Ze heeft dan ook geen foto's en leeftijd inhaar profielquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Nooit geweten dat Riro een vrouw was, anders had ik die genomindeerd.
KLIKquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Daat gaat m'n lotingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind ik ook. Ik had op jou gestemd voor de Ajax-fan, maar waarschijnlijk als enige ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:09 schreef Sethje het volgende:
PM is verstuurd, beetje jammer dat mensen BonJovi hebben genomineerd, die kun je beter doodzwijgen. Dadelijk voelt hij zich gewaardeerd en gaat ie nog meer onzin posten.
Sommige nominaties begrijp ik ook niet echt, maar kan me ook goed voorstellen dat ik zelf ook geen 3 namen per award kan verzinnen dat je dan aan je persoonlijke irritaties of opvallende dingen die je de laatste tijd opvallen gaat denken.
Inderdaad ja! Schande...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die ogen alleen al geven recht op een nominatie.
Nee, ik ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik had op jou gestemd voor de Ajax-fan, maar waarschijnlijk als enige ofzo.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
hahaha trekkert.
In het echt is het nog beter hoorquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:22 schreef rubbereend het volgende:
één nominatie
ik heb nog van een aantal mensen stemmen tegoed......... dus tijd om ze terug te geven
Als je niet post dan zullen wij dat nooit wetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef Smeich het volgende:
Ik lees meer mee dan dat ik post en dan denk ik soms toch meer kennis over bepaalde zaken te hebben dan van sommige genomineerden
Zo spannend zijn die motivaties volgens mij niet, bij mij niet in ieder geval.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:31 schreef Stpan het volgende:
Whoehaaaa, Foeke Booy-award nominatie!
Moet ik nu mezelf gaan beseffen dat ik meer post (onder werktijd) dan ik zou willen toegeven? Binnenkort zal ik stemmen.
Wat wel jammer aan het anonieme stemmen is dat je dan niet de motivaties kunt meelezen. Of komt er nog een jury-rapport?
Hier hebben we over gesproken in Bespreektopic 1, en we hebben geconcludeerd dat deze clubs verreweg de meeste aanhang hebben, en dus ook een eigen award verdienen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef Eilanden het volgende:
Ik snap (weer) niet dat er onderscheid wordt gemaakt tussen PSV, Feyenoord en Ajax-fans qua awards en de rest
Je kan ook achteraf je eigen stemmen toelichten als de uitslag bekend is?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:31 schreef Stpan het volgende:
Whoehaaaa, Foeke Booy-award nominatie!
Moet ik nu mezelf gaan beseffen dat ik meer post (onder werktijd) dan ik zou willen toegeven? Binnenkort zal ik stemmen.
Wat wel jammer aan het anonieme stemmen is dat je dan niet de motivaties kunt meelezen. Of komt er nog een jury-rapport?
Volgens mij was er na de vorige keer besloten dat er een algemene Eredivisie-award zou komen. Als er naar fans op FOK gekeken wordt, dan komt volgens mij ook wel een FCG-award in aanmerkingquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef Eilanden het volgende:
Ik snap (weer) niet dat er onderscheid wordt gemaakt tussen PSV, Feyenoord en Ajax-fans qua awards en de rest
Heel verstandig, stelselmatig negeren is het beste.quote:
Betekend dit dat ik mijn eerste stem binnen hebquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:25 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoopte nog op de Best-of-the-rest award nominatie
Maar de genomineerden van nu zijn beter
VitesseZuid
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Betekend dit dat ik mijn eerste stem binnen heb![]()
Hadden ze ook een monopoly award danquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:56 schreef appelsientje het volgende:
wel jammer dat mijn award niet meer terug komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |