volgens mij leest niemand onze logs behalve wij 2quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, ietsje, maar je bent ook 10 cm langer
ik heb trouwens weer een nieuwe log op mn gezonderen weblog, dus allemaal lezen en reageren
ontdek nu pas dat jij een man bentquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef STING het volgende:
Gefeli Viking84 & Miss_S
Ik denk dat ik pas in het weekend een nieuwe weegschaal ga kopen.
Hoop niet dat hij teveel afwijkt van de vorige, zit ik opeens weer op 70 ofzo
idd, daarom spam ik het nu nog maar es een keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij leest niemand onze logs behalve wij 2
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ontdek nu pas dat jij een man bent![]()
.
Hihi ik heb em gelezen ... Fields of Rock! Geniet ervan (en misschien flink springen bij de optredens?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, ietsje, maar je bent ook 10 cm langer
ik heb trouwens weer een nieuwe log op mn gezonderen weblog, dus allemaal lezen en reageren
soms lijkt ie ook meer op een vrouw in zijn reactiesquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ontdek nu pas dat jij een man bent![]()
.
En bedankt hequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
soms lijkt ie ook meer op een vrouw in zijn reacties
wat voor slechte dingen denk je trouwens in het weekend te gaan eten en drinken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, daarom spam ik het nu nog maar es een keer
Geen idee? Die vindt het misschien niet zo leuk meer hier vanwege de kritiek die ze kreeg?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:34 schreef Miss_S het volgende:
waar is Qwea trouwens de laatste tijd?
uhuh. Stokbrood en 2 glazen wijn kan nog (al begin ik echt niet aan alcohol als je ziet hoeveel daar in zit per glasquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat voor slechte dingen denk je trouwens in het weekend te gaan eten en drinken?
want als dat elk weekend zo is en dan ook nog redelijk veel, dan helpt dat door de weeks sporten en gezond eten ook niet
ik eet vrijdag avond dan stokbrood en wijn, zaterdag avond hetzelfde met soms ijs als toetje en zondag brunch 2 croissantjes en 2 harde broodjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uhuh. Stokbrood en 2 glazen wijn kan nog (al begin ik echt niet aan alcohol als je ziet hoeveel daar in zit per glas). Maar 'vroeger' at ik in het weekend patat, een hele bak ijs toe (!!), daarna nog een zak chips... en niet dat ik er zin in had, hoor, het was puur uit gewoonte. Ik kon die zak chips gewoon niet laten liggen.
Nu eet ik in het weekend niet veel anders dan door de week, behalve dan af en toe een hard broodje.
Hier precies hetzelfde, sinds afgelopen weekend. Ik heb mijn probleemgebied gevonden: het weekend. Sinds ik dat weet, ben ik 3 kilo afgevallen, ipv dat er in het weekend weer aan te etenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu eet ik in het weekend niet veel anders dan door de week, behalve dan af en toe een hard broodje.
ja en opvallend dat haar bmi van 26 naar 25 ging ineensquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee? Die vindt het misschien niet zo leuk meer hier vanwege de kritiek die ze kreeg?
Zij is idd wel de opvallende afwezige.
volgens mij kan je dan weer beter meer gaan eten in het weekendquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde, sinds afgelopen weekend. Ik heb mijn probleemgebied gevonden: het weekend. Sinds ik dat weet, ben ik 3 kilo afgevallen, ipv dat er in het weekend weer aan te etenOh en in het weekend iets vaker een ijsje, of een koekje, maar dat is vooral zaterdag. Zaterdag eet ik iets meer dan normaal, omdat ik vrijdagavond na training niets meer eet, en dan wel honger heb de volgende dag
Nee, dat is niet elke weekend, maar omdat we dus zaterdag naar het Openlucht Museum gaan en gaan bbqen en zondag naar Fields of Rock ( metalfestival) zijn we dus amper thuis, en zal het dus weinig thee/limonade/fruit en gezond avondeten worden en veel frisdrank, broodjes hamburger en patat enzo worden. Maar goed, met de bbq kan ik natuurlijk wel gewoon opletten met wat ik eet, alleen op een festival en in het Openlucht Museum zal dat moeilijker worden denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat voor slechte dingen denk je trouwens in het weekend te gaan eten en drinken?
want als dat elk weekend zo is en dan ook nog redelijk veel, dan helpt dat door de weeks sporten en gezond eten ook niet
Ja maar hoe dat nou komt weet ik ook nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan weer beter meer gaan eten in het weekend
want nu zit je met je bmi al onder de 20
je eet minder dan 1300kcal per dag daar ligt het aanquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar hoe dat nou komt weet ik ook niet...
Neuh niet minder ... zo rond datquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je eet minder dan 1300kcal per dag daar ligt het aan
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:00 schreef Tangarine het volgende:
Ik doe ook ff mee met hetvan iedereen
82.2 vanmorgen, woohoo!![]()
afentoe taart is ook echt niets mis meequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef poppetje22 het volgende:
Zo wat goed allemaal zeg!! iedereen aan het afvallen en schoonmaken!!
[opstandig modus]
Ik ga vanmiddag taart eten als mn zusje is geslaagdkan me niks schelen!
[/opstandig modus]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
afentoe taart is ook echt niets mis mee
Het is altijd spannend, of je nou een goed gevoel erover had of niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog 3 uur en dan word ik gebeld
Of niet..![]()
ja, het grote vriendin's bikini dieet ofzoietsquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het is altijd spannend, of je nou een goed gevoel erover had of niet...
Hoop voor je dat je geslaagd bent![]()
En poppetje, wat is het vriendin dieet? Naar het tijdschrift ofzo?
Heb je er wel vertrouwen in dat je geslaagd bent? Of is het nog spannend?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog 3 uur en dan word ik gebeld
Of niet..![]()
ik weeg me op het moment elke dagquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef Greys het volgende:
Ik zal voor je duimen dat je toch geslaagd bent, PF!
Hallo meiden(Pardon, en heren!
)
Mijn digitale weegschaal is volgens mij op hol geslagen! Dat ding geeft echt elke keer andere gewichten aan met soms wel 3 kilo verschil. Lijkt me apart, met 2 minuten tijdsverschil ertussen.
Dus ik ga maar weer op de 'gewone'. Hoe vaak wegen jullie je eigenlijk?
Vandaag tot nu toe 2 crackers op, eentje met light kaas en eentje met appelstroop, een beetje drinkontbijt en een koffiekopje (had even niets anders) met magere yoghurt en een beetje cruesli. Kan je kersen eigenlijk goed 'snoepen' tussendoor? Of is dat ook weer een suikerbom?
die hele donkere?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
thanks allemaal
ik wil trouwens binnenkort die nieuwe magnum proberen
Gewoon doen. Om te vieren dat je geslaagd bent (duim voor je) of om jezelf te troosten dat het niet gelukt isquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
thanks allemaal
ik wil trouwens binnenkort die nieuwe magnum proberen
delen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die hele donkere?
die wil ik nog proberen maar krijg geen magnum meer op
Dan wil ik ook een hapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |