Sorry, ben een man/jongenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, hoe zwaar is carten voor een vrouw? het lijkt Lilly wel leuk om een keer te carten, maar ik wéét dat ze het zwaar onderschat. kunnen jullie even zelf vertellen (liefst als vrouw zijnde) of het beetje te doen is voor een vrouw.?
ik weet dat ze het gewoon kan, maar het lijkt haar appeltje eitje, terwijl ik na een half uur halfdood uit die cart kwam kruipen..
ervaringen dus graag.. ikzelf heb al onwijs veel gecard. 3 bekers ook gewonnen enzo. Wil alleen niet dat ik mn meisje half dood uit een cart moet trekken na 12 minuten
Carten ken ik niet. Karten is wel leuk. Voor vrouwen ook wel hoor. Kan zo raar gaan als ze zelf wil toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, hoe zwaar is carten voor een vrouw? het lijkt Lilly wel leuk om een keer te carten, maar ik wéét dat ze het zwaar onderschat. kunnen jullie even zelf vertellen (liefst als vrouw zijnde) of het beetje te doen is voor een vrouw.?
ik weet dat ze het gewoon kan, maar het lijkt haar appeltje eitje, terwijl ik na een half uur halfdood uit die cart kwam kruipen..
ervaringen dus graag.. ikzelf heb al onwijs veel gecard. 3 bekers ook gewonnen enzo. Wil alleen niet dat ik mn meisje half dood uit een cart moet trekken na 12 minuten
Dit wou ik ook op typen totdat ik het te simpel vondquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Carten ken ik niet. Karten is wel leuk. Voor vrouwen ook wel hoor. Kan zo raar gaan als ze zelf wil toch?
Mag ik mijn ervaring vertellen? Over KKKKarten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kan je zeggen... Ik heb me doodgelachen om een stel meiden die aan het karten waren. maar zwaar vonden ze het niet. Ze moet alleen niet veel de kant raken, want sommige kwam echt b(l)ont en blauw uit de kartsquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Zeg ik ook altijd: ik ben je bitch niet!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mag ik mijn ervaring vertellen? Is karten niet met een "k"?
Nou goed, ik heb dat 1 keer gedaan (met alleen maar mannen weliswaar), ik vond het vet kicken, ik ging alleen als een slak over die baan en werd met 3 rondes achterstand laatste, maar ik voelde me wel vet stoer
.
Oja, laat je meisje zelf beslissingen nemen zeg, ze is je kind niet![]()
+ Allerlei Pfandmuntjes waar ze in Duitsland zo gek op zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Oja want dat komt alleen maar door die pasjes van de Postbank...!die Portemonnee raakt verstopt door die rotzooi bonnetjes die je erin hebt zitten...!
![]()
Ik zou het niet pikken als mijn vriend zo over mij praat hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd: ik ben je bitch niet!![]()
ik wil haar sowieso niet tegenhouden, maar wel beetje voorbereiden..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mag ik mijn ervaring vertellen? Over KKKKarten?
Nou goed, ik heb dat 1 keer gedaan (met alleen maar mannen weliswaar), ik vond het vet kicken, ik ging alleen als een slak over die baan en werd met 3 rondes achterstand laatste, maar ik voelde me wel vet stoer
.
Oja, laat je meisje zelf beslissingen nemen zeg, ze is je kind niet![]()
Heppie geluk dat Bootje jou vriend niet isquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken als mijn vriend zo over mij praat hoor![]()
Ik ben namelijk een stoere meid!![]()
spelen, moet dat niet rijden zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik wil haar sowieso niet tegenhouden, maar wel beetje voorbereiden..
ennuh, geen conditie piet? het was een endurance race, en we zijn 1e geworden.. tegen mensen die in de dacia logan cup spelen.. ennuh, tis idd karten. ook goed.
Niet alles heeft te maken met geluk, sommige dingen ook met kennisquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heppie geluk dat Bootje jou vriend niet is![]()
Als ik zie hoe de meeste dames rijden op de kartbaan, dan hoef jij je geen zorgen te maken. Dat overleefd ze primaquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Wat jij wil Leinquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Niet alles heeft te maken met geluk, sommige dingen ook met kennis![]()
Een heeluh stoereh meid?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken als mijn vriend zo over mij praat hoor![]()
Ik ben namelijk een stoere meid!![]()
preciesquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Als ik zie hoe de meeste dames rijden op de kartbaan, dan hoef jij je geen zorgen te maken. Dat overleefd ze prima![]()
*Nietzoheelergverkaptekijkmijeensstoerkartenpost*quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik wil haar sowieso niet tegenhouden, maar wel beetje voorbereiden..
ennuh, geen conditie piet? het was een endurance race, en we zijn 1e geworden.. tegen mensen die in de dacia logan cup spelen.. ennuh, tis idd karten. ook goed.
Uhm... dan wil ik graag kennis op doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Niet alles heeft te maken met geluk, sommige dingen ook met kennis![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef Goover het volgende:
[..]
*Nietzoheelergverkaptekijkmijeensstoerkartenpost*
beetje zuinig zijn op je meissie.. heb dr langer nodig dan vandaag...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Een heeluh stoereh meid?
Verder vind ik dat bootje een beetje te beschermend is.
Eerst komtie zeggen dat hij hiero een week niet meer komt posten, en nu vraagt hij om ervaring bij karten..
Je dumpt gewoon in die kart, komt ze dr half dood uit dan is het: Jij wilde karten
Zo is het leven, niet alles wordt voor gekauwd!
Same herequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Uhm... dan wil ik graag kennis op doen
Wat doe ik fout!!! ben nog vrijgezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |