Oh mijn god.. wat erger ik mij aan deze eerste helft. Nederland, speelt zwak, slecht en totaal zonder bezieling.. Het begin was goed, tot de 1,5 minuut, daarna ging het slecht. Het begint achterin, passes naar voren zijn te simpel, niet strak en ook de onderlinge passjes zijn slecht. De nervositeit straalt ervan af..
verder vind ik de grootte tussen de middenvelders / aanvallers & verdedigers veel te groot.. de verdediging kan alleen maar kiezen voor de lange bal en als die ook nog niet eens goed aankomen. Verder robben die centraal loopt, waardoor het linksbuitengedeelte constant vrij is, zelfs als van persie aan de rechterkant de bal heeft..
en dan nog de kans van van persie.. prima actie, uitstekend uitgevoerd maar inschieten met buitenkant links??? Wat bezielt jou jongen??? Alle tijd om hem prima met de wreef mooi in te krullen of keihard in de rechterbovenhoekt te knallen, maar meneer kiest voor buitenkant links?? Schandalig..
OK, de scheids werkt ook nog niet mee, want met die actie van kuyt - robben was niks mis.. maar toch..
Ook lekker 10 man.. nederland speelt daar nooit goed tegen en hebben ze ook nooit gedaan.. 10 man zetten allemaal een stapje meer en gaan er nu echt alles voor doen..
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^