Ooh dacht ik johquote:
Uiteraard, kan die kabouter weer ontwaken in je broekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik zie dat ik weer precies in het juiste topci terug benqua plaatjes
ja dat ben ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh dacht ik joh!
Jij was toch dat Franse meisje of heb ik t nu mis?
DaFan geilde daar nog op![]()
Oke oke, zit ik toch goed!quote:
had je al eens een foto geplaatst...?quote:
In dat geval zoeken wij nog technisch talent á 1000,- per stukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet mijn richting...
Mijn neef werkt bij Oracle. Als ik iemand vind die ook aangenomen wordt krijg ik 'vindersloon'. Dus iemand?
Volgens mij niet, maar dat kan natuurlijk nog mooi in die laatste dagenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je al eens een foto geplaatst...?![]()
quote:
Doe dat maat ff Kunoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk ik vanavond nog weer even!
![]()
ja tog? Jij vond dat toch zo mooi dat ze een Frans accentje had enzeua?quote:
Ik heb daar weinig problemen mee nee. Maar heb ik Zeeltje al s gezien dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja tog? Jij vond dat toch zo mooi dat ze een Frans accentje had enzeua?
Ooh dan was t vast iemand anders!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig problemen mee nee. Maar heb ik Zeeltje al s gezien dan?
ik weet de gemiddelde lengte van een kabouter niet, maar...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uiteraard, kan die kabouter weer ontwaken in je broek![]()
K ook niet. lollers!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet de gemiddelde lengte van een kabouter niet, maar...Hij kan inderdaad weer wakker worden
zal met met teardrop zij...! die trouwt met iedereen...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:30 schreef Zeeltje het volgende:
nou ik was bijna getrouwd hier.. maar met wie?
ik ga ook doei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |