Eh?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
*pm'metje stuur*
Achzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
Zie laatste vraag in de FAQ van de OP.
dan lag ik toch al lang en breed op 1 oorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
Hee, we zijn centraal
En het is pas kwart over twee!
Ik dacht dat het al half zes was of zo...
Das zacht uitgedrukt, je werd compleet geneegeerd.........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:28 schreef Faithz het volgende:
Hellew!
Wij zijn aan het Sonja Bakkeren
Maar die mensen in dat topic zijn niet zo... sociaal
Hoe is het hier?
Nou inderdaad. Wat een kutkliek.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Das zacht uitgedrukt, je werd compleet geneegeerd..........
Welkomquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:01 schreef boem-dikkie het volgende:waarom krijg ik hier een PM over? Ik heb mij nooit ingeschreven.
Ja!! Valt me reuze mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer uit te vinden of ik misselijk ben of honger heb, zodat ik wel of niet kan lunchen.
Het regent en ik plak aan alle kanten
Gaat dat SB'en een beetje?
Wil Yvonne ons niet leren kennenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:30 schreef wonderer het volgende:
pm van yvonne![]()
Erg leuk, van die mensen die andermans naam opgeven
Dan heb je vast een lolbroek onder je fok-vriendenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:01 schreef boem-dikkie het volgende:waarom krijg ik hier een PM over? Ik heb mij nooit ingeschreven.
In principe moet je het je hele leven volhouden toch? Ik ben zo bang dat ik het na een tijdje zat word...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja!! Valt me reuze mee.
Karin haar bmi is een beetje te hoog en die heeft maar een boek besteld. Ik was eerst wat lacherig maar heb me nu ingelezen en doe braaf mee. Ik heb een bmi van 24 maar dat mag wel wat minder. Misschien raak ik zo mijn buikje kwijt.
Het valt wel mee. Gewoon ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten. Allemaal met mate. Geen honger gehad.
We doen het ook pas 2 dagen
Guess not...quote:
Insgelijksquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef Faithz het volgende:
Kan er nu niemand tussendoor posten zodat het tenminste LIJKT alsof ik niet tegen mezelf praat
Nee neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
In principe moet je het je hele leven volhouden toch? Ik ben zo bang dat ik het na een tijdje zat word...
Daar kan ik niet zo goed mee overweg (en dan ben ik na 10 minuten al moe). Liever gewoon een fietsje.quote:
hou je van lezen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:21 schreef Faithz het volgende:
Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!
Moet eigenlijk veranderen in: Tuurlijk, wij overtuigen je wel
Ja ik verveel me
Mja, maar nu ik me ingelezen heb vind ik dat niet erg. Zo is er iemand die daar veel post maar gewoon een week lang pizza vreet omdat ze zelf moet koken. Te triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zo goed mee overweg (en dan ben ik na 10 minuten al moe). Liever gewoon een fietsje.
Wel een stom kliekje daar in dat SB topic inderdaad. Jij en Karin worden echt straal genegeerd...
Ja. Homo, dat wel. Dus als je daar geen behoefte aan hebt...quote:
Wheheh, dat klinkt bekend ja. Hoe vaak ik al niet gehoord heb "dit heb ik nog NOOOOOIT gezien" ;')quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef Faithz het volgende:
Ben een laptop van een vriendin aan het herinstalleren![]()
En alles wat ik aanraak vandaag gaat kapotDie dagen heb ik wel eens.
Als je een mac hebt, kun je het laten voorlezenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:32 schreef Faithz het volgende:
whahaha ok leukmaar misschien heb ik het vanavond niet uit!
Je hebt me op msn schatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je een mac hebt, kun je het laten voorlezen
Naar het adres in je profiel?
quote:
Zo'n trulife scherm lijkt mij nou helemaal niks... het spiegelt als de pest. Hoe kun je daar nou lekker op werken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:36 schreef Faithz het volgende:
Het is eenzelfde laptop als ik zelf heb maar dan met meer geheugen en diskruimte. En truelife scherm
Er stond een Vista installatie op. Je weet wel, zo standaard van Dell. En hij werd zo traag als... je weet wel. Terwijl de hardware specificaties gewoon toppie zijn!
Ik zet er nu Vista terug op maar dan met een clean install. Dan Office 2007 met MSN en breng ik hem weer terug. Dan sluit ik hem weer in aan op haar draadloze netwerk. Klaar dan.. hoop ik want dat heb ik al vaker gedacht vandaag
Een bloesjequote:
Met korte mouwen, met lange mouwen, met streepjes, effen, effen met een klein streepje... je kent dat welquote:
Ja, ik ben wel preuts, maar geen non...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ook..
vooral als knoopjes loszitten enzo
Yepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Met korte mouwen, met lange mouwen, met streepjes, effen, effen met een klein streepje... je kent dat wel
Ik heb alreeds zulks van vrienden van mij vernomenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel preuts, maar geen non...![]()
Tuurlijk moeten er wat knoopjes los.![]()
Weet je wat mooi is, als je dan bij een vrouw toch stiekem een beetje in het schap kunt loeren....![]()
Ik heb vandaag mijn eerste bloesje sinds tiijjden gekocht! Ik wil er meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Een bloesje![]()
Ik ben een bloesjesfan![]()
Ik heb wel iets van 20 bloesjes ofzo, voor dit seizoen dan hč![]()
nietusss ben al heel grootquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog maar een klein meisje.
Aan je fobo te zien kun je daar erg goed mee wegkomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef maaike1987 het volgende:
haha ben trouwens alles behalve preuts.. ze noemen me niet voor niets soms shakira![]()
![]()
Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef maedel het volgende:
MIjn gaydar sloeg aan alle kanten uit.
Op zich wel![]()
Ja, inderdaad, daar wou ik het ook nog even over hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@Maedel,
Hoe vind je trouwens het Lesbeau OP plaatje (van Candy Candy)?
Daarom zijn we ook begonnen. Die 10kg ga ik niet halen maar Karin wil dat wel. Dit is dag 3quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef maedel het volgende:
oh, SB heb ik trouwens ook een week een beetje gedaan. Ik bleef echt honger houden.
Mijn zus was er echter heel enthousiast over (daarom was ik ook begonnen) en die is gewoon 10 kg afgevallen.
Ik heb drie jurkjes, twee broeken, twee leggings, een paar van die jurkjes voor over een broek, twee bloesjes, een hemdje, een polo en een riem. Was ook nodig hoor, ik ga nooit kleren kopen, alleen als alles "op" is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Een bloesje![]()
Ik ben een bloesjesfan![]()
Ik heb wel iets van 20 bloesjes ofzo, voor dit seizoen dan hč![]()
-Dat je elkaar aankijkt en dan *klik* eej, jullie zijn een setje, of eej, jij bent een pot en je weet het van mij ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Zit je er wel eens naast?
Hebben alle lesbo's en homo's dat?
Kan ik er ook een krijgen?
Dat was het denk ik wel...
Nou, het meest irritante is dat je inderdaad jezelf terug zietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n trulife scherm lijkt mij nou helemaal niks... het spiegelt als de pest. Hoe kun je daar nou lekker op werken?
Of dat er een gelijkgestemde langs loopt en je achter in je hoofd: DING DING DING DING hoortquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:06 schreef maedel het volgende:
[..]
-Dat je elkaar aankijkt en dan *klik* eej, jullie zijn een setje, of eej, jij bent een pot en je weet het van mij ook.
-Zelden
-Heel veel
-[uit kofferbakverkoper stem opzet] "Kopen?"![]()
Okee, bedankt voor de info!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:06 schreef maedel het volgende:
[..]
-Dat je elkaar aankijkt en dan *klik* eej, jullie zijn een setje, of eej, jij bent een pot en je weet het van mij ook.
-Zelden
-Heel veel
-[uit kofferbakverkoper stem opzet] "Kopen?"![]()
Staat ze hierbij:quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet je wat ik trouwens een heel leuke meid vind (daar gaat mijn hart wel wat sneller van kloppen.)
[afbeelding]
Ik bemn alleen zo stom om niet te weten hoe ze heetze doet mee aan America's next top model, en ze lacht zo mooi!
![]()
Ja, zondag, tstond ook in de krant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:11 schreef maedel het volgende:
Iemand deze week de fontein op het Floraplein nog gezien trouwens?
Die is roze![]()
waar vind ik het Floraplein in E ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:11 schreef maedel het volgende:
Iemand deze week de fontein op het Floraplein nog gezien trouwens?
Die is roze![]()
Das bij die rose fontein!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar vind ik het Floraplein in E ?![]()
volgens mij kom ik daar namelijk niet in de buurt
Is een grapje van grapjassen, ik heb hem ook ooit blauw gezien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:17 schreef Faithz het volgende:
Yup
Doet de gemeente dat of gooien mensen iets in dat water?
Ik vind haar ook met haar andere haar leuker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:53 schreef Faithz het volgende:
Is niet mijn smaak, sorry
[afbeelding]
Wat een popje he
S-sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar wou ik het ook nog even over hebben![]()
passief als in de vorm van toehoorder in de zaal, of juist actief als pratend vanachter de desk/katheder ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
S-sorry
Ik dacht, van jullie meisjes enzo, van dat dat dan dus dan wel leuk zou zijn enzo..
Goedemorgen trouwens
* vanitasvanitatumetomniava heeft al het nodige aan presentaties enzo achter de rug vandaag
Beidequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
passief als in de vorm van toehoorder in de zaal, of juist actief als pratend vanachter de desk/katheder ?
Ja lekker, alleen moet ik nog wel ontbijten... :-Squote:Op woensdag 13 juni 2007 11:46 schreef Sitethief het volgende:
Koffie?
Mannen in overhemdenquote:
nee dank u beleefd, ik heb de cafeďne tax al gehad en mag de rest van de dag alleen maar water consumerenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:46 schreef Sitethief het volgende:
Koffie?
dat mag je nu toch wel brunchen noemen ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja lekker, alleen moet ik nog wel ontbijten... :-S
en altijd alleen maar kleurstof, of heeft er ook al eens een grapjas een fles afwasmiddel in achergelaten zodat het ontzettend gaat schuimen ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef maedel het volgende:
Die fontein, daar gooien mensen kleurstof in. het is dus niet de gemeente die dat doet. Het is niet duidelijk wie dat doet (en waarom).
Wat wel duidelijk is, is dat iemand van de gemeente zometeen dat weer moet gaan schoonmaken, en dat het water vervangen moet worden.
En dan ga ik nu eens op diezelfde rotonde tanken (bij de shell dan hč)
ziet er inderdaad goed uit...quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:53 schreef Faithz het volgende:
Is niet mijn smaak, sorry
[afbeelding]
Wat een popje he
Dat schuimen kwam inderdaad door zeep ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en altijd alleen maar kleurstof, of heeft er ook al eens een grapjas een fles afwasmiddel in achergelaten zodat het ontzettend gaat schuimen ?
ja die mensen zitten niet op zulke extra klusjes te wachtenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat schuimen kwam inderdaad door zeep ja.
Op zich is het allemaal niet schadelijk (dat is het nu ook niet), maar de bedoeling is het natuurlijk ook niet.
Er is inderdaad niet echt iemand in dienst die als taak heeft "het opschonen van fonteinen na kleurstoftoediening".quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die mensen zitten niet op zulke extra klusjes te wachten
*noteert*quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mannen in overhemden. Zwarte overhemden
![]()
!
Oeh! Ik heb een heel mooi zwart overhemdquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mannen in overhemden. Zwarte overhemden
![]()
!
Deze maand nog ?quote:
Ga je mee lellebellen dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stelletje lellebellen!
Roze staat me nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij hebben we dan een beperkt kleurenpalet om te kiezen als jij die zaterdag bedoelt![]()
dan moeten we een andere dag prikken, maar wellicht ook een ander dorp met een groter winkelaanbodquote:
Nee mijn mama koopt nog steeds m'n klerenquote:
Ja haar kledingkeuze en smaak kunnen Sitethief en ik natuurlijk nooit evenaardenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee mijn mama koopt nog steeds m'n kleren
(Uit angst dat ik in compleet versleten kleding zal rondlopen oid)
Ik heb op "Candy Candy" +Yuri (=lesbo liefde/seks) gezocht, maar helaas niks gevonden...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:38 schreef maedel het volgende:
wat doen we nou eigenlijk met Candy?
Ik bedoel, die is toch ook wel ouder geworden inmiddels niet?
[afbeelding]
Anime... *brrr*quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:38 schreef maedel het volgende:
wat doen we nou eigenlijk met Candy?
Ik bedoel, die is toch ook wel ouder geworden inmiddels niet?
[afbeelding]
Nou, ik laat 'r gewoon maoistisch achtige kleding kopen van een visserskledingzaak in Lauwersoog.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja haar kledingkeuze en smaak kunnen Sitethief en ik natuurlijk nooit evenaarden
Naja, dat wisselt heel erg. Het gros is idd oppervlakkige rotzooi, maar als je eenmaal iets goeds hebt..quote:
Nou daar is op je fb anders niets nadrukkelijks van te zien hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, ik laat 'r gewoon maoistisch achtige kleding kopen van een visserskledingzaak in Lauwersoog.
Past altijd goed.
Maar ik wil nog wel 'ns iets ECHT moois hebben. Iets indonesisch ofzo, of een mooie tunica ofzo. Maar niet iets van dat halfzachte semi-calvinistische zooi wat je in zo'n beetje alle kledingszaken in nl wordt verkocht.
Nee, Candy Candyquote:
Zoek dan op Hentaiquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb op "Candy Candy" +Yuri (=lesbo liefde/seks) gezocht, maar helaas niks gevonden...
Ik kan niet tegen de stijl. Die grote ogen, geen neus, rare mondjes, rare haren, rare kleren...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, dat wisselt heel erg. Het gros is idd oppervlakkige rotzooi, maar als je eenmaal iets goeds hebt..
Daar zocht ik ook nog wel eens op ja, strips zijn beter dan losse foto's van zekere mannen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ken mijn manga vocabulaire...
*mompelt iets over yaoi
psst, ook niet van dit?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen de stijl. Die grote ogen, geen neus, rare mondjes, rare haren, rare kleren...
Gadver, ik kliktequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
psst, ook niet van dit?
Ja, dat gaat nog wel. Maar dat kan ik amper anime noemen, er zitten amper/geen elementen in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
psst, ook niet van dit?
Het is dat je erbij zegt dat het een vrouw isquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Gadver, ik klikte![]()
Ik vind mijn avatar wel een babe eigenlijk![]()
Ach, voor jouw als pleister op de wondequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Gadver, ik klikte![]()
Ik vind mijn avatar wel een babe eigenlijk![]()
Gatver, ik kliktequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, voor jouw als pleister op de wonde
Zelfde gedachtequote:
Dat vind ik dan weer niet zo erg.quote:
Ik vind het niks en ik val ook op mannen.quote:
Ik ook niet(hihi)quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:58 schreef maedel het volgende:
gadver ik klikte,
al kan het nog veel erger.![]()
Mijn avatar is trouwens een vrouw ja
Het is Deunan uit Appleseed.
Maar ik heb niet voor niks gekozen voor een ietwat androgyn type hoor
Die hele film nooit gezien trouwens....
Die tweede was ook niet goed?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:58 schreef maedel het volgende:
gadver ik klikte,
al kan het nog veel erger.![]()
dat is die met die meiden toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die tweede was ook niet goed?
Volgens mij kun je aan mij hel duidelijk zien dat ik opgewonden ben. Liefst en public zeg maar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef wonderer het volgende:
Wat ik me ineens afvraag: bij mannen kun je makkelijk zien of hij opgewonden is, maar bij vrouwen niet zo erg. Heeft dat nog invloed op de seksbeleving?
Of heb ik gewoon te weinig ervaring met opgewonden vrouwen om te zien dat ze opgewonden zijn?
Jahquote:
naja zeg, terwijl ik zo lief doe!quote:Ik zei dat alleen maar om flauw te doen hoor
Jah, zulks is vaak mij wat te androgynquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:58 schreef maedel het volgende:
Maar ik heb niet voor niks gekozen voor een ietwat androgyn type hoor
tot straks ...quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:05 schreef wonderer het volgende:
Ik ga Brad even zijn bammetjes brengen
Kom ik ook nog eens buiten, zullen we maar zeggen.
Tot straks.
Te vrouwelijk voor je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, zulks is vaak mij wat te androgyn
Ik herkende je bijna niet meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Te vrouwelijk voor je?
Ik val niet zo op tutjes eigenlijk.
Wel voor 5 minuten, maar niet voor langere tijd.
He, wie waar wat?quote:
Ik houd van vrouwelijke vrouwen (maar geen opgedirkte tuttypes) en van mannelijke mannen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik benniet zo'n fan van androgyn. Maar dat is meer omdat ik vrouwelijke mannen niks vind. Ik houd van mannetjesmannen. Of mannetjesjongens van mijn leeftijd.
Ik hou op zich wel van androgyn, maar bij manga is het soms dermate androgyn dat je haast net zo goed naar een wit vel papier kan kijken, zeg maar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Te vrouwelijk voor je?
Ik val niet zo op tutjes eigenlijk.
Wel voor 5 minuten, maar niet voor langere tijd.
Ik wissel trouwens regelmatig van avatar.
Maar wel telkens dezelfde personage.![]()
Avater.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:10 schreef maedel het volgende:
[..]
He, wie waar wat?
Vanwege mijn nieuwe avatar?
Of om wat ik zei?![]()
Wat een huisvrouwtje word jequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:05 schreef wonderer het volgende:
Ik ga Brad even zijn bammetjes brengen
Kom ik ook nog eens buiten, zullen we maar zeggen.
Tot straks.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een huisvrouwtje word je.
[afbeelding]
het is nog steeds Deunan hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Avater.
Ik herken mezelf nauwelijks als ik een andere neem, dan scroll ik wat en denk ik: och ja, dat was ik!!!![]()
ahum![]()
Ja, die had ik OOK niet herkend!quote:
Okee!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
JamesBrownie, doe ajb even linkjes naar die plaatjes ipv de plaatjes zelf...
Ze zijn niet zooo erg hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Na die reacties durf ik niet meer te klikken whehe.
Die is niet bescheiden, die is smerig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nou daar zijn de meningen over verdeeld
En jullie maar kotsen op mijn bescheiden plaatje :-S
Heb je nou gekeken?quote:
Nee.quote:
Ehm niet zo directquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Die is niet bescheiden, die is smerig!
Ik zie liever een naakte vrouw dan een naakte man.
Alleen mannenruggen![]()
Heb je daar niet een plaatje van?
Gewoon doen, ze zijn echt niet erg, je wordt bang gemaakt!quote:
Mijn vriend heeft een mooie rugquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm niet zo direct
Maar ik hou zo van die heuplijnen, en bescheiden sixpackjes enzo (naast wat er tussen de benen zit natuurlijk)![]()
Maarja, de lijnen van een mannenrug zijn natuurlijk zeker ook niet te versmaden
Nou ik geloof er niks van, kom maar met bewijzen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een mooie rug![]()
Nee, niet alleen daarom, ook omdat ie nat is, om de kop die erop staat en ik houd meer van een minder gespierd lijf, en idd, ik vind een erectie niet mooi.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alleen maar omdat de contouren van een erectie te zien zijn?
Hoeft ook niet!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou ik geloof er niks van, kom maar met bewijzen!
't Is puur eigenbelang hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat een huisvrouwtje word je.
[afbeelding]
En dit dan? (Zo lust ik ze 't liefstquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, niet alleen daarom, ook omdat ie nat is, om de kop die erop staat en ik houd meer van een minder gespierd lijf, en idd, ik vind een erectie niet mooi.
Wat stom!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet!
Hij heeft een hekel aan foto's en staat er altijd stom op,(gaat gekke bekken trekken) van hem in zijn blootje (of korte broek)heb ik al helemaal niks.
Die is verboden!quote:
Ja, eigenlijk wel, maar ik moet niks zeggen, want ik hou er zelf ook niet vanquote:
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Chowi het volgende:
Ik kom hier even om te melden dat ik geslaagd ben en kei gelukkig.,
!
Proficiatquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Chowi het volgende:
!
Why, thank you, Brownie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ook mooi jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En dit dan? (Zo lust ik ze 't liefst)
Ik kan hem niet zien, ben wel nieuwsgierig nuquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook mooi jaLijkt wel op iets dat G_E zou tekenen.
Chowi, gefeliciteerd
Gefeliciteeerd!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Chowi het volgende:
!
Klikken, je cursor in de adresbalk zetten en dan nog een keer op enter drukken. Dan laadt ie hem wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan hem niet zien, ben wel nieuwsgierig nu
Heb je niet iets van een linkje naar G_E's werken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook mooi jaLijkt wel op iets dat G_E zou tekenen.
gefeliciteerd hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:29 schreef Chowi het volgende:
!
daar had hij tijdelijk een blog van, maar da's opgehevenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb je niet iets van een linkje naar G_E's werken?
Nee, en hij si ook nog bezig, maar ik zie hem wel zoiets tekenen als hij beter overweg kan met zijn tablet en de anatomiecursus heeft afgerondquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb je niet iets van een linkje naar G_E's werken?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo, nu moet 'ie 't wel doen
Dat kwakje was me nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Die gaat wel, alleen dat kwakje had van mij weggemogen!
Twee mannen, twee vrouwen, man+vrouw, drie mannen, drie vrouwen, man+vrouw+man, ik vind het allemaal goed! Ik houd van sex!![]()
ze hoeven niet zo slank te zijn trouwens, als ze maar niet vet zijn.
Ik vind alleen een erectie niet mooi, ik snap ook niet dat mannen zich op hun gemak voelen als ze er eentje hebben, ik zou me zooo ongemakkelijk voelen, wat dat betreft ben ik erg blij dat ik een vrouw ben.
Ik heb ook wel vaker vrouwen horen zeggen dat ze het mooi vinden hoor, ik ben misschien gewoon raar wat dat betreft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kwakje was me nog niet eens opgevallen
Ik vind erecties juist wel mooi maar dat zal wel iets met jaloezie te maken hebben
Ja maar ik vindt 't mooi, en geil en lief en heet en... en...quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Die gaat wel, alleen dat kwakje had van mij weggemogen!
Hm, dat heb ik nou nietquote:Twee mannen, twee vrouwen, man+vrouw, drie mannen, drie vrouwen, man+vrouw+man, ik vind het allemaal goed! Ik houd van sex!![]()
Voor jou moet het echt seks uit liefde zijn en niet dat geile gedoe wat je meestal ziet in porno?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja maar ik vindt 't mooi, en geil en lief en heet en... en...
[..]
Hm, dat heb ik nou niet
Ik hou ook niet van trio's.
Het moet voor mij iets (bijna) spiritueels hebben. Ik ben sowieso heel spiritueel, of, hoe zeg je dat? Ik ben heel intens bezig met 'hoe de dingen zijn'. Het heeft te maken met muziek, kunst, wiskunde, karakters van mensen, denkwijzen etc. (ik ben trouwens niet religieus en ik geloof nergens in)
Zo ongeveer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor jou moet het echt seks uit liefde zijn en niet dat geile gedoe wat je meestal ziet in porno?
Yeah, dat herken ik wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Het gaat me voornamelijk dat het met overtuiging gedaan wordt, zeg maar.
Van mij niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor jou moet het echt seks uit liefde zijn en niet dat geile gedoe wat je meestal ziet in porno?
Ik kom al drie kilo aan met alleen het lezen daarvan...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@JamesBrownie,
Al eens stickytoffeepudding geprobeerd?
Ja in m'n familie wordt eten als belangrijk beschouwd. Niet dat we zo MCDonalds vet zijn (MCDonalds is meer een vloekwoord thuis). Er wordt alleen veel zorg aan besteed, en als we uit eten gaan, dan gaan we ook naar een serieus goed restaurant (op geld wordt dan niet zo heel erg gelet; we doen het dan ook alleen bij hele speciale gebeurtenissen als afstuderen enzo)quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kom al drie kilo aan met alleen het lezen daarvan...
Wij gaan regelmatig uit eten, vaak naar de effenaar, daar hebben ze vaak een nieuwe kaart, tis lekker en niet duur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja in m'n familie wordt eten als belangrijk beschouwd. Niet dat we zo MCDonalds vet zijn. Er wordt alleen veel zorg aan besteed, en als we uit eten gaan, dan gaan we ook naar een serieus goed restaurant (op geld wordt dan niet zo heel erg gelet; we doen het dan ook alleen bij hele speciale gebeurtenissen als afstuderen enzo)
Que pasa?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij gaan bijna nooit uit eten. Pas geleden trouwens wel naar de tapasbar geweest, was erg lekker.
wrom?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig.
Naja zeg :-/quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig.
Serieus, ongesteldheid is HET bewijs dat we zijn geevolueerd en niet gecreeerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet ik niet precies, soms heb ik gewoon ineens het geoel dat mijn leven nergens naartoe gaat...
(heeft vaak ook met de tijd van de maand te maken trouwens.)
Het leven gaat ook nergens naartoe, jij moet zelf ergens naartoe gaan. En daarbij moet je ook een beetje afstand doen van korte-termijns gevoelens...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet ik niet precies, soms heb ik gewoon ineens het geoel dat mijn leven nergens naartoe gaat...
(heeft vaak ook met de tijd van de maand te maken trouwens.)
Ik hoop.quote:
Ook een keer per maand?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, soms ben ik ook extreem driftig. Maar ik weet dat dat een fysiek gevoel is, en kan er afstand van nemen.
Ik vraag dan ook altijd aan mensen of ze me even willen ontzien, omdat ik een driftbui heb.
Toen ik klein was ging ik dan heel schel gillen.
Als ik een driftbui heb, dan is het alsof m'n hoofd op exploderen staat.
Oeh, kastelen, tof.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop.
Nou ja, hij is uit met een vriend, dus wordt er gedronken, meestal helpt dat wel.
Ik ga zo douchen en dan naar bed, lekker liggen. Morgen werken, daarna met de kindjes naar de stad, iets halen voor vaderdag. en 'savonds een lijstje maken van wat er mee moet op vakantie. We gaan 6 juli al, das alweer snel.
Heb er wel zin in, lekker wandelen en kastelen bezichtigen enzo, foto's maken!
Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat hij me beter even met rust kan laten, of gerust kan stellen, als ik hier last van heb en hij weet ook dat het daar aan ligt, maar hij houdt er helaas geen rekening mee. Hij zegt altijd heel lullig: Je bent zeker weer ongesteld, en dan word ik boos en zeg ik dat ie daar toch ook gewoon rekening mee kan houden en wat aardiger kan doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, soms ben ik ook extreem driftig. Maar ik weet dat dat een fysiek gevoel is, en kan er afstand van nemen.
Ik vraag dan ook altijd aan mensen of ze me even willen ontzien, omdat ik een driftbui heb.
Toen ik klein was ging ik dan heel schel gillen.
Als ik een driftbui heb, dan is het alsof m'n hoofd op exploderen staat.
Ja! Zelfs de kindjes vinden dat leuk, en die zijn 5 en 6!quote:
Nou, ik weet niet hoe vaak ik 't had toen ik klein was, maar tegenwoordig gelukkig niet zo vaak.quote:
Oeh! Waar?? waar? (mag ik mee?)quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb er wel zin in, lekker wandelen en kastelen bezichtigen enzo, foto's maken!
Hm, dan moet je het er toch echt eens over hebben met je vriend, wanneer je niet ongesteld bent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:40 schreef JamesBrownie het volgende:
En dan krijgen we ruzie.
Ach, als hij lekker in zijn vel zit, is het meestal niet zo'n probleem, hij heeft nu besloten ander werk te gaan doen en ik merk meteen dat er een last van zijn schouders is gevallen. Dus ik hoop dat hij gewoon een tijdje lekker in zijn vel blijft zitten, dan is ie heel erg leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, dan moet je het er toch echt eens over hebben met je vriend, wanneer je niet ongesteld bent.
Ik moet zeggen dat, mocht ik een vriend hebben, dat ik dan toch wel even het huis zou verlaten.
Dat heb IK zelfs nooit gezien...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef wonderer het volgende:
Ridders zijn gewoon tof. Je moet ze Floris laten kijken
Brad vond het ook tofquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb IK zelfs nooit gezien...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef wonderer het volgende:
Ridders zijn gewoon tof.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben nu weg, tot morgen denk ik!
Alvast weltrusten!
maar voor de rest gewoon fris en fruitig en niets te klagen ??quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:15 schreef maedel het volgende:
godskolere wat heb ik slecht geslapen zeg...![]()
Zometeen een belangrijk gesprek en dan nog 2 uur ook wat belangrijks doen. En ik ben zo gaar...
Die rotmuggen hebben me helemaal lekgestoken en ik had die koffie om 22.00u ook niet meer moeten doen![]()
Ook goedemorgen![]()
Nou dat weet ik nog zo net niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar voor de rest gewoon fris en fruitig en niets te klagen ??
Dat gevoel ken ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Bij mij niet, volgens mijquote:(heeft vaak ook met de tijd van de maand te maken trouwens.)
Volgens mij kan jij wel een kopje rustgevende rooibosthee gebruiken ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik.
[..]
Bij mij niet, volgens mij.
*duimt*quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikben vandaag vrij opgewekt. Behalve dat ik tussen vijf en zes te horen krijg of ik geslaagd ben.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikben vandaag vrij opgewekt. Behalve dat ik tussen vijf en zes te horen krijg of ik geslaagd ben.
Vast welquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef Faithz het volgende:
Wie vind nog meer dat Wonderer dr volgend boek een lesbo boek moet zijn?
Ik ook niet. Maar ik ga niet zeggen "nee, nooitquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind wonderer het type niet dat lesbolit gaat schrijven.
Een spinoff!! Waren we toch al overeengekomen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ga niet zeggen "nee, nooit" want misschien krijg ik wel een heel goed idee.
Word jij nou maar eerst lid van de fanclub, hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:38 schreef Faithz het volgende:
[..]
Een spinoff!! Waren we toch al overeengekomen..
HUP schrijven jij. Eerst Arthur
en heb je de telefoonlijn al doorgeknipt zodat ze je niet kunnen bellen ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Over een ruim uur weet ik het en ik ben zenuwachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |