onze Tati?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Als Man United voor die Tati al ¤ 25.000.000 betaald.............![]()
Maar goed voor de korte termijn. Feyenoord heeft gewoon middelen nodig om zich op de korte termijn toch wat te kunnen versterken. Een organisatie (met een slechte financiele situatie) zal niet zo makkelijk geld krijgen zonder onderpand of tegenprestatie. Ik vind dus niet eens een slecht plan van Feyenoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dus hij zit in die talentenpool? Slechte zet van Feyenoord dan, die houden er een stuk minder aan over als hij verkocht wordt
En hij schold dat stadiontuig uit toen ze Oranje uitflotenquote:
is ie al..;)quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:22 schreef Positive_Thinking het volgende:
maar heeft het inzich om een betere en completere speler te worden dan Davids.
Nou nou nou overdrijven is ook een vakquote:
overdrijven is ook een vak..quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
hij mag blij zijn als hij 1 veter van hem zou mogen strikken.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nou nou nou overdrijven is ook een vakhij mag blij zijn als hij 1 veter van hem zou mogen strikken.
![]()
Ja??quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
En hij schold dat stadiontuig uit toen ze Oranje uitfloten.
Oke, dat slaat dus nergens op.. Royston heeft dit seizoen geloof ik 26 wedstrijden gespeeld, Edgar iig minder, Edgar heeft al bewezen dat ie goed is, Royston heeft alleen de laatste wedstrijden (dus bij jong Oranje) goed gespeeld. Bij Feyenoord vond ik hem de laatste wedstrijden één van de slechtsten.. Maar dat maakt niet weg dat Drenthe misschien wel beter kán wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak..![]()
Drenthe is in mijn ogen zeker beter op dit moment, Davids heeft alleen wat meer ervaring..
Uhm...beter opletten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Oke, dat slaat dus nergens op.. Royston heeft dit seizoen geloof ik 26 wedstrijden gespeeld, Edgar iig minder, Edgar heeft al bewezen dat ie goed is, Royston heeft alleen de laatste wedstrijden (dus bij jong Oranje) goed gespeeld. Bij Feyenoord vond ik hem de laatste wedstrijden één van de slechtsten.. Maar dat maakt niet weg dat Drenthe misschien wel beter kán worden
Davids is al jaren niet meer van het niveau wat ie ooit wel is geweest, Drenthe heeft dit seizoen zeer goede wedstrijden gespeeld bij Feyenoord (o.a PSV thuis) tuurlijk ook mindere dat is logisch bij een jonge jongen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Oke, dat slaat dus nergens op.. Royston heeft dit seizoen geloof ik 26 wedstrijden gespeeld, Edgar iig minder, Edgar heeft al bewezen dat ie goed is, Royston heeft alleen de laatste wedstrijden (dus bij jong Oranje) goed gespeeld. Bij Feyenoord vond ik hem de laatste wedstrijden één van de slechtsten.. Maar dat maakt niet weg dat Drenthe misschien wel beter kán worden
Nou ja, een middelvinger en een "fuck off idioten" geloof ikquote:
quote:'Drenthe trekt de aandacht van Aston Villa'
De goede prestaties van Royston Drenthe op het EK onder 21 zijn in het buitenland ook niet onopgemerkt gebleken. Het zal dan ook niet verrassend zijn dat hij in de geruchtencircuits al in belangstelling wordt gebracht met buitenlandse clubs. Volgens Sporting Life is hij bij Aston Villa in beeld gekomen voor de positie van linksback. De Engelse club zoekt daarvoor versterking. Nu speelt daar Wilfred Bouma.
Sinds de komst van Davids kon Ajax echt gaan voetballen, omdat ze iemand hadden die het puin kon opruimen. Davids is natuurlijk minder dan dat hij ooit geweest is, maar nog steeds topklasse.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Davids is al jaren niet meer van het niveau wat ie ooit wel is geweest, Drenthe heeft dit seizoen zeer goede wedstrijden gespeeld bij Feyenoord (o.a PSV thuis) tuurlijk ook mindere dat is logisch bij een jonge jongen..
dat hij de laatste wedstrijden één van de slechtste was ben k het niet mee eens aangezien het hele team bagger speelde..
Davids heeft mij dit seizoen niet kunnen overtuigen in tegestelling tot Sneijder en Gabri vond ik hem een stuk minder..
Ik hoop dat van Marwijk de wedstrijden van Jong Oranje heeft gezien, en niet weer Drenthe op de back positie zet. Drenthe moet linkshalf, al gaat het ten koste van de Guzman.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:35 schreef MaxPower het volgende:
als linksback... zitten die scouts dan echt niet op te letten?
Davids kan meer op ervaring en routine spelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sinds de komst van Davids kon Ajax echt gaan voetballen, omdat ze iemand hadden die het puin kon opruimen. Davids is natuurlijk minder dan dat hij ooit geweest is, maar nog steeds topklasse.
Drenthe was gisteren echt goed op het middenveld!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef Snatsie het volgende:
Ik hoop dat van Marwijk de wedstrijden van Jong Oranje heeft gezien, en niet weer Drenthe op de back positie zet. Drenthe moet linkshalf, al gaat het ten koste van de Guzman.
Denk dat laatste eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:43 schreef VoreG het volgende:
Zou Drenthe een verdedigende middenvelder kunnen zijn? Of is hij daar te onstuimig voor?
Hij heeft een passeerbeweging in zijn benen, dus ik zie hem liever op links.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:43 schreef VoreG het volgende:
Zou Drenthe een verdedigende middenvelder kunnen zijn? Of is hij daar te onstuimig voor?
Picsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was Drenthe die gozer die photoshop van zichzelf maakte met een boel bankbiljetten?
4-4-2?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Ik hoop dat van Marwijk de wedstrijden van Jong Oranje heeft gezien, en niet weer Drenthe op de back positie zet. Drenthe moet linkshalf, al gaat het ten koste van de Guzman.
Of het was die gozer die vorig jaar bij Heracles zat, in ieder geval een van die 2quote:
Nog 1 kans, 3 maal is scheepsrecht?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of het was die gozer die vorig jaar bij Heracles zat, in ieder geval een van die 2
Dat zal die Biseswar dan wel zijn. Kut ventje. Mag van mij sowieso per direct vertrekken. Die gozer denkt dat hij er al is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of het was die gozer die vorig jaar bij Heracles zat, in ieder geval een van die 2
Ik zal eens kijken of ik er wat over kan vindenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nog 1 kans, 3 maal is scheepsrecht?
Ik zie Drenthe op een of andere manier niet achter de computer zitten Photshoppen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was Drenthe die gozer die photoshop van zichzelf maakte met een boel bankbiljetten?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik er wat over kan vinden
Maar ondertussen zijn het Marokkanenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Hij lijkt zo schattig, net zoals Aissati enAfellay,
Was een Zuid-Amerikaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik er wat over kan vinden
Sammuel?quote:
Inderdaad, rotventje is het. Heeft de 1e 2 a 3 wedstrijden goed gevoetbald voor ons. Daarna heeft hij alleen nog maar baggerwedstrijden gespeeld en viel hij op door zijn disciplinaire schorsingen. toen na de wedstrijd tegen Excelsior we veilig waren en er feest werd gevierd in het stadion werd hij gefeliciteerd en het enige wat hij deed was iedereen negeren en rondlopen met een gezicht van: Wat kan het mij nu schelen, volgend jaar ben ik hier toch weg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:15 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Dat zal die Biseswar dan wel zijn. Kut ventje. Mag van mij sowieso per direct vertrekken. Die gozer denkt dat hij er al is.
Eerder Magrao denk ik...quote:
Hij gaf Jan Joost van Gangelen ook echt zo'n "Hip-Hop" hand op het einde!quote:Op zondag 17 juni 2007 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldig commentaar inderdaad, hij doet er ook onbewust alles aan om tof gevonden te worden. Leuke gast.
Die is al lang wegquote:
Dat wilde Steef geloof ik niet zeggen. Alleen dat 't een Zuid-Amerikaanse neger was met een te grote bek.quote:
Lekker boeiend dat iemand, met photoshop, zijn gezicht op biljetten. Dromen mag, toch?quote:Op zondag 17 juni 2007 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sammuel is een vriend van Steef dus dat zal wel niet.
Volgens mij was het Drenthe of Biesewar
Beter dan ".....euhhhhhhhhhhhh......."quote:Op zondag 17 juni 2007 12:30 schreef koningdavid het volgende:
"Ik bedoel van..."
Is daar een filmpje van?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij gaf Jan Joost van Gangelen ook echt zo'n "Hip-Hop" hand op het einde!
Schitterende kerel Royston!
Kom over 2 jaar maar weer eens onderhandelenquote:Zaakwaarnemer Drenthe: clubs moeten wachten tot na EK
Datum: 17-6-2007 | Lage rente en goed advies! Dutchlife! Klik hier!
Royston Drenthe maakt tot nu toe veel indruk op het EK onder 21 en wordt sinds de start van het EK met veel clubs in verband gebracht. De zaakwaarnemer van de Feyenoorder liet weten dat hij heel veel vragen krijgt van clubs. "We hebben veel aanbiedingen om te praten over de toekomst" zegt Andre Wasiman. "Hoeveel? Tien tot vijftien en daaronder zitten grote clubs uit Spanje, Italië en Engeland." Volgens Wasiman zullen de clubs tot na het EK moeten wachten op een kans om Drenthe te overtuigen dat die club het best voor hem is. "Royston heeft moet zich nu concentreren op nog twee topwedstrijden op het EK."
Kun je mij een voetballer die beter is geworden bij zijn 4 jaar bij Feyenoord of 2 bij BVB?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker bij Feyenoord blijven, jaar onder Bert wordt hij alleen maar beter van.
Emerton, B. Kalou, Tomasson.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kun je mij een voetballer die beter is geworden bij zijn 4 jaar bij Feyenoord of 2 bij BVB?
Leuk dat ie ook in het buitenland gewaardeerd wordt. Ook in Italie, zagen we pas bij Zola.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:14 schreef Doc het volgende:
Leuk - zeer positief - stuk van de Timesonline
http://www.timesonline.co(...)l/article1942676.ece
'Drenthe? That's the guy from the Hunebedden, right?'quote:Op zondag 17 juni 2007 21:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Leuk, dat hij daar zelfs min of meer bekend is nu.
Spelers van half 20quote:
Ja, en hij loopt zeker op klompenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
'Drenthe? That's the guy from the Hunebedden, right?'
Ik vind Drenthe het meervoud nog niet waard.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Drenthe is een jonge spelers. Bert maakt jonge spelers alleen maar slechter.
Dus als het daarom gaat kan je beter vertrekken
Jank, jank, huil huil.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Drenthe is een jonge spelers. Bert maakt jonge spelers alleen maar slechter.
Dus als het daarom gaat kan je beter vertrekken
Heeft geen zin.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sterk argument. Pak me dan
Ik ben er tevreden mee, ja.quote:Ook zo blij met de terugkeer van Bertje?
Ik snap je probleem niet, Bert is een betere trainer dan Ronald Koeman, heeft alleen z'n trainerscarierre niet zo slim uitgestippeld als Ronald.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook zo blij met de terugkeer van Bertje?
Leonardo, Van Persiequote:Op maandag 18 juni 2007 01:16 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Wat een poep over dat Bert slecht zou zijn voor jonge spelers, voor al die mannetjes die dat roepen heb ik slechts een iets te zeggen: Fortuna Sittard.
Dat zijn echt de enige voorbeelden die iedereen geeft. Van Marwijk was misschien deels schuldig. Die twee hebben het ook aan zichzelf te danken, dat ze bij Feijenoord nooit beter geworden zijn.quote:
Alle andere jeugdspelers die niet doorgebroken zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn echt de enige voorbeelden die iedereen geeft. Van Marwijk was misschien deels schuldig. Die twee hebben het ook aan zichzelf te danken, dat ze bij Feijenoord nooit beter geworden zijn.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Fortuna, Dortmund en Feyenoord die aan de rand van de afgrond kwamen nadat Bert vertrok
Wottuh puin opruimen van van Marwijkquote:Op maandag 18 juni 2007 10:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Wotte moest de puin opruimen van Bertje
Of was nog een speler van waarde toen Bertje vertrok?
Maar dat is wel een beetje en slechte vergelijking want bij de kleinere clubs durven trainers veel vakaer voor de jeugd te kiezen omdat het toch allemaal niet zo hoeft.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:16 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Wat een poep over dat Bert slecht zou zijn voor jonge spelers, voor al die mannetjes die dat roepen heb ik slechts een iets te zeggen: Fortuna Sittard.
Wotte kon geen spelers kopen omdat Van Marwijk al het geld er doorheen gejaagd had door kut aankopen zoals Lazovic, Lurling, Song, etc, spelers van waarde weggejaagd had en goede ervaren spelers liet vertrekkenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:15 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Wottuh puin opruimen van van Marwijk![]()
Toen van Marwijk er nog zat hadden we Emerton, van Gastel, Ono, van Wonderen, Bosvelt en Paauwe. Toen Wottuh kwam kregen we spelers als Bahia
Nee, dit team bestond louter uit toppers...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Opstelling Feyenoord:
Zoetebier, Song, Paauwe, van den Berg, Mtiliga, Lazovic, Ghaly ('46 Schreuder), Ono ('46 van Wonderen), Smolarek ('63 Lurling), Buffel, Kuyt
Echt een topteam.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wotte kon geen spelers kopen omdat Van Marwijk al het geld er doorheen gejaagd had door kut aankopen zoals Lazovic, Lurling, Song, etc, spelers van waarde weggejaagd had en goede ervaren spelers liet vertrekken
Bertje had nog gepresteerd om Taument en Kiprich over de zeik te halen en De Wolf, Scholten en Bosz te laten vertrekkenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dit team bestond louter uit toppers...
De Goey; Van Gobbel, De Wolf, Metgod, Refos; Scholten, Bosz, Witschge; Taument (88´ Obiku), Kiprich (68´ Van Loen), Blinker.
Zit je niet in het verkeerde topic met je Van Marwijk afkeer?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Metgod is trouwens wel een goede coach voor Bertje, die stond een keer op eigen benen en toen hing zijn club ergens onderaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |