abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50421625
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik kan er niets aan doen, en misschien ben ik wel raar,

Maarr....
[..]

Hier moest ik toch wel een beetje om lachen
ik kreeg gelijk zo'n beeld "oh nooo, I broke my nail "
pi_50421786
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo zie je dat ieder lichaam anders werkt en als je er achter komt wat voor jou de boosdoener is gaat het goed
gefeliciteerd

ik hou het maar bij flink sporten en (te) weinig eten
Maar jij had toch gisteravond ook alleen maar zalm en salade? Misschien is dat wat werkt voor mij ook wel wat werkt voor jou?? Of had je later op de avond nog een paar crackers o.i.d. genomen?

@ Veiligheidspeldje (hoe kóm je d'r op, jouw username?): Atkins ken ik, want dat heb ik al vaak gedaan. Maar wat ik nu eet is geen Atkins. South Beach ken ik eigenlijk niet, maar wat ik nu doe, lijkt dat erop?
Ik ben eigenlijk een avondeter. De laatste tijd at ik driekwart van wat ik dagelijks at na zeven uur 's avonds. (ik ga wel laat naar bed, maar toch) Nu ik 's avonds weinig koolhydraten meer eet, heb ik na het avondeten ook minder trek. Ik denk dat ik dit ga volhouden totdat ik mijn streefgewicht heb bereikt en daarna weer overga op wat ik tot voor een paar dagen terug deed.
pi_50422237
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar jij had toch gisteravond ook alleen maar zalm en salade? Misschien is dat wat werkt voor mij ook wel wat werkt voor jou?? Of had je later op de avond nog een paar crackers o.i.d. genomen?

ik had daarna nog 2 grote tijgerbollen op
pi_50422296
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

pi_50422383
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:54 schreef conleche het volgende:

[..]

ik ben dus ook een typische avondeter
maar ben het nog niet van plan te veranderen
pi_50422442
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

katssjing
quote:
ik ben dus ook een typische avondeter
Smoesjes!
pi_50422525
bah, van 's morgens zwemmen hou ej de hele dag meer trek
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50422543
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:56 schreef STING het volgende:

[..]

katssjing
[..]

Smoesjes!
smoesjes waarvoor?
dat ik eet
ja sorry hoor zal het niet meer doen
pi_50422656
Mijn naam: die heb ik geregistreerd op het moment dat ik erg puberig de hele dag naar punkrock luisterde Ben te lui om een andere naam aan te maken.
South beach schijnt een afgezwakte versie van atkins te zijn; weinig koolhydraten en ook beperkt vet, i.p.v. atkins die claimt dat op vet geen grens hoeft te zitten.

Uiteindelijk komen alle (niet maaltijdvervangende) dieeten wel neer (denk ik) op een minder strenge (in alle soorten en maten) vorm van het 'supergezond dieet' namelijk: alleen zo veel mogelijk onbewerkte producten. Je laat alle rotzooi vanzelf wel staan dan.
't Is alleen zo lastig
Het mooi kotsende meisje.
pi_50423150
(ok, dan toch een post, kan het nu niet laten)

Het verschil tussen Atkins en Southbeach is dat je bij Atkins alle vetten mag eten, en dat er bij Southbeach meer de nadruk wordt gelegd op de onverzadigde (= gezonde) vetten. En dus is Southbeach een beter dieet, want slank zijn maar atherosclerose hebben is ook niet echt ideaal.
pi_50423400
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef Plukie86 het volgende:
(ok, dan toch een post, kan het nu niet laten)
Juist wel posten, om het 'gedoe' te kunnen overschaduwen . Je hebt je goed verdiept in voeding en gezondheid

Nu heb ik toch wel een offtopic vraagje voor je (nou ja ten dele want het gaat wel over gezondheid ):
Je doet toch gezondheidswetenschappen? Is de inhoud van die studie niet gestandaardiseerd ofzo? Want in R'dam is het een opleiding tot ziekenhuismanager en ze krijgen amper college over gezondheidskundige zaken.
pi_50423733
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik kan er niets aan doen, en misschien ben ik wel raar,

Maarr....
[..]

Hier moest ik toch wel een beetje om lachen
Whhaha.. ik heb heel lang op wedstrijdzwemmen gezeten en toen had ik altijd pruthaar van dat chloor Tis nu eindelijk lang en niet meer superdood dus dat wil ik zo houden
Ik ga altijd in de zon met iets op m'n haar ook Ach ja ieder zn ding
pi_50423777
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Juist wel posten, om het 'gedoe' te kunnen overschaduwen . Je hebt je goed verdiept in voeding en gezondheid

Nu heb ik toch wel een offtopic vraagje voor je (nou ja ten dele want het gaat wel over gezondheid ):
Je doet toch gezondheidswetenschappen? Is de inhoud van die studie niet gestandaardiseerd ofzo? Want in R'dam is het een opleiding tot ziekenhuismanager en ze krijgen amper college over gezondheidskundige zaken.
Gezondheidswetenschappen wordt in 4 steden gegeven. Rotterdam en Enschede zijn meer op beleid, organisatie en management gericht en krijgen inderdaad weinig medische kennis mee. Amsterdam en Maastricht zijn wat 'medischer' ingesteld, ik kan wel vakken kiezen als beleid en beheer, of gezondheidseconomie, maar het merendeel van de vakken gaat over het menselijk lichaam, volksgezondheid, preventie, leefstijl en onderzoek daarnaar. Veel leuker dus dan dat beleidsgewauwel.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:46:17 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50424738
Conleche! Wat goed . Ik weet wel wat bij mij de boosdoener is, denk ik .
Net weer gebootcampt. Nu eerst even eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_50425643
Bedankt plukie, het is dat ik toch ingeloot was, maar anders had het me (niet in rdam ) best een leuke 2e keus geleken.

De TT is trouwens stom. Het herinnert me steeds aan mijn nog steeds niet helemalaal geschiktheid in bikini

[ Bericht 37% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 13-06-2007 21:11:54 ]
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:10:10 #216
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50425827
uhm ben benieuwd vanavond en morgen vroeg!!!
The girl that lost her mind
pi_50425951
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De TT is trouwens stom. Het herinnert me steeds aan mijn nog steeds niet helemalaal geschiktheid in bikini
Hihi ik moest daar opeens aan denken toen ik het topic maakte, dat sommige mensen een foto in bikini wilden gaan posten, als ze op streefgewicht waren. En vlak daarvoor kwamen er opeens allemaal berichten van mensen die weer veel afvielen maar zal het niet meer doen volgende keer (al zou het een soort motivatie moeten zijn )

Ik heb vandaag echt onregelmatig gegeten, niet alleen gezond spul helaas. Maar mn avondeten was wel min of meer gezond (naja, zo ongeveer): megabak met sla en een boterham kaas, toetje: aardbeien (ik was te laat voor het eten, dus moest maar een boterham maken, en ach, ze aten toch pizza, en dat wilde ik al niet)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:36:16 #218
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50427127
ik ben vandaag op 1149 kcal gekomen! best aardig vond ik zo.
pi_50427273
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En manonvriendelijk
pi_50427761
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:39 schreef STING het volgende:

[..]

En manonvriendelijk
Mannen kunnen prima een bikini aan
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:53:00 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_50427905
Mannen zijn toch altijd blij als ze vrouwen in een bikini zien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50428088
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 21:53 schreef Troel het volgende:
Mannen zijn toch altijd blij als ze vrouwen in een bikini zien
De TT suggereert dat wij mannen ons in bikini's moeten fotograferen
Maar, als ik een dronken moment heb, zijn jullie de eerste die het weten
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2007 @ 22:00:24 #223
163650 Greys
pi_50428250
Conleche, way to goooooo

Trouwens sorry Viking dat ik liep te leuren met dat linkje van het hardlopen. Het was goed bedoeld, maar ik zie dat het bij jullie al langgggg bekend was

Ik heb net 1 klein stukje witte chocolade op
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50429366
Ik kreeg vanavond best wel een leuk compliment van mn broer

We fietsten naar mn vader toe, die nog steeds in het verpleeghuis zit, en toen zei hij op een gegeven moment: Eerst fietste je altijd heel langzaam, maar nu kan ik je amper bijhouden, je hebt echt conditie gekregen zeg!

Dus dat was wel leuk om te horen
pi_50430147
Ik kende dat hardlooplinkje nog niet hoor
pi_50431927
zo weer terug van streetdance
wat is sporten toch lekker
word ook steeds leniger
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:53:19 #227
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50433660
ok vandaag geen weegschaal voor mij
pi_50435408
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef Viking84 het volgende:
Conleche! Wat goed . Ik weet wel wat bij mij de boosdoener is, denk ik .
Net weer gebootcampt. Nu eerst even eten .
Wat dan?? Volgens mij ben je met sport toch goed bezig?

Ik ben net uit eten geweest en ik heb me qua eten goed gehouden: een lamsbiefstukje met asperges en iets van 4 stukjes aardappel uit de oven. Maarrrrrr: 2 wodka en een glas prosecco en een paar hapjes citroensorbet.
pi_50437598
De weegschaal geeft nog steeds meer dan vorige week aan, beetje jammer, omdat het weekend nou ook niet echt gezond gaat worden

Vrijdagavond: Kroeg
Zaterdag: Openlucht Museum en bbq-en
Zondag: Fields of Rock

Naja, zie wel hoe de schade volgende week is dan, probeer wel gewoon zo gezond mogelijk te doen, kan morgen ook niet meer wegen omdat ik dan bij mn vriend ben ( tot en met dinsdag)
  donderdag 14 juni 2007 @ 07:01:46 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50437643
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat dan?? Volgens mij ben je met sport toch goed bezig?

Ik ben net uit eten geweest en ik heb me qua eten goed gehouden: een lamsbiefstukje met asperges en iets van 4 stukjes aardappel uit de oven. Maarrrrrr: 2 wodka en een glas prosecco en een paar hapjes citroensorbet.
ja, misschien dat ik iets te vaak een frietje of burrito's eet .

Maarrrrr... vanochtend gaf de weegschaal een historisch laag gewicht aan: 74,2 .
Zomaar ineens van de een op de andere dag, terwijl ik gisteravond nog een kwart donkere stokbrood heb gegeten. Blijkbaar werkt het toch als je eens een keer iets doen wat je normaal niet doet Ik ben er wel 5 keer achtereen op gaan staan, want ik geloofde het niet. Mijn weegschaal heeft een geheugen, dus na elke keer dat ik mezelf woog, nam ik even iets zwaars in de handen om de weegschaal in de war te brengen. Maar ik was de hele tijd 74,2 .

Vandaag weer drukke dag, maar de irritantste dingen zijn klaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_50437700
Gefeliciteerd

Ik kan niet meer slapen, dus dan er maar uit en drukke dag vandaag met veel schoonmaken en opruimen en (af)wassen enzo en om half 2 ga ik nog ff een uurtje bodypumpen voor ik naar Peter ga

[ Bericht 8% gewijzigd door _Hestia_ op 14-06-2007 07:23:36 ]
pi_50437949
Goedemorgen!

Man man man, het was weer vroeg vanmorgen.. hoeven jullie niet te werken?

Dat hardloopschema van Evi ziet er trouwens wel motiverend uit!
pi_50437960
nope, ik heb sinds van de week geen werk meer

strax maar es bellen of ze nog mensen in de thuiszorg nodig hebben
pi_50438118
ook voor mij een historisch laag gewicht (ook een paar keer op gaan staan)
73

oke ik heb het wel ooit eens gewogen maar toen was ik ziek, en nu ben ik niet ziek
pi_50438141
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 07:56 schreef Sylvana het volgende:
nope, ik heb sinds van de week geen werk meer
hoe komt het?
of wil je dat niet vertellen

ik hoef vandaag maar 2 uurtjes te werken vanmiddag
kinderen ophalen
pi_50438218
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 08:14 schreef Miss_S het volgende:
73

oke ik heb het wel ooit eens gewogen maar toen was ik ziek, en nu ben ik niet ziek
Gefeliciteerd

Ik ben al een heel eind met mn kamer opruimen, de was zit erin, zo maar eens echt schoonmaken en stofzuigen en dan weer ff eten en dan de badkamer doen.

Ga van vandaag tot en met dinsdag naar Peter toe, en heb nog heel veel fruit hier liggen dat op moet Net al een halve meloen opgegeten en heb ook nog een paprika en druiven En dan ergens tussendoor ook nog brood ( tosti's) eten, zodat de kaas ook op is
pi_50438402
Goed zeg sylvana! Ik ga vanavond ook maar eens alles goed schoonmaken ofzo!
Vanochtend miezerde het, kijk ik uit het raam --> blauwe lucht. Dus ik denk ik fiets wel met m'n gewone jas....
Maar de blauwe lucht zat natuuuurlijk aan de verkeerde kant van de stad, dus ik ben totaal verregend
Oh en ik heb nu een oude, te grote spijkerbroek aan, maar hij is eigenlijk best wel leuk als een beetje baggy, dus dan kan ik 'm op zich wel aan blijven doen
pi_50438573
ik was gister ookal begonnen met schoonmaken en opruimen
vandaag maar weer verder gaan

net ontbeten met donker volkoren brood met gerookte zalm
over een uurtje fitness
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:01:34 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50438870
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 08:14 schreef Miss_S het volgende:
73

.

En nou maar hopen dat er geen uitschieter naar boven is morgen (al denk ik dat ik morgen wel weer op 74,5 zit, maar dat is nog altijd lichter dan ik was ).

Vanavond weer even hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_50439058
@Viking en MIss_s: Woot

Ik baal, mn moeder vind de cornflakes te duur worden (vind je gek, er gaat een pak per week door, en die pakken zijn best duur) en wil dat ik wat anders ga zoeken om mee te ontbijten. Het liefst brood, maar dat droge spul krijg ik 's morgens niet door mn keel ... iemand een goedkoop alternatief? (en liefst ook merk/winkel waar je het kan kopen)

Ik vind mn weegschaal een beetje eng worden . Ik ben in 2 dagen een kilo afgevallen volgens dat ding, en dat wil ik helemaal niet! Dat is veel teveel in zo'n korte tijd, terwijl ik wel gewoon normaal en behoorlijk gezond eet. (en ik dit patroon ook met gemak vol kan houden) Ga vandaag maar wat meer eten, misschien is 1300 op een dag toch te weinig voor mij
pi_50439202
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

En nou maar hopen dat er geen uitschieter naar boven is morgen (al denk ik dat ik morgen wel weer op 74,5 zit, maar dat is nog altijd lichter dan ik was ).

Vanavond weer even hardlopen .
waarom denk je dat?

ok ik verwacht morgen ook wel weer zwaarder te wegen maar goed
dit is toch goed
pi_50439258
Wat zit er in de lucht?? Bijna iedereen valt zo lekker af op het moment! Vanochtend weer 400 gram minder, het moet niet gekker worden. Ik had gister ook wel een extreem drukke dag, maar niet raar weinig gegeten of zo (1238 cal.) Nou ja, niet dat ik iets te klagen heb.

Gisteren tijdens het uiteten was wel weer duidelijk waarom ik altijd op de lijn zal moeten blijven letten en de 2 vriendinnen waarmee ik was zo slank zijn. We moesten namelijk heel lang wachten op ons eten, ik geloof dat we om 22 uur nog niks op tafel hadden staan. Ik was er heel erg mee bezig en had er echt zin in en toen een van mijn vriendinnen opperde om maar te vertrekken: want "ze had nu toch geen honger meer" en de ander al instemmend begon te knikken, riep ik met een wanhoopskreet: NEEEE, zitten blijven, ik heb wél honger, móet eten etc. etc.
pi_50439271
Gefeli Viking84 & Miss_S
Ik denk dat ik pas in het weekend een nieuwe weegschaal ga kopen.
Hoop niet dat hij teveel afwijkt van de vorige, zit ik opeens weer op 70 ofzo
pi_50439342
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef conleche het volgende:
Wat zit er in de lucht?? Bijna iedereen valt zo lekker af op het moment! Vanochtend weer 400 gram minder, het moet niet gekker worden. Ik had gister ook wel een extreem drukke dag, maar niet raar weinig gegeten of zo (1238 cal.) Nou ja, niet dat ik iets te klagen heb.
is wel leuk om te horen dat het bij iedereen zo goed gaat
werkt alleen maar motiverend
pi_50439355
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef conleche het volgende:
lekker hoor, iedereen valt wel af, maar ik niet, denk echt dat het vocht is, want heb ook een opgezette buik
pi_50439385
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

lekker hoor, iedereen valt wel af, maar ik niet, denk echt dat het vocht is, want heb ook een opgezette buik

misschien dat het helpt dat ik toch nog steeds bijna 20 kilo meer weeg dan jij?
  donderdag 14 juni 2007 @ 09:24:36 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50439417
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom denk je dat?

dit is toch goed
omdat het ineens wel heel licht is. Ik woog gisteren nog 75. Maar ik zie dus wel een doorgaande lijn. Eerst was het steeds 76 (een maand lang), toen ging ik langzaam naar 75,5 , daarna 75 en nu 74,2 . Zo gaat dat vaak bij mij: een enorme uitschieter, maar meestal zit ik er de volgende dag dan wel weer iets boven .
Niet meer actief op Fok!
pi_50439489
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

omdat het ineens wel heel licht is. Ik woog gisteren nog 75. Maar ik zie dus wel een doorgaande lijn. Eerst was het steeds 76 (een maand lang), toen ging ik langzaam naar 75,5 , daarna 75 en nu 74,2 . Zo gaat dat vaak bij mij: een enorme uitschieter, maar meestal zit ik er de volgende dag dan wel weer iets boven .
ja dat is bij mij ook wel zo
maar het blijft wel omlaag gaan uiteindelijk en daar gaat het om
pi_50439498
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

misschien dat het helpt dat ik toch nog steeds bijna 20 kilo meer weeg dan jij?
nouja, ietsje, maar je bent ook 10 cm langer

ik heb trouwens weer een nieuwe log op mn gezonderen weblog, dus allemaal lezen en reageren
pi_50439526
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom denk je dat?

dit is toch goed
Ik dacht gister ook vandaag wel weer meer te wegen (die 61,5 kreeg ik gister pas te zien toen ik al een halfuur op was, eigenlijk soort 'valsspelen') dus ik ging daar al vanuit ... doet dat ding em nog een halve kilo lichter ipv zwaarder

Zal het weer zijn ik heb ook totaal geen honger en moet mezelf er echt toe zetten om te eten, moet er de tijd voor nemen (kan je door stress enzo een 'honger weg'-gevoel krijgen?)

@Conleche: hihi dat is ook wel rot ja, als je honger hebt en dan heel lang moeten wachten. (en ik geloof niet dat die meiden echt geen honger meer hadden, zal eerder zijn dat ze het het wachten niet meer waard vonden, en liever ergens anders gingen eten) Als ik alleen al in een restaurant ben, krijg ik automatisch al honger (en zin in hele slechte dingen als toetjes met veel chocola en ijs )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')