Inderdaad aanpassen naar buiten toe wat je prive doet is je eigen zaak. Ga hier ook staan als ze het volkslied spelen in de bios. Gewoon aanpassen aan waar je bent. Thuis kan je doen wat je wil zolang je andere niet lastig valt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. Hun privé leven kan me gestolen worden, als ze buiten hun baan dan per sé met boerka rond willen lopen is dat hun zaak.
Maar op werk pas je je gewoon maar aan ipv met boerka rond te lopen.
Jouw beredenering loopt dus volledig mank.
hmja, zoals gezegd, ze houden zich blijkbaar gewoon aan de wet... blijkens de toetsing bij de rechter...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:24 schreef niet_links het volgende:
[..]
Inderdaad aanpassen naar buiten toe wat je prive doet is je eigen zaak. Ga hier ook staan als ze het volkslied spelen in de bios. Gewoon aanpassen aan waar je bent. Thuis kan je doen wat je wil zolang je andere niet lastig valt.
Dan is er toch iets heel erg fout in de wet. Maar goed nu met pvda in de regering zal zoiets niet veranderen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:26 schreef Re het volgende:
[..]
hmja, zoals gezegd, ze houden zich blijkbaar gewoon aan de wet... blijkens de toetsing bij de rechter...
zodra de bemiddelingspogingen zijn uitgeput mag ze blijkbaar doorgaan met zo solliciteren. Kan me voorstellen dat die pogingen wel snel uitgeput zullen raken met zo'n stugge houding van sollicitant...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:28 schreef niet_links het volgende:
[..]
Dan is er toch iets heel erg fout in de wet. Maar goed nu met pvda in de regering zal zoiets niet veranderen.
Dat zal toch meer aan het CDA liggen dat is namelijk de grootse partij in de tweede kamer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:28 schreef niet_links het volgende:
[..]
Dan is er toch iets heel erg fout in de wet. Maar goed nu met pvda in de regering zal zoiets niet veranderen.
En dan zou men dat eens moeten veranderen. Ik weet niet hoeveel verlichtte geesten men heeft in Nederland, maar ze zijn geloof ik maar op 1 hand te tellen als het gaat over verandering van wetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:26 schreef Re het volgende:
[..]
hmja, zoals gezegd, ze houden zich blijkbaar gewoon aan de wet... blijkens de toetsing bij de rechter...
Iedereen zoekt mazen in de wet, zie het misbruik van uitkeringen in het algemeen, dat is niet "moslim" afhankelijk en lijkt me daarom niet verstandig daar een hokje aan te gaan plakken. Ik zie betreffend voorbeeld niet als de moslima maar gewoon een doorgedraaide gehersenspoelde nobodyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan zou men dat eens moeten veranderen. Ik weet niet hoeveel verlichtte geesten men heeft in Nederland, maar ze zijn geloof ik maar op 1 hand te tellen als het gaat over verandering van wetten.
Toch te zot voor woorden dat een moslima haar uitkering blijft krijgen ondanks dat ze niet aangenomen word?
Ik heb echt niets tegen moslims in het algemeen, maar op deze manier plaats ik ze wel in een bepaald hokje. namelijk dat ze meester zijn in het misbruiken van de wetten en sluiks de mazen van de wet profiteren van geld waarvoor zij niet gewerkt hebben.
Moet maar eens afgelopen zijn met deze ongein, en dat de politiek eens een keer waterdichte wetten maakt.
Nou, in zoverre dat deze rechter het afdoen van een burka om beter bemiddelbaar te zijn voor een baan 'buitenproprtioneel' vindt. Daar zou een andere rechter in hoger beroep zomaar eens heel anders over kunnen denken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:26 schreef Re het volgende:
[..]
In jouw ogen. Precies.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een genuanceerde uitspraak? Laat je nakijken zeg.
Iemand zegt te willen werken (anders zou je sowieso geen uitkering krijgen natuurlijk), maar:
A) verdomd het om een burka uit te doen, wat je de facto ongeschikt maakt voor elk werk waar direct persoonlijk contact met klanten voor nodig is.
B) Telewerk voor het grootste deel weigert, ook al op grond van religie.
Sorry, maar in ijn ogen WIL je dan gewoon niet werken. Best, maar dan ook geen uitkering.
Daar heb je gelijk in. Zoals ik reeds eerder schreef, gelijke monikken gelijke kappen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:36 schreef Re het volgende:
[..]
Iedereen zoekt mazen in de wet, zie het misbruik van uitkeringen in het algemeen, dat is niet "moslim" afhankelijk en lijkt me daarom niet verstandig daar een hokje aan te gaan plakken. Ik zie betreffend voorbeeld niet als de moslima maar gewoon een doorgedraaide gehersenspoelde nobody
De wet moet veranderen, strenger op uitkeringen en betere controle
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef Flashwin het volgende:
In jouw ogen. Precies.
Gelukkig bezit die rechter wel genoeg intelligentie om niet op basis van slechts aannames recht te spreken.
Jij vindt dit echt een normale gang van zaken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef Flashwin het volgende:
[..]
In jouw ogen. Precies.
Gelukkig bezit die rechter wel genoeg intelligentie om niet op basis van slechts aannames recht te spreken.
Aha, dus het zit je persoonlijk dwars. Ja trieste situatie dan. Misschien had je net als deze moslima ook gebruik moeten maken van je recht om bezwaar aan te tekenen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij vindt dit echt een normale gang van zaken?
Toen ik een paar maanden werkeloos was keek het CWI m'n sollicitatiebrieven na, of die wel 'serieus genoeg' waren. Zouden zij dat niet vinden, dan zou ik gekort worden. Maar zeg dat je Moslim bent, en je kunt jezelf in een burka hijsen, zonder invloed op je uitkering.
Als je dat normaal vindt, dan zit er toch echt een steekje bij je los.
En waar leef jij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
mensen, zij leven in NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet in een boerka dragend land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |