Eetmeter hier zegt: 245 kcal per 100 gram.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef Greys het volgende:
Thanks girls
Op de zak gedroogd fruit, tutti frutti, stonden geen gegevens over calorietjes enzo. Maar dat zal best af en toe mogen ipv dropjes ofzo?
zie je welquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:13 schreef Zeeltje het volgende:
Whie miss_S je had gelijkt!
Ik heb ontdekt dat mijn weegschaal ook een nul kan laten zien! 70.0!!!!
Nou op naar de 65 zou ik zeggen..
pff ooit kom ik er wel!
misschien moet je meer gaan eten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:43 schreef Sylvana het volgende:
Greys en Liebe, welkom en veel succes
Goed zo Zeeltje
Ik snap er echt niks van, vorige week bijna een kilo afgevallen, zat ik op 56.1, heb deze week amper gegeten en wel gesport en nu zit ik op 56.6
Hopen dat het sporten van morgen nog wat verandering erin kan brengen
Misschien spieren ofzo? die zijn niet verkeerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:43 schreef Sylvana het volgende:
Greys en Liebe, welkom en veel succes
Goed zo Zeeltje
Ik snap er echt niks van, vorige week bijna een kilo afgevallen, zat ik op 56.1, heb deze week amper gegeten en wel gesport en nu zit ik op 56.6
Hopen dat het sporten van morgen nog wat verandering erin kan brengen
Een pond spieren kweek je niet in zo'n korte tijd, tenzij je verboden middelen gebruikt. Aangezien de dame nauwelijks eet zal ze ook wel nauwelijks naar de wc gaan. Je darminhoud weegt ook mee (op weg naar de uitgang).quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:45 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen!
Zeeltje![]()
[..]
Misschien spieren ofzo? die zijn niet verkeerdOf vocht ...
Je gewicht schommelt sowieso altijd 0,5-1kg, door vocht en je spijsvertering.quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:43 schreef Sylvana het volgende:
haha, je gewicht zal altijd schommelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:16 schreef Zeeltje het volgende:
ie ik durf nu niks meer te eten.. omdat ik niet meer over de 70 wil..
maar ja moet toch eten!
dat heb ik allemaal al zien gebeurenquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:45 schreef Chicolate het volgende:
(ik zou mn weegschaal prima kunnen missen, ik zie zelf als ik in de spiegel sta ook wel dat ik afgevallen benen kan mn huidige broek, ok Amerikaanse maat 34, zo van mn kont trekken)
gewoon gezond eten kan wel hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:16 schreef Zeeltje het volgende:
ie ik durf nu niks meer te eten.. omdat ik niet meer over de 70 wil..
maar ja moet toch eten!
Oh dat lijkt me heerlijk, 's morgens voor het studeren/werken even lekker gaan zwemmen. Ga je naar een zwembad of heb je dr een in je eigen achtertuin?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Tangarine het volgende:
al weer minstens een uur gezwommen vanmorgenNu bezig aan mn laatste essay...
volgens mij niet in zijn achtertuinquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me heerlijk, 's morgens voor het studeren/werken even lekker gaan zwemmen. Ga je naar een zwembad of heb je dr een in je eigen achtertuin?![]()
Blech, ik voel me niet lekker.Alsof ik veel teveel gegeten heb, maar ik heb nix meer op dan normaal (gewoon mijn ontbijt, net als anders) ... en mn ribben doen weer pijn, net als toen er op getrapt was, maar ik denk toch niet dat ze gekneusd zijn toen, zal wat anders achter zitten.
Billy op tv, dus heel nerdachtig maar wel lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:03 schreef poppetje22 het volgende:
Goedemorgen allemaal(Lekker uitgeslapen vandaag
)
Welkom Greys en Liebe! Succes met afvallen!!
En ik heb mn eerste echte update gemaakt in het lijstje van de OP!Leuk! -0,9 tov startgewicht!
Hopelijk blijft het zo!!
Oh Miss_S, wat ik me nog afvroeg.. die bootcamp, is dat een les waar je naartoe gaat of is dat Billy op de tv?
Ik heb geen zwembadkaart, mn ouders betalen het niet voor me en het zwembad is voor dit soort dingen alleen open als ik op school zit (onder normale omstandigheden)quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij niet in zijn achtertuin
en waarom doe je het niet als je het je lekker lijkt?
en zelf betalen gaat nog niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb geen zwembadkaart, mn ouders betalen het niet voor me en het zwembad is voor dit soort dingen alleen open als ik op school zit (onder normale omstandigheden)dus dat gaat wat lastig. In de zomer, op vakantie enzo, doe ik het nog wel eens
![]()
Ik heb ook een tijdje geprobeerd te zwemmen, maar op de tijden dat ik kon ('s avonds en dergelijke) barstte het altijd van de heel traag baantjes trekkende bejaarden... Das niet fijn als je een beetje tempo wilt maken dus die hobby was snel overquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb geen zwembadkaart, mn ouders betalen het niet voor me en het zwembad is voor dit soort dingen alleen open als ik op school zit (onder normale omstandigheden)dus dat gaat wat lastig. In de zomer, op vakantie enzo, doe ik het nog wel eens
![]()
volgens mij is dat in de ochtend wel minderquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:32 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje geprobeerd te zwemmen, maar op de tijden dat ik kon ('s avonds en dergelijke) barstte het altijd van de heel traag baantjes trekkende bejaarden... Das niet fijn als je een beetje tempo wilt maken dus die hobby was snel over![]()
Zo vroeg is de boel hier helaas niet geopend, platteland hequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij is dat in de ochtend wel minder
tenminste lijkt me niet dat er veel te doen is om 7 uur die niet echt door willen zwemmen
ja dat weet ik welquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:52 schreef STING het volgende:
Je hoeft naar mijn weten niet speciaal spierpijn te hebben, om vooruitgang te boekenNo pain, no gain is een fabeltje
Daar heb je een fohn voorquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik vind zwemmen heel erg leuk ja, daarom doe ik het in de vakantie ook zo vaak.Altijd een camping met een goed zwembad. Ben nu wel veel minder goed dan toen ik echt op les zat (goede oude tijd) maar vind het nog lekker om even een baantje te trekken. Enige vervelende is dat stomme natte haar dat de rest van de dag niet normaal wil blijven zitten
Wat ook lekker is in de zomer (en dat ik eigenlijk wel weer wil gaan doen, blessures of niet) is in de avond, als het begint af te koelen, een flink stuk hardlopen. Ik bouw mn conditie snel op (en heb een redelijke, door de conditietraining van taekwondo) en heb ook 30-30-30 (min) gelopen! (met 2x 1 minuutje wandelen tussendoor) Dat was op mn top na een jaar trainen, en eigenlijk zou ik die graag weer bereiken
Als die net zo werkt als die wat ik gedaan heb, moet je inderdaad drie keer per week en zo nu en dan een weekje 2 keer....quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Daar heb je een fohn voor
Ik ga denk ik dat vlaamse haardloopding doen.. vet handig..
er staan 27 lessen.. hoezo is het dan in 10 weken
moet je 3x per week gaan of zo.. ?
gewone sport of bedoel je iets andersquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef Tangarine het volgende:
Het is smorgens wel een heerlijke work-out om wakker te wordenEn als je het samen met iemand doet, is het extra tof :0 We stellen ons nu gewoon steeds een doel, en als we dat gehaald hebben, gaan we nog ff beetje dobberen/ouwehoeren
gewoon gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:36 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ben al sinds 6 uur bezig en kap ermee voor vandaag. Morgen weer verder met die shitzooi.
Ik heb nog nooit zoveel voor m'n studie hoeven doen, geloof ik. Nu even relaxen. Zat te twijfelen of ik wel naar bootcamp zou gaan, omdat ik amper tijd voor mezelf heb atm, maar bootcamp is pas om 19 uur en dan kan ik ook even mijn aandacht op wat anders vestigen
. Als ik niet ga, is bovendien de motivatie om de volgende keren wel te gaan ook weg (dan krijg ik nml mijn borg voor de cursus niet terug
).
Ja, maar ik heb al niet zoveel tijd voor mezelf atm en als ik ga sporten, is het heel snel 'morgen' en morgen moet ik weer met die shitzooi bezigquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gewoon gaan
als je eenmaal bezig bent is het heerlijk en daarna ook
zeker naar een lange dag vind ik sporten lekker
maar tijd voor jezelf?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al niet zoveel tijd voor mezelf atm en als ik ga sporten, is het heel snel 'morgen' en morgen moet ik weer met die shitzooi bezig. Als ik morgen nou vrij was, zou ik er geen probleem van maken om vandaag te gaan sporten. Maar als het goed is, is het in het weekend wel wat rustiger, dus moet ik daar maar naar uit kijken
.
Ga sws sporten ja.
ik wil ook weer eens een keer sushiquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:19 schreef Greys het volgende:
Hartelijk dank voor het warme welkom door de andere dames
Vandaag is weer goed gegaan:
Smoothie van de Lidl (ananas cocos)
Boterham rosbief
Boterham kipfilet
2x kiwi gold
3 stukjes sushi (nog over van gisteren)
Vanavond biefstukje (moet ik dat dan bakken in olijfolie? lijkt me niet zo lekker?), aardappeltjes (wel bakken in olijfolie) en sla.
zo zie je dat ieder lichaam anders werkt en als je er achter komt wat voor jou de boosdoener is gaat het goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef conleche het volgende:
Ik ga plots weer als een speer naar beneden! Zit nu zelfs onder de 66!Ik moet wel zeggen dat ik sinds een paar dagen alle koolhydraten die ik eet overdag neem en 's avonds vlees of vis eet met heel veel groenten en sla. (gisteren bestond mijn diner bv uit: een groene gemengde salade met zalm en daarna een klein stukje rib eye met gebakken champignons en gekookte sperziebonen. En omdat ik overdag wel gewoon brood en zo eet, heb ik ook niet zo'n behoefte aan aardappels. Ben in 2 dagen 900 gram afgevallen, dus misschien haal ik die 65 wel voordat ik zondag ga.
Hier moest ik toch wel een beetje om lachenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind zwemmen ook heel leuk maar een beetje zonde van mn haar + nagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |