afentoe taart is ook echt niets mis meequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef poppetje22 het volgende:
Zo wat goed allemaal zeg!! iedereen aan het afvallen en schoonmaken!!
[opstandig modus]
Ik ga vanmiddag taart eten als mn zusje is geslaagdkan me niks schelen!
[/opstandig modus]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
afentoe taart is ook echt niets mis mee
Het is altijd spannend, of je nou een goed gevoel erover had of niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog 3 uur en dan word ik gebeld
Of niet..![]()
ja, het grote vriendin's bikini dieet ofzoietsquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het is altijd spannend, of je nou een goed gevoel erover had of niet...
Hoop voor je dat je geslaagd bent![]()
En poppetje, wat is het vriendin dieet? Naar het tijdschrift ofzo?
Heb je er wel vertrouwen in dat je geslaagd bent? Of is het nog spannend?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nog 3 uur en dan word ik gebeld
Of niet..![]()
ik weeg me op het moment elke dagquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef Greys het volgende:
Ik zal voor je duimen dat je toch geslaagd bent, PF!
Hallo meiden(Pardon, en heren!
)
Mijn digitale weegschaal is volgens mij op hol geslagen! Dat ding geeft echt elke keer andere gewichten aan met soms wel 3 kilo verschil. Lijkt me apart, met 2 minuten tijdsverschil ertussen.
Dus ik ga maar weer op de 'gewone'. Hoe vaak wegen jullie je eigenlijk?
Vandaag tot nu toe 2 crackers op, eentje met light kaas en eentje met appelstroop, een beetje drinkontbijt en een koffiekopje (had even niets anders) met magere yoghurt en een beetje cruesli. Kan je kersen eigenlijk goed 'snoepen' tussendoor? Of is dat ook weer een suikerbom?
die hele donkere?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
thanks allemaal
ik wil trouwens binnenkort die nieuwe magnum proberen
Gewoon doen. Om te vieren dat je geslaagd bent (duim voor je) of om jezelf te troosten dat het niet gelukt isquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
thanks allemaal
ik wil trouwens binnenkort die nieuwe magnum proberen
delen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die hele donkere?
die wil ik nog proberen maar krijg geen magnum meer op
Dan wil ik ook een hapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |