En dat bevestig ik dusquote:
Zou kunnen, je gaat natuurlijk uit van de wereld zoals je die kent, er is niets wat bewijst dat het per se ook voor andere werelden zo in elkaar zit.quote:Maar misschien is het een menselijke drang om altijd iets terug te moeten krijgen voor verleende diensten en hebben aliens een andere visie hierop. (hopelijk)
Sitchin... Ancient Astronaut theorie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef Wombcat het volgende:
Of wat als blijkt dat die aliens joden/christenen/islamieten/hindoeïsten/whatever zijn. Blijkt er opeens een ware godsdienst te zijn.
Heh, of ze geven elke inwoner van de wereld gratis en voor niets een of andere zero point energie ding zodat elke burger van het netwerk af kan en vervangen ze ook meteen de brandstofmotors daarmee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef Buschetta het volgende:
[heel ver gezocht]
Stel nou dat ze een soort reproduceer machine hebben om voedsel te maken. En dan alle bedrijven op aarde weten kapot te concureren. Dat zou ook natuurlijk een erg vage actie zijn van ze
[/heel ver gezocht]
Als dat zo is, vind ik het wel vreemd dat die aliens zich zo gemakkelijk in de zak laten steken door de regeringsleiders.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef huupia het volgende:
ikzelf denk dat er allang contact is tussen bepaalde aliens en regeringsleiders , als er dan openlijk contact zou komen zou dat eerst worden voorbereid met de mensen dmv toespraken e.d. voor de vn.
ik verwacht daar voorlopig weinig van omdat ze liever alien technology voor hun zelf houden ipv te delen met de rest van de wereld.
Ik denk dat aliens misschien eerder op basis van intelligentie hun eigen gesprekspartners uitkiezen i.p.v met bush en consorten aan een tafel te gaan zitten (hoop ik)quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als dat zo is, vind ik het wel vreemd dat die aliens zich zo gemakkelijk in de zak laten steken door de regeringsleiders.
Dat zou mij ook lijken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:24 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik denk dat aliens misschien eerder op basis van intelligentie hun eigen gesprekspartners uitkiezen i.p.v met bush en consorten aan een tafel te gaan zitten (hoop ik)
De alternatieve manieren van energie worden niet voor niets bedacht he. Uiteindelijk is de olie op, en tenzij men wil dat de hele wereld instort zal men toch met andere manieren moeten komen. Nu zegt Shell bijvoorbeeld dat het te duur is om alternatieve vormen van energie te brengen, maar tegen de tijd dat de olie op is kunnen ze het ineens wel. Immers, er moet toch winst gemaakt worden he.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef huupia het volgende:
de reactie van de mensen op aarde zou als ze onvoorbereid worden geconfronteerd met de aankomst van aliens totaal onvoorspelbaar zijn.
dan zou de tv alleen nog maar dat nieuws brengen en de gevolgen vele malen groter als 9/11
ikzelf denk dat er allang contact is tussen bepaalde aliens en regeringsleiders , als er dan openlijk contact zou komen zou dat eerst worden voorbereid met de mensen dmv toespraken e.d. voor de vn.
ik verwacht daar voorlopig weinig van omdat ze liever alien technology voor hun zelf houden ipv te delen met de rest van de wereld.
wat te denken van super energie bronnen, de machtige olie elite kan wel inpakken dan.
zelfde met de farmacie sector en vele anderen.
En hoeveel mensen worden dan werkloos opeens?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Heh, of ze geven elke inwoner van de wereld gratis en voor niets een of andere zero point energie ding zodat elke burger van het netwerk af kan en vervangen ze ook meteen de brandstofmotors daarmee.
Hoeveel bedrijven zullen dan helemaal uit hun plaat gaan en afsterven?.
Inderdaad. Alles is afhankelijk van alles. Iets wat veel mensen blijkbaar niet snappen. Je kunt bijvoorbeeld niet gewoon ineens zeggen van "Armoede?, nou dan geven we iedereen in het land hetzelfde minimale inkomen, waar iedereen fatsoenlijk van rond kan komen zonder daarvoor te hoeven werken. Dat zou ultiem zijn ja, maar waar je dan bijvoorbeeld tegen aan loopt is dat een stratenmaker net zoveel verdiend als een arts. Veel mensen zullen er dan niet meer zijn die 10 jaar gaan zwoegen om arts te worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En hoeveel mensen worden dan werkloos opeens?
Volgens mij is dit weer zoiets wat leuker klinkt dan het is, omdat je hoe je het draait of keert, ons economisch systeem op een bepaalde manier in elkaar zit, en als daar opeens iets grondig in verandert (van de ene dag op de andere), dan heeft dan consequenties.
de "bekende" alternatieve energie broneen zoals zon en wind energie zetten totaal geen zoden aan de dijk in vergelijking met olie. ze zouden nooit die rol kunnen overnemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De alternatieve manieren van energie worden niet voor niets bedacht he. Uiteindelijk is de olie op, en tenzij men wil dat de hele wereld instort zal men toch met andere manieren moeten komen. Nu zegt Shell bijvoorbeeld dat het te duur is om alternatieve vormen van energie te brengen, maar tegen de tijd dat de olie op is kunnen ze het ineens wel. Immers, er moet toch winst gemaakt worden he.
De regeringen vinden het best. Die willen namelijk niet dat hun handelspositie op wereldniveau in het gedrang komt. Als alleen 1 land nog oliereserves heeft, dan zijn andere landen daarvan afhankelijk. Immers, machines, transportmiddelen etc etc draaien op olie, al is het maar als smeermiddel. Als je dat niet meer hebt betekent dat dat auto's/vrachtwagens niet meer kunnen rijden, kranen niet meer kunnen draaien, schepen niet meer kunnen varen, treinen niet meer kunnen rijden, etc etc. Dan heb je een probleem.
Ik denk dat die olieconcerns tegen die tijd gesubsidieerd zullen worden door de overheden. Jij doet het voorkomen alsof het de regeringen vs. olieconcerns is. Ik denk eerder dat die 2 handen op 1 buik zijn.
Mijn idee...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Cudles het volgende:
Ik koop gelijk een ruimteschip van de Aliens met mijn spaargeld en ga handel drijven. Ik doop mezelf Han Solo en Bokito wordt mijn co-piloot. Samen zullen wij flink gaan cashen dmv de grondstoffen die de aliens van de aarde willen hebben, en die ik voor ze vervoer.
Ik zal verheugd reageren iig
Ik zou geen problemen hebben met werkeloosheid als ik in mijn eigen onderhoud zou kunnen voorzien hoor. Ik draai op dit moment lekker mee in de economie maar ik kan niet zeggen dat ik rouwig ben wanneer het inzakt omdat de aliens bijvoorbeeld gratis energie en meteen een voedselreplicator meegeeft aan de gemiddelde burger.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En hoeveel mensen worden dan werkloos opeens?
Volgens mij is dit weer zoiets wat leuker klinkt dan het is, omdat je hoe je het draait of keert, ons economisch systeem op een bepaalde manier in elkaar zit, en als daar opeens iets grondig in verandert (van de ene dag op de andere), dan heeft dan consequenties.
Gewoon, als de aliens morgen dus voor je deur staan met een cameraploeg eromheen en de NOS een liveuitzending uitbrengt met een delegatie buitenaardse die met balkenende aan het keuvelen zijn. Wat zou jij dan doen?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als wat precies echt is? Al die verhalen over ontvoeringen ed?
Vragen wat Balkenende mankeert om hier aan de deur te komen...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon, als de aliens morgen dus voor je deur staan met een cameraploeg eromheen en de NOS een liveuitzending uitbrengt met een delegatie buitenaardse die met balkenende aan het keuvelen zijn. Wat zou jij dan doen?
Dat soort "diepe" filosofie hadden wij op de kleuterschoolquote:Op maandag 18 juni 2007 15:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien zijn ze hier allang, maar weten we dat niet van elkaar. Misschien zijn de zogenaamde aliens maar ongeveer 3 moleculen groot. Of misschien bestaat elk molecuul wel uit een heel helal. Of misschien leven we met onze hele zonnestelsel wel in 1 atoom in een wereld van 'aliens'.
En hoeveel daarvan vertoont wat wij intelligent en zelfbewust gedrag noemen?quote:Waarom zouden aliens in hemelsnaam tussen de 1.50 en 2.00 meter zijn? Die kans is volgens mij gruwelijk klein juist, als je bekijkt dat 99,999999% van de organismen op aarde < 0,1 mm is.
Neehee, hij is op tv te zien en tegelijkertijd staan er een paar aan je deur.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vragen wat Balkenende mankeert om hier aan de deur te komen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |