kom maarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:25 schreef Dirkh het volgende:
Ja, we hebben er allemaal smakelijk om gelachen, twee seconden.
Oh, of je morgen op school over je schouders wil blijven kijken.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:28 schreef Cyaa het volgende:
[..]
kom maarnu wil ik weten wie die sukkel is ook
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan heb jij het over sukkels?
Je weet het.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef Maisnon het volgende:
haha iemand anders post het ook netmoest ervan komen.
Rayman is lekker oldschool Jamai, --Christiaan-- de hippe
ja dooh...maar ik zag het heul niet, ik heb gewoon gepost en uitgelogtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:@ dit topic
Ik had gewoon alle topics gesloten en verwijderd ofzo
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat Cyaa gewoon moet blijven![]()
En nadat je uitlogde en nog ff je post met trots bekeek dacht je FUCccccCkKCKCKCKCKCKquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:38 schreef Cyaa het volgende:
[..]
ja dooh...maar ik zag het heul niet, ik heb gewoon gepost en uitgelogt![]()
nee, en jij gaat even onder iemand anders zijn acc klotenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef Cyaa het volgende:
Dan vind ik de modjes sukkels voor het bannen van mij, want wat heeeft Cyaa verkeerd gedaan?Rayman is gewoon dom en had zich moeten uitloggen
Minder, een modje moet toch beter op dat soort dingen letten? Hij bracht het fok forum in gevaar en ik breng het even naar buiten en gelijk een ban? heaumeauxquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, en jij gaat even onder iemand anders zijn acc kloten, als het van een normale user was, waren de modjes geen sukkels
hee zuurgonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef zarGon het volgende:
Weet je wat pas tof zou zijn? Als een FA je wachtwoord wijzigt.
Goed plan!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:@ dit topic
Ik had gewoon alle topics gesloten en verwijderd ofzo
Dat had je ook op een normale manier kunnen doen, als je inderdaad degene was die de tubgirl postte.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Minder, een modje moet toch beter op dat soort dingen letten? Hij bracht het fok forum in gevaar en ik breng het even naar buiten en gelijk een ban? heaumeaux
ik vind je vet sjago de laatst tijdquote:
Welnee, als de TS nou ietsjes origineler was, zou ik het stiekem leuk gevonden hebben. Maar er moest weer eens "vol trots" een tubgirl gepost worden.quote:
boeie, als je even fris nadacht, logde je gewoon uit, maar nee, Meneer moest zonodig iemand opzettelijk laten bannenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Minder, een modje moet toch beter op dat soort dingen letten? Hij bracht het fok forum in gevaar en ik breng het even naar buiten en gelijk een ban? heaumeaux
wat heeft dat er nu mee te maken dat ik JOU sjago vindt de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, als de TS nou ietsjes origineler was, zou ik het stiekem leuk gevonden hebben. Maar er moest weer eens "vol trots" een tubgirl gepost worden.
oh?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Meneer moest zonodig iemand opzettelijk laten bannen
Ik loop weer stagequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heeft dat er nu mee te maken dat ik JOU sjago vindt de laatste tijd_!
oah armequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik loop weer stage... Het zal daardoor wel komen.
stel, als Cyaa op een normale user zijn account een tubgirl flikkerde, kreeg die user 48 uurquote:
Het is wel duidelijk dat die tubgirl van iemand anders was (althans voor de mensen die toegang hebben tot het forum crew forum).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
stel, als Cyaa op een normale user zijn account een tubgirl flikkerde, kreeg die user 48 uur
een mod zou dit nooit zo snel doen, dus dat wordt altijd met een korrel zout genomen of de tubgirl van de echte eigenaar is
of zie ik dit verkeerd?
Volgens mij is dat wel eens gebeurd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef TyPmi3p het volgende:
Als het echt waar is: SWEEEET ik had zo hard die boel gewpnd, niet alleen met 1 of ander loller tubgirl postje. De power in my hands harharhar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |