Eh?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
*pm'metje stuur*
Achzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
Zie laatste vraag in de FAQ van de OP.
dan lag ik toch al lang en breed op 1 oorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
Hee, we zijn centraal
En het is pas kwart over twee!
Ik dacht dat het al half zes was of zo...
Das zacht uitgedrukt, je werd compleet geneegeerd.........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:28 schreef Faithz het volgende:
Hellew!
Wij zijn aan het Sonja Bakkeren
Maar die mensen in dat topic zijn niet zo... sociaal
Hoe is het hier?
Nou inderdaad. Wat een kutkliek.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Das zacht uitgedrukt, je werd compleet geneegeerd..........
Welkomquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:01 schreef boem-dikkie het volgende:waarom krijg ik hier een PM over? Ik heb mij nooit ingeschreven.
Ja!! Valt me reuze mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Ik probeer uit te vinden of ik misselijk ben of honger heb, zodat ik wel of niet kan lunchen.
Het regent en ik plak aan alle kanten
Gaat dat SB'en een beetje?
Wil Yvonne ons niet leren kennenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:30 schreef wonderer het volgende:
pm van yvonne![]()
Erg leuk, van die mensen die andermans naam opgeven
Dan heb je vast een lolbroek onder je fok-vriendenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:01 schreef boem-dikkie het volgende:waarom krijg ik hier een PM over? Ik heb mij nooit ingeschreven.
In principe moet je het je hele leven volhouden toch? Ik ben zo bang dat ik het na een tijdje zat word...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:05 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ja!! Valt me reuze mee.
Karin haar bmi is een beetje te hoog en die heeft maar een boek besteld. Ik was eerst wat lacherig maar heb me nu ingelezen en doe braaf mee. Ik heb een bmi van 24 maar dat mag wel wat minder. Misschien raak ik zo mijn buikje kwijt.
Het valt wel mee. Gewoon ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten. Allemaal met mate. Geen honger gehad.
We doen het ook pas 2 dagen
Guess not...quote:
Insgelijksquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef Faithz het volgende:
Kan er nu niemand tussendoor posten zodat het tenminste LIJKT alsof ik niet tegen mezelf praat
Nee neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
In principe moet je het je hele leven volhouden toch? Ik ben zo bang dat ik het na een tijdje zat word...
Daar kan ik niet zo goed mee overweg (en dan ben ik na 10 minuten al moe). Liever gewoon een fietsje.quote:
hou je van lezen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:21 schreef Faithz het volgende:
Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!
Moet eigenlijk veranderen in: Tuurlijk, wij overtuigen je wel
Ja ik verveel me
Mja, maar nu ik me ingelezen heb vind ik dat niet erg. Zo is er iemand die daar veel post maar gewoon een week lang pizza vreet omdat ze zelf moet koken. Te triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zo goed mee overweg (en dan ben ik na 10 minuten al moe). Liever gewoon een fietsje.
Wel een stom kliekje daar in dat SB topic inderdaad. Jij en Karin worden echt straal genegeerd...
Ja. Homo, dat wel. Dus als je daar geen behoefte aan hebt...quote:
Wheheh, dat klinkt bekend ja. Hoe vaak ik al niet gehoord heb "dit heb ik nog NOOOOOIT gezien" ;')quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef Faithz het volgende:
Ben een laptop van een vriendin aan het herinstalleren![]()
En alles wat ik aanraak vandaag gaat kapotDie dagen heb ik wel eens.
Als je een mac hebt, kun je het laten voorlezenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:32 schreef Faithz het volgende:
whahaha ok leukmaar misschien heb ik het vanavond niet uit!
Je hebt me op msn schatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je een mac hebt, kun je het laten voorlezen
Naar het adres in je profiel?
quote:
Zo'n trulife scherm lijkt mij nou helemaal niks... het spiegelt als de pest. Hoe kun je daar nou lekker op werken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:36 schreef Faithz het volgende:
Het is eenzelfde laptop als ik zelf heb maar dan met meer geheugen en diskruimte. En truelife scherm
Er stond een Vista installatie op. Je weet wel, zo standaard van Dell. En hij werd zo traag als... je weet wel. Terwijl de hardware specificaties gewoon toppie zijn!
Ik zet er nu Vista terug op maar dan met een clean install. Dan Office 2007 met MSN en breng ik hem weer terug. Dan sluit ik hem weer in aan op haar draadloze netwerk. Klaar dan.. hoop ik want dat heb ik al vaker gedacht vandaag
Een bloesjequote:
Met korte mouwen, met lange mouwen, met streepjes, effen, effen met een klein streepje... je kent dat welquote:
Ja, ik ben wel preuts, maar geen non...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ook..
vooral als knoopjes loszitten enzo
Yepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Met korte mouwen, met lange mouwen, met streepjes, effen, effen met een klein streepje... je kent dat wel
Ik heb alreeds zulks van vrienden van mij vernomenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel preuts, maar geen non...![]()
Tuurlijk moeten er wat knoopjes los.![]()
Weet je wat mooi is, als je dan bij een vrouw toch stiekem een beetje in het schap kunt loeren....![]()
Ik heb vandaag mijn eerste bloesje sinds tiijjden gekocht! Ik wil er meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Een bloesje![]()
Ik ben een bloesjesfan![]()
Ik heb wel iets van 20 bloesjes ofzo, voor dit seizoen dan hč![]()
nietusss ben al heel grootquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar jij bent ook nog maar een klein meisje.
Aan je fobo te zien kun je daar erg goed mee wegkomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:47 schreef maaike1987 het volgende:
haha ben trouwens alles behalve preuts.. ze noemen me niet voor niets soms shakira![]()
![]()
Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef maedel het volgende:
MIjn gaydar sloeg aan alle kanten uit.
Op zich wel![]()
Ja, inderdaad, daar wou ik het ook nog even over hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@Maedel,
Hoe vind je trouwens het Lesbeau OP plaatje (van Candy Candy)?
Daarom zijn we ook begonnen. Die 10kg ga ik niet halen maar Karin wil dat wel. Dit is dag 3quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef maedel het volgende:
oh, SB heb ik trouwens ook een week een beetje gedaan. Ik bleef echt honger houden.
Mijn zus was er echter heel enthousiast over (daarom was ik ook begonnen) en die is gewoon 10 kg afgevallen.
Ik heb drie jurkjes, twee broeken, twee leggings, een paar van die jurkjes voor over een broek, twee bloesjes, een hemdje, een polo en een riem. Was ook nodig hoor, ik ga nooit kleren kopen, alleen als alles "op" is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Een bloesje![]()
Ik ben een bloesjesfan![]()
Ik heb wel iets van 20 bloesjes ofzo, voor dit seizoen dan hč![]()
-Dat je elkaar aankijkt en dan *klik* eej, jullie zijn een setje, of eej, jij bent een pot en je weet het van mij ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
Zit je er wel eens naast?
Hebben alle lesbo's en homo's dat?
Kan ik er ook een krijgen?
Dat was het denk ik wel...
Nou, het meest irritante is dat je inderdaad jezelf terug zietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n trulife scherm lijkt mij nou helemaal niks... het spiegelt als de pest. Hoe kun je daar nou lekker op werken?
Of dat er een gelijkgestemde langs loopt en je achter in je hoofd: DING DING DING DING hoortquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:06 schreef maedel het volgende:
[..]
-Dat je elkaar aankijkt en dan *klik* eej, jullie zijn een setje, of eej, jij bent een pot en je weet het van mij ook.
-Zelden
-Heel veel
-[uit kofferbakverkoper stem opzet] "Kopen?"![]()
Okee, bedankt voor de info!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:06 schreef maedel het volgende:
[..]
-Dat je elkaar aankijkt en dan *klik* eej, jullie zijn een setje, of eej, jij bent een pot en je weet het van mij ook.
-Zelden
-Heel veel
-[uit kofferbakverkoper stem opzet] "Kopen?"![]()
Staat ze hierbij:quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
Weet je wat ik trouwens een heel leuke meid vind (daar gaat mijn hart wel wat sneller van kloppen.)
[afbeelding]
Ik bemn alleen zo stom om niet te weten hoe ze heetze doet mee aan America's next top model, en ze lacht zo mooi!
![]()
Ja, zondag, tstond ook in de krant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:11 schreef maedel het volgende:
Iemand deze week de fontein op het Floraplein nog gezien trouwens?
Die is roze![]()
waar vind ik het Floraplein in E ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:11 schreef maedel het volgende:
Iemand deze week de fontein op het Floraplein nog gezien trouwens?
Die is roze![]()
Das bij die rose fontein!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar vind ik het Floraplein in E ?![]()
volgens mij kom ik daar namelijk niet in de buurt
Is een grapje van grapjassen, ik heb hem ook ooit blauw gezien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:17 schreef Faithz het volgende:
Yup
Doet de gemeente dat of gooien mensen iets in dat water?
Ik vind haar ook met haar andere haar leuker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:53 schreef Faithz het volgende:
Is niet mijn smaak, sorry
[afbeelding]
Wat een popje he
S-sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar wou ik het ook nog even over hebben![]()
passief als in de vorm van toehoorder in de zaal, of juist actief als pratend vanachter de desk/katheder ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
S-sorry
Ik dacht, van jullie meisjes enzo, van dat dat dan dus dan wel leuk zou zijn enzo..
Goedemorgen trouwens
* vanitasvanitatumetomniava heeft al het nodige aan presentaties enzo achter de rug vandaag
Beidequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
passief als in de vorm van toehoorder in de zaal, of juist actief als pratend vanachter de desk/katheder ?
Ja lekker, alleen moet ik nog wel ontbijten... :-Squote:Op woensdag 13 juni 2007 11:46 schreef Sitethief het volgende:
Koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |