Welterusten, groeten aan OAdinnetje, als ze nog niet slaapt, en tot morgen
Ik weet het niet, alleen dat hij vanmiddag graag naar haar werk wilde gaan.quote:
nee BX had erg weinig tijd...dus ander keer maar weer...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet het niet, alleen dat hij vanmiddag graag naar haar werk wilde gaan.
Trouwens JJ, ben je nog naar die bokswedstrijd geweest waar BX was?
eer-ikquote:
??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
FLS
Vertel...quote:
En wat the fuck betekent dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
FLS
quote:
Feel Like Shit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vertel...
[..]
En wat the fuck betekent dat?
Dat zou wel erg vaag zijn! Maar dan heeft ze ook moeten lezen dat jij haar wel ziet zitten!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, tyfus, die chick laat opeens niks meer van d'r horen.
Zou ze echt meelezen?
idd....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vertel...
[..]
En wat the fuck betekent dat?
Das wel ff minderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, tyfus, die chick laat opeens niks meer van d'r horen.
Zou ze echt meelezen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
ik schrik me ook steeds kapot.
Waarom moeten mensen precies op dit soort dagen echt smsbommen naar me sturen
Elke keer denk ik: hehe, eindelijk antwoord.
En dan is het weeeer iemand anders
ja, fuckquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Helder. Ach joh, vrouwen. She's playin' hard to get!
Geloof mij, ik zou het écht niet appricieren als iemand zo'n grap met me zou uithalen...quote:
Moeilijke vrouwen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, fuck
Hard to get spelen is toch niet, eerst zeggen dat je wat wil gaan doen, en daarna ineens niet meer antwoorden?
Volgens mij is ze ook niet aan het werk geweest vandaag, ik ben er vrij zeker van dat ik d'r vanavond heb zien fietsen langs het kanaal
Oeh... de bitchquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, fuck
Hard to get spelen is toch niet, eerst zeggen dat je wat wil gaan doen, en daarna ineens niet meer antwoorden?
Volgens mij is ze ook niet aan het werk geweest vandaag, ik ben er vrij zeker van dat ik d'r vanavond heb zien fietsen langs het kanaal
Ja sorry, vrijdag smste ik jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:42 schreef eer-ik het volgende:
ik schrik me ook steeds kapot.
Waarom moeten mensen precies op dit soort dagen echt smsbommen naar me sturen
Elke keer denk ik: hehe, eindelijk antwoord.
En dan is het weeeer iemand anders
Wheheh.... klooien met een "kloon" over msn of sms is best leuk hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geloof mij, ik zou het écht niet appricieren als iemand zo'n grap met me zou uithalen...
Apartquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, fuck
Nah, zei dat ik ook altijd heel toevallig op moeilijke vrouwen val.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik meen dat je laatst nog wat anders zei...
s
Ja ach, je moet het maar ff laten gaan joh! Anders maak je jezelf helemaal gek!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
GODVERDOMME, WAAROM MOET HET OP DIT GEBIED OOK ALTIJD VERTIEFT GAAN BIJ MIJ
geen idee... hier gaat t ook niet echt geniaal... ik val steeds voor OF bezette dames, OF dames die mij wel als "een" vriend zien, maar niet meer willenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
omdat vrouwen moeilijk zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
chickiesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Chick is echt zo'n foute benaming voor een meid(vind ik dan) maar wel kut voor je eer-ik
Zegt mijn meisje ook altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Chick is echt zo'n foute benaming voor een meid(vind ik dan) maar wel kut voor je eer-ik
awwww....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
op nieuwe nr. jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja sorry, vrijdag smste ik je
altijd nog beter dan wijf toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
fuck no, ik wil gewoon antwoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach, je moet het maar ff laten gaan joh! Anders maak je jezelf helemaal gek!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
[..]
geen idee... hier gaat t ook niet echt geniaal... ik val steeds voor OF bezette dames, OF dames die mij wel als "een" vriend zien, maar niet meer willen
quote:
Ik heb wel eens het idee dat ik er maar beter mee kan uitscheien en gewoon a-sexueel moet wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |