Op het moment sla ik de inhoud van posts nog niet op, en zelfs al zou ik er nu mee beginnen zou het nog een hele tijd duren voordat de statistieken kloppenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:47 schreef Etcetera het volgende:
mss is dit al eens gevraagd, maar is het mogelijk om per user te kijken welke smileys je het meest gebruikt?
0.00001?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel procent van de fokkers zouden Tong80 als topbuddie te zien krijgen?![]()
Ik heb geen zin om van meer dan een miljoen topics te bepalen welke slowchattopics zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:38 schreef Etcetera het volgende:
hey Jera, kun je ook uitlezen welke topics van bv een SC het snelst zijn volgepost? wij denken dat we met de AKQ SC een record hebben gevestigd gister (van alle AKQ SC topics dan)
Met als extra alleen topics te pakken die meer dan 300 posts hebben? (en dus dicht zijn, met wat marge voor voorbij het slotje ouwehoerende c:rew).quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:40 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om van meer dan een miljoen topics te bepalen welke slowchattopics zijnik kan wél van élk topic het verschil tussen de eerste en de laatste post bepalen
dat is wel een leuke statistiek.
Doe ik erbij jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met als extra alleen topics te pakken die meer dan 300 posts hebben? (en dus dicht zijn, met wat marge voor voorbij het slotje ouwehoerende c:rew).
nou ik bedoelde ook meer dat of je van alle (nu 180) AKQ SlowChat topics kunt kijken welke het snelste vol is gepostquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:40 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om van meer dan een miljoen topics te bepalen welke slowchattopics zijnik kan wél van élk topic het verschil tussen de eerste en de laatste post bepalen
dat is wel een leuke statistiek.
Welk deel van 'meer dan 300' begrijp je niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:14 schreef Igen het volgende:
Niet alle topics met 300 posts gaan automatisch dicht. "Trein niet schoner dan auto" bijvoorbeeld. Daar konden ook gewone users vrolijk doorposten totdat na meer dan 350 reacties iemand het topic op slot heeft gedaan.
nu in grootte de 5e van alle subfora geloof ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:01 schreef tong80 het volgende:
En dan te bedenken dat er in het begin nog twijfels waren over het slagen van een apart voetbalforum
Die stats waren nog aan het vollopen, toch? Ik had toen ik hem van de week opvroeg nog minder dan 100x dequote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:11 schreef Litso het volgende:
Ik heb net een PM gekregen met mijn posticon-statistieken maar ik weet zéler dat die niet kloppen. Ik heb nooit van mijn leven 20.000 keer de standaard-PI gebruikt
Hoogste dagaantallen? Je bedoelt 'stats postsperdag'?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:12 schreef Litso het volgende:
Oh, en is er nog een topic waar ik mijn hoogste dagaantallen kan vinden? Ik ben 'm kwijt, en ik wil even geilen op mijn dagrecords
Klopt, dat duurt nog eventjesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die stats waren nog aan het vollopen, toch? Ik had toen ik hem van de week opvroeg nog minder dan 100x de [afbeelding]-PI, dus dat is nog niet zo up to date als het lijkt.
Oh, ik heb weer te slecht gelezenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:16 schreef JeRa het volgende:
[..]
Hoogste dagaantallen? Je bedoelt 'stats postsperdag'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |