40quote:Op zondag 22 juli 2007 19:26 schreef Slaw het volgende:
Hoeveel km liep je nectarientje?
Inschrijving zal wel dezelfde periode zijn als dit jaar, feb-april zoiets.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:44 schreef Slaw het volgende:
Wanneer start de inschrijving voor volgend jaar?
Hoeveel train je meestal?
ik ga volgend jaar ookquote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Inschrijving zal wel dezelfde periode zijn als dit jaar, feb-april zoiets.
En trainen, dit jaar eigenlijk nietMaar de vorige keer ben ik rond februari begonnen met 1 keer per week een tocht van rond de 25 km. Avondvierdaagses in de buurt meepikken voor een beetje ritme en verder gewoon lekker doen
![]()
Oe! wanneer is/was die tocht in Luxemburg?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:51 schreef nixxx het volgende:
ik ga volgend jaar ookdit jaar ook begin van het jaar begonnen met trainen.. eerst 25-ers en daarna 35-40 duinenmars in den haag en als hoogtepunt van voorbereiding, diekirch in luxemburg, 2x40 door de heuvels, lekker zwaar
eeehm iets van een maand of anderhalf geleden.. www.marche.luquote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oe! wanneer is/was die tocht in Luxemburg?
mmz ideetje voor volgend jaar dusquote:Op zondag 22 juli 2007 19:56 schreef nixxx het volgende:
eeehm iets van een maand of anderhalf geleden.. www.marche.lu
op het kamp daar, we waren als "militaire" groep ingeschreven met vereniging.. maar er is ook een camping vlak in de buurt. De organisatie is erg goed, vind ik zelf, voldoende drinkposten en verzorgingsposten en gezellig feest in de biertent na afloop. Komen ook ontzettend veel Nederlandse militairen op af en ook de politie haaglanden is volgens mij elk jaar aanwezig met een grote groep. Het terrein is echt wel een stuk zwaarder dan bij de vierdaagse, er zitten echt goed steile stukken in en ook onverharde bospaden die vol keien liggen en/of modderig zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz ideetje voor volgend jaar dusGoede organisatie? En waar heb je geslapen?
Count me in! Ik heb even gesnuffeld en ik ga eens kijken of ik slachtoffers mee kan krijgen volgend jaar!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:02 schreef nixxx het volgende:
op het kamp daar, we waren als "militaire" groep ingeschreven met vereniging.. maar er is ook een camping vlak in de buurt. De organisatie is erg goed, vind ik zelf, voldoende drinkposten en verzorgingsposten en gezellig feest in de biertent na afloop. Komen ook ontzettend veel Nederlandse militairen op af en ook de politie haaglanden is volgens mij elk jaar aanwezig met een grote groep. Het terrein is echt wel een stuk zwaarder dan bij de vierdaagse, er zitten echt goed steile stukken in en ook onverharde bospaden die vol keien liggen en/of modderig zijn.
dan staat het fout op de wikiquote:Op zondag 22 juli 2007 14:20 schreef _The_General_ het volgende:
Het Vierdaagsekruis is geen Koninklijke Onderscheiding, maar een Koninklijk erkende onderscheiding. Een groot verschil.
Kijk eens op de officiele 4-daagsesite van de KNBLO, daar staat een trainingsschema (iig in de boekjes die je krijgt op de maandag voor de start).quote:Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef WEST het volgende:
mijn planning is nog niet rond wat trainings arbeid, maar ik ga half januari een begin maken trainen elk weekend een stukje van 10 km lopen en dan in februari wat meer en langer en zo de opbouw
Dat is net even een leuk stukje extra inderdaadquote:Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Sally het volgende:
Kijk eens op de officiele 4-daagsesite van de KNBLO, daar staat een trainingsschema (iig in de boekjes die je krijgt op de maandag voor de start).
En als ik me goed herinner, zit je nog niet eens zo gek met wat je noemt!
* Sally gaat ook maar eens wat "proberen" voor volgend jaar!
Ligt alleen 'n beetje hoe het te combineren is met werk, mss vanaf station Wehl naar werk lopen ipv De Huet.
normaal rij ik mee met iemand maar als ik nu eens ga lopen loop ik elke dag wel 18 km (9 heen en 9 terug) maar ik moet ff zien want je moet ook langere afstanden doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk eens op de officiele 4-daagsesite van de KNBLO, daar staat een trainingsschema (iig in de boekjes die je krijgt op de maandag voor de start).
En als ik me goed herinner, zit je nog niet eens zo gek met wat je noemt!
* Sally gaat ook maar eens wat "proberen" voor volgend jaar!
Ligt alleen 'n beetje hoe het te combineren is met werk, mss vanaf station Wehl naar werk lopen ipv De Huet.
Er ZIJN t-shirts, *Sally weet alleen niet of ze alleen voor de crew zijn...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:40 schreef WEST het volgende:
kan Fok! geen t-shirts beschikbaar stellen voor de mensen die lopen?
genoeg TV en foto's worden er gemaakt![]()
T-shirt met Fok.nl en een pet met sport.fok.nlquote:Op zondag 22 juli 2007 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Er ZIJN t-shirts, *Sally weet alleen niet of ze alleen voor de crew zijn...
Is natuurlijk WEL een tip! Mooi reclame voor Fok!.nl(en 't liefst natuurlijk voor SPORT.fok.nl
![]()
)
gewoon van werk naar huisquote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef Slaw het volgende:
Ik loop nu al regelmatig tussen de 10 en 15 km. Deze week nog 2 x gedaan. Maar ik wil wel altijd ergens naar een station lopen. hoe doen juulie dat?
Hey, gooi je je petje aan de wilgen?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef WEST het volgende:
[..]
T-shirt met Fok.nl en een pet met sport.fok.nl![]()
De NS heeft een paar leuke wandeltochten waarbij begin- en eindpunt (bijna) altijd een station zijn! Routes/tochten staan op ns.nl en je kan ze ook op de stations afhalen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef Slaw het volgende:
Ik loop nu al regelmatig tussen de 10 en 15 km. Deze week nog 2 x gedaan. Maar ik wil wel altijd ergens naar een station lopen. hoe doen juulie dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |