ik kreeg gelijk zo'n beeld "oh nooo, I broke my nailquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik kan er niets aan doen, en misschien ben ik wel raar,
Maarr....
[..]
Hier moest ik toch wel een beetje om lachen![]()
Maar jij had toch gisteravond ook alleen maar zalm en salade? Misschien is dat wat werkt voor mij ook wel wat werkt voor jou?? Of had je later op de avond nog een paar crackers o.i.d. genomen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo zie je dat ieder lichaam anders werkt en als je er achter komt wat voor jou de boosdoener is gaat het goedgefeliciteerd
ik hou het maar bij flink sporten en (te) weinig eten
ik had daarna nog 2 grote tijgerbollen opquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar jij had toch gisteravond ook alleen maar zalm en salade? Misschien is dat wat werkt voor mij ook wel wat werkt voor jou?? Of had je later op de avond nog een paar crackers o.i.d. genomen?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik had daarna nog 2 grote tijgerbollen op
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik had daarna nog 2 grote tijgerbollen op
Smoesjes!quote:ik ben dus ook een typische avondeter
Juist wel posten, om het 'gedoe' te kunnen overschaduwenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:12 schreef Plukie86 het volgende:
(ok, dan toch een post, kan het nu niet laten)
Whhaha.. ik heb heel lang op wedstrijdzwemmen gezeten en toen had ik altijd pruthaar van dat chloorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik kan er niets aan doen, en misschien ben ik wel raar,
Maarr....
[..]
Hier moest ik toch wel een beetje om lachen![]()
Gezondheidswetenschappen wordt in 4 steden gegeven. Rotterdam en Enschede zijn meer op beleid, organisatie en management gericht en krijgen inderdaad weinig medische kennis mee. Amsterdam en Maastricht zijn wat 'medischer' ingesteld, ik kan wel vakken kiezen als beleid en beheer, of gezondheidseconomie, maar het merendeel van de vakken gaat over het menselijk lichaam, volksgezondheid, preventie, leefstijl en onderzoek daarnaar. Veel leuker dus dan dat beleidsgewauwel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Juist wel posten, om het 'gedoe' te kunnen overschaduwen. Je hebt je goed verdiept in voeding en gezondheid
![]()
Nu heb ik toch wel een offtopic vraagje voor je(nou ja ten dele want het gaat wel over gezondheid
):
Je doet toch gezondheidswetenschappen? Is de inhoud van die studie niet gestandaardiseerd ofzo? Want in R'dam is het een opleiding tot ziekenhuismanager en ze krijgen amper college over gezondheidskundige zaken.
Hihi ik moest daar opeens aan denken toen ik het topic maakte, dat sommige mensen een foto in bikini wilden gaan posten, als ze op streefgewicht waren. En vlak daarvoor kwamen er opeens allemaal berichten van mensen die weer veel afvielenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De TT is trouwens stom. Het herinnert me steeds aan mijn nog steeds niet helemalaal geschiktheid in bikini![]()
En manonvriendelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De TT is trouwens stom. Het herinnert me steeds aan mijn nog steeds niet helemalaal geschiktheid in bikini![]()
Mannen kunnen prima een bikini aanquote:
De TT suggereert dat wij mannen ons in bikini's moeten fotograferenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:53 schreef Troel het volgende:
Mannen zijn toch altijd blij als ze vrouwen in een bikini zien
Wat dan?? Volgens mij ben je met sport toch goed bezig?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef Viking84 het volgende:Conleche! Wat goed
. Ik weet wel wat bij mij de boosdoener is, denk ik
.
Net weer gebootcampt. Nu eerst even eten.
ja, misschien dat ik iets te vaak een frietje of burrito's eetquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dan?? Volgens mij ben je met sport toch goed bezig?
Ik ben net uit eten geweest en ik heb me qua eten goed gehouden: een lamsbiefstukje met asperges en iets van 4 stukjes aardappel uit de oven. Maarrrrrr: 2 wodka en een glas proseccoen een paar hapjes citroensorbet.
hoe komt het?quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:56 schreef Sylvana het volgende:
nope, ik heb sinds van de week geen werk meer
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:14 schreef Miss_S het volgende:
ook voor mij een historisch laag gewicht (ook een paar keer op gaan staan)
73![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke ik heb het wel ooit eens gewogen maar toen was ik ziek, en nu ben ik niet ziek
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:14 schreef Miss_S het volgende:
ook voor mij een historisch laag gewicht (ook een paar keer op gaan staan)
73![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oke ik heb het wel ooit eens gewogen maar toen was ik ziek, en nu ben ik niet ziek
waarom denk je dat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En nou maar hopen dat er geen uitschieter naar boven is morgen(al denk ik dat ik morgen wel weer op 74,5 zit, maar dat is nog altijd lichter dan ik was
).
Vanavond weer even hardlopen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef conleche het volgende:
Wat zit er in de lucht?? Bijna iedereen valt zo lekker af op het moment! Vanochtend weer 400 gram minder, het moet niet gekker worden. Ik had gister ook wel een extreem drukke dag, maar niet raar weinig gegeten of zo (1238 cal.) Nou ja, niet dat ik iets te klagen heb.
lekker hoor, iedereen valt wel af, maar ik niet, denk echt dat het vocht is, want heb ook een opgezette buikquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef conleche het volgende:
Wat zit er in de lucht?? Bijna iedereen valt zo lekker af op het moment! Vanochtend weer 400 gram minder, het moet niet gekker worden. Ik had gister ook wel een extreem drukke dag, maar niet raar weinig gegeten of zo (1238 cal.) Nou ja, niet dat ik iets te klagen heb.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lekker hoor, iedereen valt wel af, maar ik niet, denk echt dat het vocht is, want heb ook een opgezette buik
omdat het ineens wel heel licht is. Ik woog gisteren nog 75. Maar ik zie dus wel een doorgaande lijn. Eerst was het steeds 76 (een maand lang), toen ging ik langzaam naar 75,5 , daarna 75 en nu 74,2quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom denk je dat?
ok ik verwacht morgen ook wel weer zwaarder te wegen maar goed
dit is toch goed
ja dat is bij mij ook wel zoquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat het ineens wel heel licht is. Ik woog gisteren nog 75. Maar ik zie dus wel een doorgaande lijn. Eerst was het steeds 76 (een maand lang), toen ging ik langzaam naar 75,5 , daarna 75 en nu 74,2. Zo gaat dat vaak bij mij: een enorme uitschieter, maar meestal zit ik er de volgende dag dan wel weer iets boven
.
nouja, ietsje, maar je bent ook 10 cm langerquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
misschien dat het helpt dat ik toch nog steeds bijna 20 kilo meer weeg dan jij?
Ik dacht gister ook vandaag wel weer meer te wegen (die 61,5 kreeg ik gister pas te zien toen ik al een halfuur op was, eigenlijk soort 'valsspelen') dus ik ging daar al vanuit ... doet dat ding em nog een halve kilo lichter ipv zwaarderquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom denk je dat?
ok ik verwacht morgen ook wel weer zwaarder te wegen maar goed
dit is toch goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |