Die gouden gids reclame!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:03 schreef Saffier het volgende:
quote:
Dat lange klopt, hij schiet ineens omhoog (87.3 cm) en met dat lieve heb je ook helemaal gelijk, het is écht een heel lief jongetje en ook mijn boefjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:53 schreef bixister het volgende:
ja, ik vind 'm ook ineens heel lang! maar je ziet het kleine er ook nog wel aan af, echt een heel lief jongetje volgens mij.(z'n haar begint ook lang te worden!). mooi zo bij die vissen, die foto's lukken bij ons nooit omdat het vaak te donker is bij zo'n aquarium. en die met die haai is stoer!
quote:Op zondag 17 juni 2007 10:50 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat lange klopt, hij schiet ineens omhoog (87.3 cm) en met dat lieve heb je ook helemaal gelijk, het is écht een heel lief jongetje en ook mijn boefje
Wat de foto's betreft, daar moet je Freud voor inhuren, die heeft ervoor gezorgd dat ze zo mooi zijn geworden!
Ahhhhh die geitjes!
Kim ligt dat lekker?
Kozakken, wat wordt jouw blauwoogje groot zeg! En voetjevrijen is![]()
Is dat zo? Zelf zie ik het niet goed. Maar tnx.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:16 schreef lcicle het volgende:
Wat leuk die foto's met je moeder Ingrid! Jullie lijken op elkaar
Metaal geleidt heel goed warmte, dus als er water in zit zal de warmte door het water opgenomen worden en wordt dat metaal dus nooit zo heet als bij een metalen bakje met aardbeitjes erin.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:02 schreef Ireth het volgende:
(misschien erg overbodig, maar BassMiss: is dat bakje van metaal?? Dat kan binnen 3 minuten gloeiend heet worden in de zon!! Suus heeft dus door zo'n bakje (gevuld met aardbeien!) eens de blaren op haar bovenbeentjes gehad!)
Ah kijk! Ik wist dat ik vroeger eens wat beter op had moeten letten met natuurkunde! Weer wat geleerd!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Metaal geleidt heel goed warmte, dus als er water in zit zal de warmte door het water opgenomen worden en wordt dat metaal dus nooit zo heet als bij een metalen bakje met aardbeitjes erin.
Floor is al bezet, vriendje heet Lucasquote:
Dat ziet er grappig uitquote:Op maandag 18 juni 2007 09:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ergens heb ik geschreven over het hands free voeden.
Zie hier een drinkende Floor en een uiterst (na afloop) tevreden Floor. Op deze manier kan ik Pien voeden. Of Pien hands free en Floor bij mij....
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit vind ik echt een geweldige foto Spuuglokje!! Die dieptewerking door de balken is echt super!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |