Woei, ik gooide hem dicht.... De foto's van de laatste pagina...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:17 schreef Linda__ het volgende:
Het Spuuglokje gezin maakt dat ik nog wel eens denk over brusjes voor Eva.... En dan hou ik er snel weer mee op. Brent, stoere! Jolie in haar zwembadje, lekker hoor! En ik zag een mooie Meike met zoveel haar, en Amber heeft opeens mooie krullen, en een kindje in de pan (maar ik vind die met de gewolkte achtergrond ook heel lief) en Suzanna's scheetjes!
Ze zijn allemaal geweldig!
quote:
Hahahaha geweldige foto! Hier is het ook een favoriet boek, Iris krijgt er zelfs na 3 keer nog geen genoeg van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:02 schreef bixister het volgende:
Piet en Anna in huize 'ik ben er niet'. (n.a.v. het hoofdstuk over de 'kluizelaar' uit Pluk wilde Piet dit bordje erop).
misschien welquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:32 schreef Jepali het volgende:
Mooie sarah, ga je zondag ook een ontbijtje voor papa maken?
Heb je nog een lege muur over, Lishe?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef Lishe het volgende:
Hier vast het allerbeste vakantieplaatje. De foto is gemaakt door DeLiedje, kind door mij.![]()
Whehehe, die romper heeft Dean ook, alleen geen foto:')quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:59 schreef beefcake het volgende:
Milo!
Nu moet ik 'Quinten ook in wipstoel met zelfde romper' en met waterpokken natuurlijk ook showen
[afbeelding]
Nou, frot je kind in romper en wipstoel en maak een fotoquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:16 schreef Vivi het volgende:
Whehehe, die romper heeft Dean ook, alleen geen foto:')
Hij heeft alleen nog wel een beetje een plat achterhoofdjequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:25 schreef Vivi het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat Milo zon fijn 'getekend gezichtje heeft, zo klassiek mooi, zeg maar
www.babytoupee.comquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
En Quinten en Dean hebben veel meer haar * Slaapmeisje jaloers is![]()
Ik heb The Donald al besteld, maar die is nog niet binnenquote:
Jah, en dan hoor je ineens uit het wiegje: "No woman no cry"quote:
Quinten kreeg ze van Dylan (3 jr 2mnd). Ze gingen net weg bij hem en toen kreeg Quinten ze. Maar het is dan ook erg besmettelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jah, en dan hoor je ineens uit het wiegje: "No woman no cry"![]()
Wat hebben veel kindjes trouwens vroeg de waterpokken zeg
Ik dacht dat dat pas veel later kwam!
het trekt heus nog wel bijquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef bixister het volgende:
erg lieve flenzen!![]()
en vivi, waah, toch rood!i knew it!
![]()
Die gouden gids reclame!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:03 schreef Saffier het volgende:
quote:
Dat lange klopt, hij schiet ineens omhoog (87.3 cm) en met dat lieve heb je ook helemaal gelijk, het is écht een heel lief jongetje en ook mijn boefjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:53 schreef bixister het volgende:
ja, ik vind 'm ook ineens heel lang! maar je ziet het kleine er ook nog wel aan af, echt een heel lief jongetje volgens mij.(z'n haar begint ook lang te worden!). mooi zo bij die vissen, die foto's lukken bij ons nooit omdat het vaak te donker is bij zo'n aquarium. en die met die haai is stoer!
quote:Op zondag 17 juni 2007 10:50 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat lange klopt, hij schiet ineens omhoog (87.3 cm) en met dat lieve heb je ook helemaal gelijk, het is écht een heel lief jongetje en ook mijn boefje
Wat de foto's betreft, daar moet je Freud voor inhuren, die heeft ervoor gezorgd dat ze zo mooi zijn geworden!
Ahhhhh die geitjes!
Kim ligt dat lekker?
Kozakken, wat wordt jouw blauwoogje groot zeg! En voetjevrijen is![]()
Is dat zo? Zelf zie ik het niet goed. Maar tnx.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:16 schreef lcicle het volgende:
Wat leuk die foto's met je moeder Ingrid! Jullie lijken op elkaar
Metaal geleidt heel goed warmte, dus als er water in zit zal de warmte door het water opgenomen worden en wordt dat metaal dus nooit zo heet als bij een metalen bakje met aardbeitjes erin.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:02 schreef Ireth het volgende:
(misschien erg overbodig, maar BassMiss: is dat bakje van metaal?? Dat kan binnen 3 minuten gloeiend heet worden in de zon!! Suus heeft dus door zo'n bakje (gevuld met aardbeien!) eens de blaren op haar bovenbeentjes gehad!)
Ah kijk! Ik wist dat ik vroeger eens wat beter op had moeten letten met natuurkunde! Weer wat geleerd!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Metaal geleidt heel goed warmte, dus als er water in zit zal de warmte door het water opgenomen worden en wordt dat metaal dus nooit zo heet als bij een metalen bakje met aardbeitjes erin.
Floor is al bezet, vriendje heet Lucasquote:
Dat ziet er grappig uitquote:Op maandag 18 juni 2007 09:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ergens heb ik geschreven over het hands free voeden.
Zie hier een drinkende Floor en een uiterst (na afloop) tevreden Floor. Op deze manier kan ik Pien voeden. Of Pien hands free en Floor bij mij....
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit vind ik echt een geweldige foto Spuuglokje!! Die dieptewerking door de balken is echt super!quote:
quote:
Oh ja, en ik wil ook een Sterre, en een Hanne en een Jet en een Fons, en.....................pfffff ik moet maar een heel groot huis gaan zoekenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een superdag was dat zeg, zo in de efteling. Heel erg leuke foto's!
Hanneik kan je haast wel opvreten zo lief zie jij eruit!
komt wel goed hoor memmelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef Memmel het volgende:
Van mijn man! Die is donker. Niet van mij...![]()
Haarlotion, babygel, net na het bad zit alles nog goed. Maar na 10 minuten staat het gewoon punk omhoog!![]()
Nou, dat klinkt ook aardigquote:en volgens mij zag ik Dean ook nog ergens
Ik zag hem ook! En hij is liefquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:35 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
jeetje, dat hij nog niets snapt van een webcam.....is dat al een x bekeken ? Meeste jongens van deze leeftijd weten daar al alles van...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:03 schreef Jelief het volgende:
[heilig boontje]VIvi ik deed heel hard mikjn best om uit mijn hoofd wat kindjes te benoemen die ik gezien had. Meestal doe ikdatop die manier, anders wordthet zo'n lijstje met benoemen wie er in 't fototopic staan.Hij sprong er dus uit![/heilig boontje]
Lis pastie al?
als ik de reacties op Emma samenvat is ze een stoer, cool, lief klein grappig kuikentje met een eigewijs staartje![]()
Das mooi want dat klopt![]()
Noli, ze kijkt naar mij in de ruit waar ze met haar hand tegenaan staat. En ik heb wel 20 foto's gemaakt toen ze daar zo stond te spelen met die pop![]()
En ooh ik had kleine Anna gemist!
dan ook nog een eervolle vermelding voor Bo, Jans, Piet,Anna, Wiljan, Hanne, Mikael, en Junahdat kan trouwens niet hoor, Junah is was zo'n lief klein elfje
EN NIET TE VERGETEN DEAN DIE NIET EENS WEET WAT EEN WEBCAM IS![]()
![]()
ik ben er eerlijk gezegd niet altíjd zo toegeeflijk in hoor. ik vind dat kinderen ook best mogen leren dat sommige dingen minder gepast of geaccepteerd zijn, dus soms zeg ik dat het niet kan. maar dit soort dingen vind ik vrij onschuldig. hij wil ook wel es een rok aan. prima, maar dat doen we dan wel onder het mom van 'verkleden'. na de rok wil hij steevast z'n stoere ridderpak (dat ook bij de verkleedkleren zit) dus er zit nog wel wat diversiteit in z'n interesses.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef Lois het volgende:
Ik geniet altijd zo ontzettend van Piet en Anna foto's. Ik vind het zo'n heerlijk setjeIk vind het ook heel leuk dat je dat gewoon doet Bix, staartjes bij Piet als hij dat wil.
![]()
Ja,klopt ! Gister gekregen. UIteraard ieder 1. Moet zo langzamerhand echt verhuizen. Het is ongelofelijk wat wij hier allemaal cadeau hebben gekregen....quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:05 schreef Jelief het volgende:
KP, ik zie de voetjes van dille en kamillepoppen!![]()
Al geregeldquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:45 schreef PM-girl het volgende:
Waah, geweldig een roze meisjesfiets!
RuudIris
Jolie
Ohhh Jaloersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Canon Eos 350D met standaard 18-55 lens en op vakantie hebben we een 75-300 lens erbij gekocht.![]()
Ja, het is bijna een kopie. En dan niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua karakter.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef PM-girl het volgende:
Mooi Chacama, en wat lijkt Fleur op jou, zie ik nu ineens!
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:54 schreef bixister het volgende:
heel geen slecht idee Leah, lekkere ouwe taart van me.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag ook al die leuke taarten en er zijn heel veel sites die geweldige decoratiespullen verkopen en ideeën hebben. Bix, jij had toen toch eens zo'n taart met allemaal marsepeinen bloemen? waar had je die vandaan? Of was jij dat niet?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Leah het volgende:
Ik zie idd her en der erg leuke taarten voorbij komen. Misschien eens een taartentopic openen?
Ter inspiratie, we moeten nog jaaaaaren voort![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |