Ja hoor, dat welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:41 schreef Leinonlein het volgende:
Aaaaiii PieterBas, dat is echt niet cool! Heb je het uiteindelijk nou nog kunnen inleveren? En weg uit de randstad, daar is het leven geloof ik nog erger haha.
Kuno, nog een half uurtje, ik zeg, 20 minuten. Ik kom de tijd nog wel door denk ik... Eet ze en scheur ze!
In de spits is het allemaal Spitze (om in Kuno en Lein -termen te blijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal ook gelezen. Maar bij mij zijn die treinen gewoon altijd op tijd (hoogstens 5 minuutjes te laat, maar dat vind ik niet zo'n ramp)
Dus PB, ik heb één tipBlijf weg uit de Randstad
Luctorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zie dat ik weer precies in het juiste topci terug benqua plaatjes
idd, lang leven je eigen bakquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik heb het hele verhaal gelezen.
En als ik dat allemaal lees denk ik bij mezelf, wat ben ik toch blij dat ik een eigen auto heb
bij deze gecondoleerd, en veel sterkte gewenstquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef vw_caddy het volgende:
Kreeg net te horen wie de 2e examinator is van mijn afstudeerverslag.En die kerel staat bekend als mierenneuker
Help
![]()
Zijn er nog belangrijke gebeurtenissen gebeurd gedurende mijn afwezigheid?quote:
Whooooot! ik ben naar een garage geweest hier in Berlijn waar de rijken der Berlijn hun dure auto's parkeren..! 3 fucking Enzo's Naast elkaar... dikke Porsches dikke ferrari's Heb nog last van mn eigen stijgerende paard...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er nog belangrijke gebeurtenissen gebeurd gedurende mijn afwezigheid?
Ik wist niet waar ik moest kijken... in iedere ooghoek 1...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:54 schreef DaFan het volgende:
Drie Enzo's, zoveel heb ik er nog niet eens bij elkaar gezien. Nog geen een zelfs geloof ik
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
3 fucking Enzo's Naast elkaar... dikke Porsches dikke ferrari's
![]()
1 een oude...! weet alleen niet meer welke, maar was voor 25000 te koop!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stonden er geen Lamborghini's?
¤ 25000 is niet veel voor een Lamborghini. Ik heb het alleen nog nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1 een oude...! weet alleen niet meer welke, maar was voor 25000 te koop!had er graag meer gezien...!
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
¤ 25000 is niet veel voor een Lamborghini. Ik heb het alleen nog niet
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://www.topproduct.nl/(...)oadster_6.5_4wd.html
prijs enspecificaties van de Lamborghini Murcielago roadster 6.5 4wd
Moet ik nog ff voor sparen
lekker he? 3 posts achter elkaar posten...?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://www.topproduct.nl/(...)5.5_mclaren_aut.html
Dit moet mijn auto worden
Moet ik alleen nog ff wat langer voor sparendan voor de Lamborghini
als er verder niemand is die reageertquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
[..]
lekker he? 3 posts achter elkaar posten...?![]()
Nee, midden in onze nacht niet neequote:Op woensdag 13 juni 2007 04:54 schreef ETA het volgende:
en 3 posts op een rij is echt geen kunst hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |