Meermaals zelfs.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
het zal me wel weer ontgaan zijn, maar is dit niet al een keer geweest?
oh..ik lees de bespreektopic, het wordt dus overnieuw gedaan i.v.m anonimiteit?quote:
Nee. Er zijn elk jaar awards, maar om nominaties te krijgen is er een bespreektopic nodig. Het begint nu pasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
oh..ik lees de bespreektopic, het wordt dus overnieuw gedaan i.v.m anonimiteit?
Het gaat om de beste vrouwelijke user hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef VoreG het volgende:
Overigens had bij award 21 Riro een nominatie verdient. Dat was een vrouwelijke user die veruit het meest met het voetbal bezig is.
Ja, ik had haar op mijn lijst staan, dat mag ze alvast weten. Helaas is dat dus niet voldoende gebleken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef VoreG het volgende:
Overigens had bij award 21 Riro een nominatie verdient. Dat was een vrouwelijke user die veruit het meest met het voetbal bezig is.
+ nog een nominatiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had haar op mijn lijst staan, dat mag ze alvast weten. Helaas is dat dus niet voldoende gebleken.
Dan zeg ik er vast bij dat ze uiteindelijk één stem tekort kwam voor een loting.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had haar op mijn lijst staan, dat mag ze alvast weten. Helaas is dat dus niet voldoende gebleken.
Ik ook niet, ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb nog nooit een nominatie gehad.
Ik heb er alleen mijn nickname niet bij gezet, maar dat kan je zelf wel oplossen denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef WeebI het volgende:
klopt.
Bij een PM hoeft dat ook niet, dat gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb er alleen mijn nickname niet bij gezet, maar dat kan je zelf wel oplossen denk ik.
Ik had er wel 1tje verwacht bij Italie ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik voel me vereerd.
Mijn stemmen zijn als het goed is binnen WeebI
Ik las de OP verkeerd. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Bij een PM hoeft dat ook niet, dat gaat vanzelf.
Nu wel he.quote:
Ik zou me wat minder vereerd voelen als ik niet genomineerd was, of bedoelde je wat anders?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik had haar op mijn lijst staan, dat mag ze alvast weten.
Wat is er mis met de crew?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zou me wat minder vereerd voelen als ik niet genomineerd was, of bedoelde je wat anders?
Yeahinho sinds wanneer zit jij in de cew?
De loting voorkwam een nominatie voor de Pelé awardquote:
Het is iig geen 818 awardquote:
Paar weken ofzo, weet niet precies...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yeahinho sinds wanneer zit jij in de cew?
Dat dus, meer doe ik nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij maakt in principe alleen banners, icoontje en dergelijke.
Gewoon een vieze profiteurquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Paar weken ofzo, weet niet precies...
ik was iig nog nét op tijd voor zo'n shirtje.
Er zijn er best wel wat. Keeper, Golfer, DIGGER etc. zag je vroeger nog in de clubtopics, zelfs Popolon zag je nog wel eens!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke namen doel je dan zoal op VoreG?
Voor het eerst genomineerdquote:15 Best of the rest-award
Voor de grootste fan van een andere Eredivisieclub.
Darkshine
MaxPower
vitessezuid113
Komen na de uitslag, stond in het vorige topic.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het misschien leuk om in willekeurige volgorde de users te zien die genomineerd zijn, maar niet bij de laatste 3 zijn gekomen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef VoreG het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik ben ook goed in andere dingenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het gaat om de beste vrouwelijke user he
Misschien zijn die anderen wel goed in andere dingen.![]()
Helaasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan zeg ik er vast bij dat ze uiteindelijk één stem tekort kwam voor een loting.
Ik lees nog steeds mijn clubtopic (Ajax), maar heb over het algemeen geen zin meer om daarin te reageren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef VoreG het volgende:
Er zijn er best wel wat. Keeper, Golfer, DIGGER etc. zag je vroeger nog in de clubtopics, zelfs Popolon zag je nog wel eens!
Ze heeft dan ook geen foto's en leeftijd inhaar profielquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Nooit geweten dat Riro een vrouw was, anders had ik die genomindeerd.
KLIKquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Daat gaat m'n lotingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind ik ook. Ik had op jou gestemd voor de Ajax-fan, maar waarschijnlijk als enige ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:09 schreef Sethje het volgende:
PM is verstuurd, beetje jammer dat mensen BonJovi hebben genomineerd, die kun je beter doodzwijgen. Dadelijk voelt hij zich gewaardeerd en gaat ie nog meer onzin posten.
Sommige nominaties begrijp ik ook niet echt, maar kan me ook goed voorstellen dat ik zelf ook geen 3 namen per award kan verzinnen dat je dan aan je persoonlijke irritaties of opvallende dingen die je de laatste tijd opvallen gaat denken.
Inderdaad ja! Schande...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die ogen alleen al geven recht op een nominatie.
Nee, ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik had op jou gestemd voor de Ajax-fan, maar waarschijnlijk als enige ofzo.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
hahaha trekkert.
In het echt is het nog beter hoorquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:22 schreef rubbereend het volgende:
één nominatie
ik heb nog van een aantal mensen stemmen tegoed......... dus tijd om ze terug te geven
Als je niet post dan zullen wij dat nooit wetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef Smeich het volgende:
Ik lees meer mee dan dat ik post en dan denk ik soms toch meer kennis over bepaalde zaken te hebben dan van sommige genomineerden
Zo spannend zijn die motivaties volgens mij niet, bij mij niet in ieder geval.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:31 schreef Stpan het volgende:
Whoehaaaa, Foeke Booy-award nominatie!
Moet ik nu mezelf gaan beseffen dat ik meer post (onder werktijd) dan ik zou willen toegeven? Binnenkort zal ik stemmen.
Wat wel jammer aan het anonieme stemmen is dat je dan niet de motivaties kunt meelezen. Of komt er nog een jury-rapport?
Hier hebben we over gesproken in Bespreektopic 1, en we hebben geconcludeerd dat deze clubs verreweg de meeste aanhang hebben, en dus ook een eigen award verdienen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef Eilanden het volgende:
Ik snap (weer) niet dat er onderscheid wordt gemaakt tussen PSV, Feyenoord en Ajax-fans qua awards en de rest
Je kan ook achteraf je eigen stemmen toelichten als de uitslag bekend is?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:31 schreef Stpan het volgende:
Whoehaaaa, Foeke Booy-award nominatie!
Moet ik nu mezelf gaan beseffen dat ik meer post (onder werktijd) dan ik zou willen toegeven? Binnenkort zal ik stemmen.
Wat wel jammer aan het anonieme stemmen is dat je dan niet de motivaties kunt meelezen. Of komt er nog een jury-rapport?
Volgens mij was er na de vorige keer besloten dat er een algemene Eredivisie-award zou komen. Als er naar fans op FOK gekeken wordt, dan komt volgens mij ook wel een FCG-award in aanmerkingquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef Eilanden het volgende:
Ik snap (weer) niet dat er onderscheid wordt gemaakt tussen PSV, Feyenoord en Ajax-fans qua awards en de rest
Heel verstandig, stelselmatig negeren is het beste.quote:
Betekend dit dat ik mijn eerste stem binnen hebquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:25 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoopte nog op de Best-of-the-rest award nominatie
Maar de genomineerden van nu zijn beter
VitesseZuid
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Betekend dit dat ik mijn eerste stem binnen heb![]()
Hadden ze ook een monopoly award danquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:56 schreef appelsientje het volgende:
wel jammer dat mijn award niet meer terug komt
Ja, maar om één of andere reden ben ik jou vergeten in de lijst te zettenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook al gestemd, ontvangen?
Ik vond het ook al verdacht jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:26 schreef Suijk het volgende:
Riro wordt al vergeten als vrouw, nu ook al in het lijstje...
In het echt zien mensen je wel staan, Riro?
hehequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vanavond op het Kerplein oud Vitesse met o.a Marc van Hintum, Edward Sturing, Theo Bos, Huub Loeffen.
En als ik nog een beetje reclame voor mezelf mag maken![]()
Allemaal even stemmen , ik moet het opnemen tegen Roda JC en Sc Heerenveen :
VBL Awards 2007 - Stemtopic!
Helaas was er dit jaar geen VBL- Foto award, dan was je zeker wel opgevallen hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vond het ook al verdacht ja
Misschien is er een complot tegen mij
Gelukkig heb ik hier in het echt geen problemen mee nee
Evertje had er bij moeten zitten, maar die is niet bekend genoeg denk ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:41 schreef DRD het volgende:
Een nominatie!
Twee Bosschenaren als concurrent, geeft mooi aan hoeveel Eerste Divisiesupporters hier komen![]()
Nou nou groot is andersquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef Riro het volgende:
Gelukkig heb ik hier in het echt geen problemen mee nee
Jij weet wie ik ben?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nou nou groot is anders
Maar goed ik trek de verhouding weer recht met het andere uiterste![]()
Zou je niet herkennen denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef PLAE@ het volgende:
ja k heb de slechte eigenschap altijd alles te willen weten
en andersom weet je het toch ook![]()
Ik ben toch ook een fokker, het is maar fok hoor. Je moet niet denken dat het rocket science is, als het te ver gaat heb je er altijd nog een Mod voor hoor. Altijd dat gezeik om de ideale schoonzoon te spelen ok FOKquote:
Ook als je niet gebanned bent en je wint heb je er niks aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:53 schreef stefmans het volgende:
Dus stel defranse dingens wint een award, wat kan hij er mee doen dan?![]()
op de schoorsteenmantel!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:53 schreef stefmans het volgende:
Dus stel defranse dingens wint een award, wat kan hij er mee doen dan?![]()
Ja maar dat begrijp ik niet. Hij schijt op alles wat uit Amsterdam of den Bosch komt. Heeft een hekel aan het Nederlandse voetbal. Post vrijwel alleen in het Italië of Napoli topic. En is zo subjectief als de neten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat hij genoeg stemmen heeft gekregen van de nomineerders om bij de meest gekozen 3 te zitten?
Geen van de dingen die jij noemt heeft iets te maken met die award hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar dat begrijp ik niet. Hij schijt op alles wat uit Amsterdam of den Bosch komt. Heeft een hekel aan het Nederlandse voetbal. Post vrijwel alleen in het Italië of Napoli topic. En is zo subjectief als de neten.
Is het al afgelopen dan ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:52 schreef BonJovi het volgende:
Tong we streden om een award!
Ja ik snap dat je er graag had willen staan maar jij hebt tot nu toe alleen maar de pipo de clown awards gewonnen en dat zal ook wel zo blijven...quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:51 schreef tong80 het volgende:
Wat is er dan betrouwbaar aan een subjectieve mening ?
Zijn postinhoud gaat alleen over Napoli.
Zijn kennis houdt op bij de Italiaanse grens.
Daar gaat het helemaal niet om. Ik heb meer serieuse awards gewonnen dan jij ooit over zal kunnen dromen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je er graag had willen staan maar jij hebt tot nu toe alleen maar de pipo de clown awards gewonnen en dat zal ook wel zo blijven...
Heuj, de Luis Suarez-award telt wel zwaar mee ja!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je er graag had willen staan maar jij hebt tot nu toe alleen maar de pipo de clown awards gewonnen en dat zal ook wel zo blijven...
Je kunt het niet eens spellen, man.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Ik heb meer serieuse awards gewonnen dan jij ooit over zal kunnen dromen.![]()
http://www.thebecompany.nl/niet_te_serieus.htmquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt het niet eens spellen, man.
Vaduz is ook bij mij de grote winnaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo, gestemd!
Waren een paar lastige bij, en volgens mij heeft Vaduz bij mij de meeste stemmen behaald....
Ik lees alleen maar positieve dingen. Terechte nominatie dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar dat begrijp ik niet. Hij schijt op alles wat uit Amsterdam of den Bosch komt. Heeft een hekel aan het Nederlandse voetbal. Post vrijwel alleen in het Italië of Napoli topic. En is zo subjectief als de neten.
Hey, ik stem sowieso nooit op mezelfquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef pfaf het volgende:
Een nominatie! Kansloos voor de overwinning, maar toch...
En gestemd.
Omdat Jol een Hagenees is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:43 schreef tong80 het volgende:
4 Martin Jol-award
Voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid, enz.
DIGGER
methodmich
-Vaduz-
Waarom is Digger hier genomineerd
Ik heb je n wildcard gegeven voor de Op een slof-awardquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb alle awards gewonnen, zelfs die waar ik niet voor genomineerd was.
Hij komt ook bij de meeste voorquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo, gestemd!
Waren een paar lastige bij, en volgens mij heeft Vaduz bij mij de meeste stemmen behaald....
Teiltje nodig? De Petrovic award is er dit jaar niet hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij komt ook bij de meeste voor
-Vaduz- = het Voetbal forum
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Teiltje nodig? De Petrovic award is er dit jaar niet hoor.
Sientje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij komt ook bij de meeste voor
-Vaduz- = het Voetbal forum
Gestemd dusquote:Je bericht is succesvol verzonden
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Teiltje nodig? De Petrovic award is er dit jaar niet hoor.
Vaduz uiteraardquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:10 schreef RayMania het volgende:
Steekt er al iemand met kop en schouders bovenuit, WeebI?
Neuh, sticky topics worden minder gelezen dan normale topicsquote:
3 van de 6 zaten vandaag samen in het stadion bij Jong Engeland - Jong Italiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef WeebI het volgende:
En daar zijn ze weer, de VBL-awards!
17 Gary Lineker-award
Voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal.
Barnet_Bee
Doc
DutchGooner
18 Marcello Lippi-award
Voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal.
DIGGER
M0NTANA
Pfaf
Elders las ik dat het de 4 D's warenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke 3?
Gokje: Barnet_Bee, Doc en DIGGER?
hij is iig genoemdquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:36 schreef Doc het volgende:
[..]
3 van de 6 zaten vandaag samen in het stadion bij Jong Engeland - Jong Italie
Alleen DylanDog had eigenlijk ook genoemd moeten worden voor de Lippi Award
Ik ga niet bij die clochards zittenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke 3?
Gokje: Barnet_Bee, Doc en DIGGER?
Dat zou triest zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Users gaan zich nu speciaal aanmelden om te stemmen?
Jij bent de baas!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Als de mods dat eens gaan uitzoeken en diegene eens flink aan de schandpaal nagelen.
Ook zou het wel extra opvallen als een vrij nieuwe naam precies dezelfde lijst heeft als een ander.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:21 schreef methodmich het volgende:
Het icoontje van TerroRubbie is vrij geniaal.
Als ik Weeb was zou ik alleen vrij bekende namen meetellen. Ik deed dat vorig jaar ook, al kwam er toen niets onbekends met stemlijstjes.
..... doe dat .....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef rubbereend het volgende:
ik zal vanavond eens mijn stem uitbrengen
Kijk es in de OP..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:31 schreef sjimz het volgende:
Tot wanneer kan men stemmen?
Barnet_Bee heeft op FOK! in totaal dertien topics geopend, waarvan negen in de periode waarbij de awards gelden (medio 2006 t/m 2007). Van die negen zijn er vijf geopend tijdens en na het nomineren (Sheffield topic bijvoorbeeld). Blijven er dus vier over die meedingen naar een nominatie. Lijkt mij logisch dat niemand aan hem gedacht heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Inderdaad en niet voor het eerst van Barnet_Bee.
Waarom is hij niet genomineerd voor de Deco-award?
Argumenten kloppen wel, maar kwaliteit moet gaan voor kwantiteit, vind ik. Barnet_Bee is iemand die voor volgend jaar beslist in de gaten gehouden moet worden.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef RayMania het volgende:
Om even in te haken op deze post van Beschouw in een ander topic:
[..]
Barnet_Bee heeft op FOK! in totaal dertien topics geopend, waarvan negen in de periode waarbij de awards gelden (medio 2006 t/m 2007). Van die negen zijn er vijf geopend tijdens en na het nomineren (Sheffield topic bijvoorbeeld). Blijven er dus vier over die meedingen naar een nominatie. Lijkt mij logisch dat niemand aan hem gedacht heeft.
Dat zeker.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Barnet_Bee is iemand die voor volgend jaar beslist in de gaten gehouden moet worden.
Die Britse topics open ik ieder jaar. Echt origineel/creatief is dat dus niet echtquote:Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef RayMania het volgende:
Om even in te haken op deze post van Beschouw in een ander topic:
[..]
Barnet_Bee heeft op FOK! in totaal dertien topics geopend, waarvan negen in de periode waarbij de awards gelden (medio 2006 t/m 2007). Van die negen zijn er vijf geopend tijdens en na het nomineren (Sheffield topic bijvoorbeeld). Blijven er dus vier over die meedingen naar een nominatie. Lijkt mij logisch dat niemand aan hem gedacht heeft.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die Britse topics open ik ieder jaar. Echt origineel/creatief is dat dus niet echtVoor de rest wil ik ook liever niet voor de Deco award worden genomineerd. Ik vind dat een naar mannetje.
Matthew Le Tissierquote:Op zondag 17 juni 2007 18:32 schreef RayMania het volgende:
[..]. Dan moet je volgend jaar maar een suggestie voor een andere naam doen
. Gerrard?
.
ik heb nog een stemv an je tegoedquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb net gestemd.
Dat heeft echt geen zin nee.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heeft Bluezz nog niet gestemd of komt die écht niet buiten HOOLS?
Jij zit anders middenin een grote kliek.quote:
Huh?? WTF is datquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij zit anders middenin een grote kliek.
What the,,,quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die kan niet PM'en.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Stemt Tong80 ook nog?
Ik zie mijn icoontje ook niet zo snel. Toch maf, ben op zich top 20 qua posts op dit forum.quote:
Oh okee. Het plaatje verspringt steeds naar klein. Heb jij geen screenshot voor me? En naast elkaar, dan zitten we op dezelfde golflengte zeker?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Je staat naast mijn icoontje Mich.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh okee. Het plaatje verspringt steeds naar klein. Heb jij geen screenshot voor me? En naast elkaar, dan zitten we op dezelfde golflengte zeker?
Anders lees je dat topic even doorquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef Suijk het volgende:
Wat houdt 1 zo'n lijntje dan in? Hoe bereken je in godsnaam de 'sterkste relatie' die je met een andere user hebt?
Nou, Tong80 is Rome, lijkt me duidelijk.quote:
Het is de schuld van Terror, ja alweer!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Het heeft dan wel weer weinig met de awards te maken eigenlijk.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
maar je moet groter kijken eigenlijk want de lijnen lopen veel verder doorquote:
ik zit er ook inquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is maar internet he...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef jojomen4 het volgende:WeebL
Wat goeooooooooood man! Kan nie wachten!! Heeft iemand een lijst van de uitslagen van afgelopen jaren? Ik weet niet of ik de Spaanse award 2 of 3 keer op rij heb gewonnen.... iemand?
Nu al zeker van je zaak?quote:
Geert is een baasquote:Op zondag 24 juni 2007 04:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is maar internet he...
Groetjes,
Geert Den Ouden.
De baas stemt op zichzelf?quote:
Je bent toch nergens voor genomineerd?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik hoop stiekem toch nog een award mee te pikken.
weet ik, maar ik heb de post al klaarquote:
Snel wezen dan, Weebl vergeeft het je best!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |