En hij is dus een loser omdat ie dat zelf inzag en er iets aan gedaan heeft met succes? En hij is een loser omdat hij dus vindt dat andere mensen met dezelfde verslaving die hij had ook moeten stoppen omdat dat veel beter is?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Omdat hij zijn vrienden opgeeft voor een computerspel, hij zoveel moeite heeft om niet op een icoon te klikken. Vervolgens zegt hij ook nog eens dat wij maar moeten stoppen omdat minderen ons toch niet lukt.
Riiiight die dude is helder![]()
Je moet het geld er toch uithalenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:29 schreef Teije het volgende:
Je hoeft het niet 12 uur per dag te spelen hoor.
je zou toch gek zijn om er voor te betalenquote:
-weg- Maar ik heb me ook nooit gemotiveerd gevoeld om er voor te betalenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je zou toch gek zijn om er voor te betalen
-weg-
Het is ook zooooooooooo duur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je zou toch gek zijn om er voor te betalen
-weg-
Daar gaat het helemaal niet om, Richboy. Sommige mensen willen daar niet voor betalen.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
Jajaja PBateman1978, ik was al aan de edit, maar FOK! was net even retetraag bij me.
Is heul geen smoesjequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Goeie smoes heur, maar het is je vergeven.![]()
Zeg dat ook even tegen mensen die aan coke of heroine verslaaft zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef ramon1984 het volgende:
zoals ik al eerder heb gezegt...
Dude het blijft een spel... je heb alles zelf in de hand.. hoelang je speelt hoeveel je speelt wanneer je speelt. JIJ heb alles zelf gedaan en hier kan je geen spel de schuld van geven...
Wat triest om te zeggen dat je trots bent dat je 2 weken niet meer heb gespeelt.. DUDE ik speel bijna elke maan dwel 2 weken niet.. omdat ik een leven heb :]
peace ;D
Juisten, iets met spijker en kopquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef ramon1984 het volgende:
Dude het blijft een spel... je heb alles zelf in de hand.. hoelang je speelt hoeveel je speelt wanneer je speelt. JIJ heb alles zelf gedaan en hier kan je geen spel de schuld van geven...
Wat triest om te zeggen dat je trots bent dat je 2 weken niet meer heb gespeelt.. DUDE ik speel bijna elke maan dwel 2 weken niet.. omdat ik een leven heb :]
peace ;D
Als je op Scania zit niet, anders welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef Chandler het volgende:
Ik speel maplestory? zuig ik nu?
Sommige mensen hebben ook zo'n goed inlevingsvermogenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef ramon1984 het volgende:
peace ;D
Respect! Want er zijn genoeg mensen in deze wereld die zelfs niet eens dat besef bij zichzelf kunnen opbrengen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:48 schreef jummie7 het volgende:
ik ben erg trots op mijzelf, ik heb al 2 weken geen wow meer gespeeld. Ik zag mijn leven langzaam kapot gaan, zag mijn vrienden niet meer en deed niks anders als werken en spelen... Ik heb het spel weggegooid en de computer naar zolder gebracht. Ik ga dit echt volhouden![]()
Willen we even een verschil maken tussen lichamelijk verslaafd en geestelijk verslaafd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeg dat ook even tegen mensen die aan coke of heroine verslaaft zijn.
Jij bepaald wanneer je gebruikt en hoeveel, enz....
Drugs-verslaafd heeft deels ook te maken met de geest hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef Mortale het volgende:
[..]
Willen we even een verschil maken tussen lichamelijk verslaafd en geestelijk verslaafd?
Sterker nog, alleen bij Heroine treed lichamelijke afhankelijkheid op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Drugs-verslaafd heeft deels ook te maken met de geest hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |