Niet bij naamquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
zargon? je weet toch wel wat een pita kaas is
quote:
Wie is dat in je ava?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef Emel het volgende:
ik was effe weg!
titel? euhhhhhhhhhhh..misschien waar we net over hadden. Blonde allochtonen met lichte ogen
ben de naam kwijtquote:
Ze is lelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Emel het volgende:
[..]
ben de naam kwijtkwam het toevallig ergens tegen.
hahahaquote:
doe eens normaalquote:
Nee.quote:
Neuken?quote:
je wil je SiemeN voor Ma...je weet wel bewaren?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je wil je SiemeN voor Ma...je weet wel bewaren?
nee hoor, bierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
hoor ik daar tieten?
had ook gewoon tvp neer kunnen zetten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:53 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een aanvulling die post
vertelquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:00 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
Wat is een vuilniszak onder een stoplicht?![]()
Waarom wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
hahahahhahahaha... maar waarom marokkaans? en niet arabiers? of egyptische?
perenijsje en theequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:30 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb cornetto
waarom ben je verdrietig? wil je erover praten?quote:
ik spuit wel hard als je op mijn deobusknopje druktquote:
sssssstquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoi Selim
Cy wou me net bespringen
enter heeft blijkbaar goeie nachtrust gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoi Selim
Cy wou me net besringen
volgende keer stribbel ik niet tegen oké?quote:
mits 22+quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
volgende keer stribbel ik niet tegen oké?
zo oud ben ik nou ook weer nietquote:
we hebben het over leeftijd, niet over je neusquote:
oh ik dachtquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
we hebben het over leeftijd, niet over je neus
Serieusquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zal het wel druk hebben, maar waarom dr FoBo kapodt maken?
heb veel betere gekregen,quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg berber, waarom heb jij je trade gecancelled op CN?
ik val toch nu onder jowu bescherming enzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef living_dead het volgende:
[..]
heb veel betere gekregen,![]()
maar ja nu ik zo heel rijk ben kan ook daarvan profiteren![]()
jep,soort van schandknaap enzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik val toch nu onder jowu bescherming enzo?
Maagden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jep,soort van schandknaap enzo
maar je krijgt op 18 juni een beloning van ome youssef![]()
Dan zou ik spontaan moslim wordenquote:
ik zou spontaan moslim wordne en 5 minuten later mijzelf opblazen op Utrecht CS, Bismillah! Allahu Ahkbar!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:49 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dan zou ik spontaan moslim worden![]()
allahu asghar!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou spontaan moslim wordne en 5 minuten later mijzelf opblazen op Utrecht CS, Bismillah! Allahu Ahkbar!
hmz...dat is wel extreemquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou spontaan moslim wordne en 5 minuten later mijzelf opblazen op Utrecht CS, Bismillah! Allahu Ahkbar!
Voor 70 enters zou ik zelf overwegen een emo kapsel te nemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hmz...dat is wel extreem
maar voor 70 enters ;o![]()
wil ik voor 35 ook wel over na denkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Voor 70 enters zou ik zelf overwegen een emo kapsel te nemen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nu al zin in het weekend?quote:
maandag en dinsdag bijkomen vant weekendquote:
ohja heb ook maar 4daagse werkweek.. iig bij me stage danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |