abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50396174
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef Chicolate het volgende:
Gaan we weer

*zucht*
Yes indeed
Ik ben trouwens 19
dus ook niet echt oud
  woensdag 13 juni 2007 @ 01:27:41 #152
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_50396528
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef Greys het volgende:
Thanks girls

Op de zak gedroogd fruit, tutti frutti, stonden geen gegevens over calorietjes enzo. Maar dat zal best af en toe mogen ipv dropjes ofzo?
Eetmeter hier zegt: 245 kcal per 100 gram.
Ach, heel af en toe mag wel, zou er alleen geen standaard tussendoortje van maken.
The Police 08-06-2008
  woensdag 13 juni 2007 @ 07:13:09 #153
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50398602
Whie miss_S je had gelijkt!
Ik heb ontdekt dat mijn weegschaal ook een nul kan laten zien! 70.0!!!!
Nou op naar de 65 zou ik zeggen..

pff ooit kom ik er wel!
The girl that lost her mind
  woensdag 13 juni 2007 @ 07:32:07 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50398688
Goed zo Zeeltje .

Ik was om half 6 al aan het werk vanochtend . Stagerotzooi af, nu even eten en aankleden en dan met een ander vak bezig. Wil ik ook zo ver mogelijk mee komen vandaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_50398747
Greys en Liebe, welkom en veel succes

Goed zo Zeeltje

Ik snap er echt niks van, vorige week bijna een kilo afgevallen, zat ik op 56.1, heb deze week amper gegeten en wel gesport en nu zit ik op 56.6

Hopen dat het sporten van morgen nog wat verandering erin kan brengen

[ Bericht 15% gewijzigd door _Hestia_ op 13-06-2007 07:55:28 ]
pi_50399060
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 07:13 schreef Zeeltje het volgende:
Whie miss_S je had gelijkt!
Ik heb ontdekt dat mijn weegschaal ook een nul kan laten zien! 70.0!!!!
Nou op naar de 65 zou ik zeggen..

pff ooit kom ik er wel!
zie je wel

vanmorgen woog ik weer eens 73,5 zo blijkt wel dan mijn nieuwe plan wel werkt
pi_50399088
Vanmorgen woog ik........ *weegschaal stuk*
Batterijen er verkeerd om in gedaan en dat vond ie kennelijk niet zo leuk... oh well, maar ff shoppen voor een nieuwe binnenkort
pi_50399108
ik zou mijn weegschaal niet kunnen missen op het moment
pi_50399259
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 07:43 schreef Sylvana het volgende:

Goed zo Zeeltje

Ik snap er echt niks van, vorige week bijna een kilo afgevallen, zat ik op 56.1, heb deze week amper gegeten en wel gesport en nu zit ik op 56.6

misschien moet je meer gaan eten?
pi_50399452
Goeiemorgen!

Zeeltje
quote:

Goed zo Zeeltje

Misschien spieren ofzo? die zijn niet verkeerd Of vocht ... kan een reactie van je lichaam zijn op ziek zijn enzo. Of zijn je omtrekken ook groter geworden?

(ik zou mn weegschaal prima kunnen missen, ik zie zelf als ik in de spiegel sta ook wel dat ik afgevallen ben en kan mn huidige broek, ok Amerikaanse maat 34, zo van mn kont trekken)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50399886
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:45 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen!

Zeeltje
[..]

Misschien spieren ofzo? die zijn niet verkeerd Of vocht ...
Een pond spieren kweek je niet in zo'n korte tijd, tenzij je verboden middelen gebruikt. Aangezien de dame nauwelijks eet zal ze ook wel nauwelijks naar de wc gaan. Je darminhoud weegt ook mee (op weg naar de uitgang).
pi_50400020
quote:
Je gewicht schommelt sowieso altijd 0,5-1kg, door vocht en je spijsvertering.
Misschien een idee om meerdere weegmomenten in te brengen en evt. daar een gemiddelde van te nemen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:16:59 #163
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50400046
ie ik durf nu niks meer te eten.. omdat ik niet meer over de 70 wil..
maar ja moet toch eten!
pi_50400073
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:16 schreef Zeeltje het volgende:
maar ja moet toch eten!
haha, je gewicht zal altijd schommelen Dat het een paar tienden omhoog gaat, wil niet zeggen dat je verkeerd bezig bent. Anders wacht je nog even met wegen, na een week slank eten en sporten
Misschien dat je dan zelfs door de psychologische barriere van 70 heen bent gekomen en op ~69,8 zit
pi_50400305
al weer minstens een uur gezwommen vanmorgen Nu bezig aan mn laatste essay...
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50401971
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:45 schreef Chicolate het volgende:

(ik zou mn weegschaal prima kunnen missen, ik zie zelf als ik in de spiegel sta ook wel dat ik afgevallen ben en kan mn huidige broek, ok Amerikaanse maat 34, zo van mn kont trekken)
dat heb ik allemaal al zien gebeuren nu wil ik eindelijk die weegschaal weer naar beneden zien gaan
pi_50401996
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:16 schreef Zeeltje het volgende:
maar ja moet toch eten!
gewoon gezond eten kan wel hoor
pi_50402680
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:29 schreef Tangarine het volgende:
al weer minstens een uur gezwommen vanmorgen Nu bezig aan mn laatste essay...
Oh dat lijkt me heerlijk, 's morgens voor het studeren/werken even lekker gaan zwemmen. Ga je naar een zwembad of heb je dr een in je eigen achtertuin?

Blech, ik voel me niet lekker. Alsof ik veel teveel gegeten heb, maar ik heb nix meer op dan normaal (gewoon mijn ontbijt, net als anders) ... en mn ribben doen weer pijn, net als toen er op getrapt was, maar ik denk toch niet dat ze gekneusd zijn toen, zal wat anders achter zitten.
pi_50403040
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me heerlijk, 's morgens voor het studeren/werken even lekker gaan zwemmen. Ga je naar een zwembad of heb je dr een in je eigen achtertuin?

Blech, ik voel me niet lekker. Alsof ik veel teveel gegeten heb, maar ik heb nix meer op dan normaal (gewoon mijn ontbijt, net als anders) ... en mn ribben doen weer pijn, net als toen er op getrapt was, maar ik denk toch niet dat ze gekneusd zijn toen, zal wat anders achter zitten.
volgens mij niet in zijn achtertuin
en waarom doe je het niet als je het je lekker lijkt?
pi_50403159
Goedemorgen allemaal (Lekker uitgeslapen vandaag )

Welkom Greys en Liebe! Succes met afvallen!!

En ik heb mn eerste echte update gemaakt in het lijstje van de OP! Leuk! -0,9 tov startgewicht!
Hopelijk blijft het zo!!

Oh Miss_S, wat ik me nog afvroeg.. die bootcamp, is dat een les waar je naartoe gaat of is dat Billy op de tv?
pi_50403404
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:03 schreef poppetje22 het volgende:
Goedemorgen allemaal (Lekker uitgeslapen vandaag )

Welkom Greys en Liebe! Succes met afvallen!!

En ik heb mn eerste echte update gemaakt in het lijstje van de OP! Leuk! -0,9 tov startgewicht!
Hopelijk blijft het zo!!

Oh Miss_S, wat ik me nog afvroeg.. die bootcamp, is dat een les waar je naartoe gaat of is dat Billy op de tv?
Billy op tv, dus heel nerdachtig maar wel lekker

gefeliciteerd met je verlies
pi_50403426
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij niet in zijn achtertuin
en waarom doe je het niet als je het je lekker lijkt?
Ik heb geen zwembadkaart, mn ouders betalen het niet voor me en het zwembad is voor dit soort dingen alleen open als ik op school zit (onder normale omstandigheden) dus dat gaat wat lastig. In de zomer, op vakantie enzo, doe ik het nog wel eens
pi_50403450
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb geen zwembadkaart, mn ouders betalen het niet voor me en het zwembad is voor dit soort dingen alleen open als ik op school zit (onder normale omstandigheden) dus dat gaat wat lastig. In de zomer, op vakantie enzo, doe ik het nog wel eens
en zelf betalen gaat nog niet?
dat is wel jammer als je zwemmen leuk vind is het zeker goed om zo een paar keer in de week te doen
pi_50404101
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb ook een tijdje geprobeerd te zwemmen, maar op de tijden dat ik kon ('s avonds en dergelijke) barstte het altijd van de heel traag baantjes trekkende bejaarden... Das niet fijn als je een beetje tempo wilt maken dus die hobby was snel over
pi_50404252
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:32 schreef Kolomo het volgende:

[..]

Ik heb ook een tijdje geprobeerd te zwemmen, maar op de tijden dat ik kon ('s avonds en dergelijke) barstte het altijd van de heel traag baantjes trekkende bejaarden... Das niet fijn als je een beetje tempo wilt maken dus die hobby was snel over
volgens mij is dat in de ochtend wel minder
tenminste lijkt me niet dat er veel te doen is om 7 uur die niet echt door willen zwemmen
pi_50404391
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij is dat in de ochtend wel minder
tenminste lijkt me niet dat er veel te doen is om 7 uur die niet echt door willen zwemmen
Zo vroeg is de boel hier helaas niet geopend, platteland he Maar mocht ik ooit nog richting stad verhuizen zal ik de mogelijkheden eens bekijken.
Voorlopig houd ik het op wielrennen/mountainbiken en hardlopen, ook leuk
pi_50404498
Ik vind zwemmen heel erg leuk ja, daarom doe ik het in de vakantie ook zo vaak. Altijd een camping met een goed zwembad. Ben nu wel veel minder goed dan toen ik echt op les zat (goede oude tijd) maar vind het nog lekker om even een baantje te trekken. Enige vervelende is dat stomme natte haar dat de rest van de dag niet normaal wil blijven zitten

Wat ook lekker is in de zomer (en dat ik eigenlijk wel weer wil gaan doen, blessures of niet) is in de avond, als het begint af te koelen, een flink stuk hardlopen. Ik bouw mn conditie snel op (en heb een redelijke, door de conditietraining van taekwondo) en heb ook 30-30-30 (min) gelopen! (met 2x 1 minuutje wandelen tussendoor) Dat was op mn top na een jaar trainen, en eigenlijk zou ik die graag weer bereiken
pi_50404736
heb gister een half uur lang buikspieroefeningen gedaan
maar heb nu geen spierpijn, toch raar omdat ik dat vorige week wel had
of ik heb nu iets niet goed gedaan
pi_50404819
Je hoeft naar mijn weten niet speciaal spierpijn te hebben, om vooruitgang te boeken No pain, no gain is een fabeltje
pi_50404862
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:52 schreef STING het volgende:
Je hoeft naar mijn weten niet speciaal spierpijn te hebben, om vooruitgang te boeken No pain, no gain is een fabeltje
ja dat weet ik wel
maar toch zit het in mijn hoofd
pi_50405015
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:44 schreef Chicolate het volgende:
Ik vind zwemmen heel erg leuk ja, daarom doe ik het in de vakantie ook zo vaak. Altijd een camping met een goed zwembad. Ben nu wel veel minder goed dan toen ik echt op les zat (goede oude tijd) maar vind het nog lekker om even een baantje te trekken. Enige vervelende is dat stomme natte haar dat de rest van de dag niet normaal wil blijven zitten

Wat ook lekker is in de zomer (en dat ik eigenlijk wel weer wil gaan doen, blessures of niet) is in de avond, als het begint af te koelen, een flink stuk hardlopen. Ik bouw mn conditie snel op (en heb een redelijke, door de conditietraining van taekwondo) en heb ook 30-30-30 (min) gelopen! (met 2x 1 minuutje wandelen tussendoor) Dat was op mn top na een jaar trainen, en eigenlijk zou ik die graag weer bereiken
Daar heb je een fohn voor

Ik ga denk ik dat vlaamse haardloopding doen.. vet handig..
er staan 27 lessen.. hoezo is het dan in 10 weken
moet je 3x per week gaan of zo.. ?
pi_50405315
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Daar heb je een fohn voor

Ik ga denk ik dat vlaamse haardloopding doen.. vet handig..
er staan 27 lessen.. hoezo is het dan in 10 weken
moet je 3x per week gaan of zo.. ?
Als die net zo werkt als die wat ik gedaan heb, moet je inderdaad drie keer per week en zo nu en dan een weekje 2 keer....
pi_50405801
Ik vind zwemmen ook heel leuk maar een beetje zonde van mn haar + nagels
pi_50406451
Spieren zullen het niet zijn van 1 keer sporten, vocht zou kunnen, en mn omvangen zijn niet echt duidelijk groter geworden ofzo.

Meer eten, dat zou het idd kunnen zijn, gelukkig is het weer vandaag al een stuk minder heet, dus eet nu weer gewoon normaal brood.

Ook al eet ik weinig, ik moet wel gewoon de hele dag naar de wc, en dat maakt niet echt verschil, want woog net 56.5

Dus zal het wel zien of ik morgen na het sporten wel afval, en anders is het wel erg jammer, want was echt blij met die 900 gram die eraf was, en hoopte toch wel dat er dan deze week nog meer af was.

Zwemmen is nou iets wat ik dus echt niet leuk vind om te doen. In de zomer een beetje in een vijver of zee staan en een beetje dobberen vind ik wel leuk, maar echt zwemmen niet

[ Bericht 9% gewijzigd door _Hestia_ op 13-06-2007 12:44:12 ]
pi_50407311
Het is smorgens wel een heerlijke work-out om wakker te worden En als je het samen met iemand doet, is het extra tof :0 We stellen ons nu gewoon steeds een doel, en als we dat gehaald hebben, gaan we nog ff beetje dobberen/ouwehoeren
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:36:41 #186
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50408464
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef Tangarine het volgende:
Het is smorgens wel een heerlijke work-out om wakker te worden En als je het samen met iemand doet, is het extra tof :0 We stellen ons nu gewoon steeds een doel, en als we dat gehaald hebben, gaan we nog ff beetje dobberen/ouwehoeren
gewone sport of bedoel je iets anders
wat dat laatste kan iedereen goed doen en helpen
pi_50408806
ik had het over zwemmen
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:36:23 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50410662
Pff, ben al sinds 6 uur bezig en kap ermee voor vandaag . Morgen weer verder met die shitzooi.
Ik heb nog nooit zoveel voor m'n studie hoeven doen, geloof ik . Nu even relaxen. Zat te twijfelen of ik wel naar bootcamp zou gaan, omdat ik amper tijd voor mezelf heb atm, maar bootcamp is pas om 19 uur en dan kan ik ook even mijn aandacht op wat anders vestigen . Als ik niet ga, is bovendien de motivatie om de volgende keren wel te gaan ook weg (dan krijg ik nml mijn borg voor de cursus niet terug ).
Niet meer actief op Fok!
pi_50414529
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:36 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ben al sinds 6 uur bezig en kap ermee voor vandaag . Morgen weer verder met die shitzooi.
Ik heb nog nooit zoveel voor m'n studie hoeven doen, geloof ik . Nu even relaxen. Zat te twijfelen of ik wel naar bootcamp zou gaan, omdat ik amper tijd voor mezelf heb atm, maar bootcamp is pas om 19 uur en dan kan ik ook even mijn aandacht op wat anders vestigen . Als ik niet ga, is bovendien de motivatie om de volgende keren wel te gaan ook weg (dan krijg ik nml mijn borg voor de cursus niet terug ).
gewoon gaan
als je eenmaal bezig bent is het heerlijk en daarna ook
zeker naar een lange dag vind ik sporten lekker
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:18:55 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50414716
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gewoon gaan
als je eenmaal bezig bent is het heerlijk en daarna ook
zeker naar een lange dag vind ik sporten lekker
Ja, maar ik heb al niet zoveel tijd voor mezelf atm en als ik ga sporten, is het heel snel 'morgen' en morgen moet ik weer met die shitzooi bezig . Als ik morgen nou vrij was, zou ik er geen probleem van maken om vandaag te gaan sporten. Maar als het goed is, is het in het weekend wel wat rustiger, dus moet ik daar maar naar uit kijken .

Ga sws sporten ja .
Niet meer actief op Fok!
pi_50414887
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb al niet zoveel tijd voor mezelf atm en als ik ga sporten, is het heel snel 'morgen' en morgen moet ik weer met die shitzooi bezig . Als ik morgen nou vrij was, zou ik er geen probleem van maken om vandaag te gaan sporten. Maar als het goed is, is het in het weekend wel wat rustiger, dus moet ik daar maar naar uit kijken .

Ga sws sporten ja .
maar tijd voor jezelf?
sporten is toch ook tijd voor jezelf, en ook nog eens goed voor jezelf
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:43:07 #192
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50417554
Heb vanochtend nog niet op de weegschaal gestaan, maar heb vandaag netjes en gezond gegeten.
Zwemmen doe ik zelf heel graag, ik schaam me alleen voor men lichaam (heb allemaal littekens op m'n rug, en vind mezelf dus zu tick), en dus doe ik het niet vaak. Heb wel op wedstrijdzwemmen gezeten en vond het wel leuk, was alleen niet de snelste en kreeg dus weinig aandacht van trainers etc. Dat was minder. Nu heb ik spijt dat ik destijds ben gestopt.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2007 @ 18:19:35 #193
163650 Greys
pi_50418693
Hartelijk dank voor het warme welkom door de andere dames

Vandaag is weer goed gegaan:

Smoothie van de Lidl (ananas cocos)
Boterham rosbief
Boterham kipfilet
2x kiwi gold
3 stukjes sushi (nog over van gisteren)

Vanavond biefstukje (moet ik dat dan bakken in olijfolie? lijkt me niet zo lekker?), aardappeltjes (wel bakken in olijfolie) en sla.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50418714
ik zit te twijfelen om zometeen nog ff te fitnessen voordat ik naar streetdance ga....
eerst maar het eten laten zakken
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2007 @ 18:20:34 #195
163650 Greys
pi_50418725
PS.... jaaaaaaaaa ik sta in het openingslijstje
Bedankt, Troel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50418747
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:19 schreef Greys het volgende:
Hartelijk dank voor het warme welkom door de andere dames

Vandaag is weer goed gegaan:

Smoothie van de Lidl (ananas cocos)
Boterham rosbief
Boterham kipfilet
2x kiwi gold
3 stukjes sushi (nog over van gisteren)

Vanavond biefstukje (moet ik dat dan bakken in olijfolie? lijkt me niet zo lekker?), aardappeltjes (wel bakken in olijfolie) en sla.
ik wil ook weer eens een keer sushi
ziet er weer goed uit

ik heb alleen geen ervaring met biefstuk sorry
pi_50420272
Ik ga plots weer als een speer naar beneden! Zit nu zelfs onder de 66! Ik moet wel zeggen dat ik sinds een paar dagen alle koolhydraten die ik eet overdag neem en 's avonds vlees of vis eet met heel veel groenten en sla. (gisteren bestond mijn diner bv uit: een groene gemengde salade met zalm en daarna een klein stukje rib eye met gebakken champignons en gekookte sperziebonen. En omdat ik overdag wel gewoon brood en zo eet, heb ik ook niet zo'n behoefte aan aardappels. Ben in 2 dagen 900 gram afgevallen, dus misschien haal ik die 65 wel voordat ik zondag ga.
pi_50420850
Hallo!

Alweer bijna een topic verder sinds ik laatst gepost heb... gisteren uur of 1 dus. Wat een hoop gekibbel zeg!
Colette: goed dat je nu zo snel gaat! Ik geloof best dat atkins (of beter wat ze 'south beach' noemen) helpt en niet perse ongezond is als je het met een korreltje zout neemt. Het is alleen zo lastig
Sylvana, zo'n schommeling als bij jou kan net zo goed komen door je ontlasting of vochthuishouding bv.

Ben nog steeds goed bezig (op wat lakerol na, maar die zijn alleen ongezond, niet dikmakend ) en hoop dat ik vrijdag wel weer wat resultaat zie :
Vanochtend begonnen met klein bakje yoghurt met muesli
Daarna lekker hardgelopen les 14 van evy: 2,3,6,6,6 met steeds 2 minuten tussendoor! 'k Stond er wel van te kijken dat ik het volhield, maar het was weer heerlijk
Verder nog 3 boterhammen, gekookt eitje, pakje evergreen, een appel en als avondeten spaghetti.
Vanavond mag ik nog een klein bakje ananas en 2 stukjes surimi. Dan zit ik bij elkaar op 1550 kcal ongeveer en het enige dat niet genoeg is qua voedingsstof volgens de eetmeter is foliumzuur (maar wel bijna genoeg).
Het mooi kotsende meisje.
pi_50421064
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef conleche het volgende:
Ik ga plots weer als een speer naar beneden! Zit nu zelfs onder de 66! Ik moet wel zeggen dat ik sinds een paar dagen alle koolhydraten die ik eet overdag neem en 's avonds vlees of vis eet met heel veel groenten en sla. (gisteren bestond mijn diner bv uit: een groene gemengde salade met zalm en daarna een klein stukje rib eye met gebakken champignons en gekookte sperziebonen. En omdat ik overdag wel gewoon brood en zo eet, heb ik ook niet zo'n behoefte aan aardappels. Ben in 2 dagen 900 gram afgevallen, dus misschien haal ik die 65 wel voordat ik zondag ga.
zo zie je dat ieder lichaam anders werkt en als je er achter komt wat voor jou de boosdoener is gaat het goed
gefeliciteerd

ik hou het maar bij flink sporten en (te) weinig eten
pi_50421473
Ik kan er niets aan doen, en misschien ben ik wel raar,

Maarr....
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind zwemmen ook heel leuk maar een beetje zonde van mn haar + nagels
Hier moest ik toch wel een beetje om lachen
Het mooi kotsende meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties