http://www.4daagse.nl/index.asp?pagina=onderzoekhopmanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Welke meet-pillen?
ik slaap bij mn tante die woont dicht bij de startquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:18 schreef Sjeen het volgende:
Vraagje aan de lopers
Waar slapen jullie tijdens de Vierdaagse? En lopen jullie alleen of in groepsverband?
Wij slapen in een schoolgebouw in Meijhorst (gezellige wijk). Ik loop met de Brandweer Zuid Limburg, althans ik loop alleen, maar word door hen verzorgd
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Sjeen het volgende:
Vorige jaar geprobeerd om 'm voor de zevende keer uit te lopen, dit jaar weer een poging... De eerste dag ging vorig jaar overigens vlekkeloos![]()
Thanksquote:
Wij maken altijd vier dagen feest en lopen 4 dagen!! Meestal to 1 uur savonds in de kroeg en dan de volgende dag weer 40 km lopen!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:45 schreef J.A.N.A. het volgende:
Goede OP!
Jammer dat ik hem nooit zal mee lopen, ik ga toch echt liever 7 dagen feesten dan 4 dagen lopen.![]()
Maar voor de lopers: R E S P E C T
hoe liep het op de dijk?quote:
Eigenlijk heel lekker... Het waaide aardig en er was meer ruimte dan vorig jaar. Het was ook niet zo angstaanjagend stil gelukkigquote:
ruimte is er normaal ook wel, mits je voor de hele grote massa meute blijft. Ik heb in 2004 de eerste dag zolang mogelijk gelopen zonder te rusten. en zo kwam ik voor de meute die dijk op en dan loop je lekker de dag uit. in 2002 liep ik in de meute en toen kon je niet fatsoenljk lopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eigenlijk heel lekker... Het waaide aardig en er was meer ruimte dan vorig jaar. Het was ook niet zo angstaanjagend stil gelukkig
Er vrij vooraan op de dijk een waterpunt van Vitens, perfect verzorgd. En in Elst stonden mensen op hun oprit met een hele grote tafel vol flesjes water, zomaar voor niks. Echt top![]()
Ik heb een hele goede eerste dag gehad in elk geval!
Blijven bewegenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef Sjobber het volgende:
4:20 gestart en 13:20 was ik binnen en het lopen ging eigenlijk vrij gemakkelijk.
Maar dan komt het he... terug fietsen naar huis en nog even langs de AHXL. Nou toen liep ik niet meer lekker. Al me spieren vol en stijf, dus ik even bijkomen vandaag.
Heb het overigens gedaan op 6 liter water, 1 bekertje appelsap, 3 boterhammen met hagelslag, 1 komkommer en een broodje kaas.
En heb ik er morgen zin in? Neeecht die mensenmassa... het loopt echt alleen maar voor je voeten :S
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |