ja maar ik heb het over de mensen die net als ik niks anders doen en dat zijn er heel veelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef Reneuh het volgende:
Ja super. Raad es.. ik speel wow, ik werk, sport, heb een vriendin met wie ik veel tijd doorbreng en ik heb ook nog eens vrienden
Ligt gewoon aan jezelf hoor. Ik kan mijn tijd prima indelen. WoW is voor mij een spel dat ik speel als ik er tijd en zin voor heb. Niet meer en niet minder.
eigen keuze..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef jummie7 het volgende:
[..]
ja maar ik heb het over de mensen die net als ik niks anders doen en dat zijn er heel veel
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
eigen keuze..
dont blame WoW over wat jíj niet onder controle hebt
iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
eigen keuze..
volgens mij geef ik wow ook niet de schuld, maar echt mijzelf, hoop alleen dat anderen dat ook bij zich zelf zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
eigen keuze..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
eigen keuze..
moet jezelf wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:03 schreef -Muse- het volgende:
Je bent een losert! En nee, ik stop niet met WoW.
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef Chandler het volgende:
Ik speel maplestory? zuig ik nu?
MMO's zijn gemaakt om verslavend te werken op de spelers, dus zo vreemd is het niet dat jij ook verslaafd raakte.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef jummie7 het volgende:
[..]
volgens mij geef ik wow ook niet de schuld, maar echt mijzelf, hoop alleen dat anderen dat ook bij zich zelf zien
Iemand die als hobby voetbal heeft pas zijn leven daar ook behoorlijk op aan. Zo vreemd is het dus niet dat je je leven aanpast aan een hobby.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef -Muse- het volgende:
Ik snap zoiezo niet dat je je levenspatroon aanpast aan een fucking spelletje.
van alles, wat ik al een tijd niet meer heb gedaan, vrienden opzoeken, naar de bios, kroeg, filmpje hurenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Iemand die als hobby voetbal heeft pas zijn leven daar ook behoorlijk op aan. Zo vreemd is het dus niet dat je je leven aanpast aan een hobby.
TS: Maar goed dat je het al twee weken vol houdt. Wat doe je nou dan zoal in je vrije tijd?
je beseft dat je geen cd nodig heb om te spelen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:23 schreef je_oma het volgende:
Ik ken iemand die heeft zijn cd heeft bekrast en wegegooid. Sindsien kan ik weer fansoenlijk commiceren met hem.Twee duimen omhoog voor hem na anderhalf jaar verslaving.
Hoezo is ie nou weer een loser?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:03 schreef -Muse- het volgende:
Je bent een losert! En nee, ik stop niet met WoW.
Omdat hij zijn vrienden opgeeft voor een computerspel, hij zoveel moeite heeft om niet op een icoon te klikken. Vervolgens zegt hij ook nog eens dat wij maar moeten stoppen omdat minderen ons toch niet lukt.quote:
En hij is dus een loser omdat ie dat zelf inzag en er iets aan gedaan heeft met succes? En hij is een loser omdat hij dus vindt dat andere mensen met dezelfde verslaving die hij had ook moeten stoppen omdat dat veel beter is?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Omdat hij zijn vrienden opgeeft voor een computerspel, hij zoveel moeite heeft om niet op een icoon te klikken. Vervolgens zegt hij ook nog eens dat wij maar moeten stoppen omdat minderen ons toch niet lukt.
Riiiight die dude is helder![]()
Je moet het geld er toch uithalenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:29 schreef Teije het volgende:
Je hoeft het niet 12 uur per dag te spelen hoor.
je zou toch gek zijn om er voor te betalenquote:
-weg- Maar ik heb me ook nooit gemotiveerd gevoeld om er voor te betalenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je zou toch gek zijn om er voor te betalen
-weg-
Het is ook zooooooooooo duur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je zou toch gek zijn om er voor te betalen
-weg-
Daar gaat het helemaal niet om, Richboy. Sommige mensen willen daar niet voor betalen.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
Jajaja PBateman1978, ik was al aan de edit, maar FOK! was net even retetraag bij me.
Is heul geen smoesjequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Goeie smoes heur, maar het is je vergeven.![]()
Zeg dat ook even tegen mensen die aan coke of heroine verslaaft zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef ramon1984 het volgende:
zoals ik al eerder heb gezegt...
Dude het blijft een spel... je heb alles zelf in de hand.. hoelang je speelt hoeveel je speelt wanneer je speelt. JIJ heb alles zelf gedaan en hier kan je geen spel de schuld van geven...
Wat triest om te zeggen dat je trots bent dat je 2 weken niet meer heb gespeelt.. DUDE ik speel bijna elke maan dwel 2 weken niet.. omdat ik een leven heb :]
peace ;D
Juisten, iets met spijker en kopquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef ramon1984 het volgende:
Dude het blijft een spel... je heb alles zelf in de hand.. hoelang je speelt hoeveel je speelt wanneer je speelt. JIJ heb alles zelf gedaan en hier kan je geen spel de schuld van geven...
Wat triest om te zeggen dat je trots bent dat je 2 weken niet meer heb gespeelt.. DUDE ik speel bijna elke maan dwel 2 weken niet.. omdat ik een leven heb :]
peace ;D
Als je op Scania zit niet, anders welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef Chandler het volgende:
Ik speel maplestory? zuig ik nu?
Sommige mensen hebben ook zo'n goed inlevingsvermogenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef ramon1984 het volgende:
peace ;D
Respect! Want er zijn genoeg mensen in deze wereld die zelfs niet eens dat besef bij zichzelf kunnen opbrengen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:48 schreef jummie7 het volgende:
ik ben erg trots op mijzelf, ik heb al 2 weken geen wow meer gespeeld. Ik zag mijn leven langzaam kapot gaan, zag mijn vrienden niet meer en deed niks anders als werken en spelen... Ik heb het spel weggegooid en de computer naar zolder gebracht. Ik ga dit echt volhouden![]()
Willen we even een verschil maken tussen lichamelijk verslaafd en geestelijk verslaafd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeg dat ook even tegen mensen die aan coke of heroine verslaaft zijn.
Jij bepaald wanneer je gebruikt en hoeveel, enz....
Drugs-verslaafd heeft deels ook te maken met de geest hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef Mortale het volgende:
[..]
Willen we even een verschil maken tussen lichamelijk verslaafd en geestelijk verslaafd?
Sterker nog, alleen bij Heroine treed lichamelijke afhankelijkheid op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Drugs-verslaafd heeft deels ook te maken met de geest hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |