Ik denk dat je hier het technisch vermogen van Davids erg onderschat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:21 schreef Positive_Thinking het volgende:
Wat kan ik genieten van deze speler. 100% inzet. Technisch zeer begaafd en heerlijk zichzelf blijven. Dit is echt een pure liefhebber van het voetbal heb ik het idee.
De vergelijking met Davids gaat op qua inzet, ik heb het idee dat deze jong op technisch gebied nog een stap beter is. Deze jonge wordt een hele hele grote als hij zo door gaat en nog wat verder ontwikkeld.
Ik vond hem bij Feyenoord al een zeer goede indruk achter laten, en die lijn zet hij met gemak door. Maar weinig jonge spelers is dat gegeven is.
Hoop dat we hem nog minstens 2 jaar hier kunnen houden...quote:Drenthe: 'Mijn leven is nou eenmaal Feyenoord.'
Royston Drenthe speelt zich in no-time in de kijker bij grote Europese clubs met zijn spel bij Jong Oranje. De Feyenoord-middenvelder wil aan een transfer echter nog niet denken.
Over belangstelling op dit moment is de Rotterdammer niks bekend: "Ik weet daar niks van. Dat regelt mijn zaakwaarnemer. Ik heb praktisch twee maanden geleden mijn contract verlengd tot 2011. Bovendien heb ik het enorm naar mijn zin bij Feyenoord. Mijn leven is nou eenmaal Feyenoord".
"Ik ben nog aardig jong om die stap te maken. Ik zeg niet dat ik het niet aan zou kunnen, maar ik denk dat ik voorlopig nog veel kan leren bij Feyenoord", gaat Drenthe verder. "Maar ooit zal ik wel de overstap maken naar Engeland. Dat is de meest passende competitie voor mij."
Het Feyenoord-talent is bovendien van mening dat hij en zijn teamgenoten nu voor het allerhoogste moeten gaan tijdens het EK-21: "Nu kunnen we wel stellen dat we met niks minder dan met het kampioenschap tevreden mogen zijn."
Credits geeft Drenthe ook aan bondscoach Foppe de Haan, die hij in de armen vloog na de 2-0: "Trainer Foppe is gewoon een topvent. Toen ik die assist gaf dacht ik echt van: ‘Boem, naar Foppe’. Hij heeft het team in elkaar geknutseld en erop gehamerd dat de Olympische Spelen echt uniek zijn om mee te maken."
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:04 schreef Luni het volgende:
Maa, wat een wedstrijd speelde hij weer, geweldig, echt genoten, het was zowiezo een fantastische wedstrijd om te zien, op het puntje van m'n stoel gezeten!![]()
Toen riepen eigenlijk alleen Feyenoorders dat het zulke goede voetballers warenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:09 schreef Erasmusch het volgende:
Maar ja, ik kan me ook nog zulke topics over Saidi, Greene en De Guzman herinneren...
Nee hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Toen riepen eigenlijk alleen Feyenoorders dat het zulke goede voetballers waren.
Nu roept iedereen het.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zit goed met me aandelen in de talentenpool
quote:Deelnemers aan de ‘Feyenoord Talent Pool’ beleggen minimaal 250.000 euro in het fonds.
Dat haar is geniaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:23 schreef lammegiraf het volgende:
geinige speler om te zien....heeft nog wel wat te leren maar wordt een hele goeie....alleen dat haar! pff...vind het er echt niet uitzien.
Hebben jullie tenminste iets waar jullie trots op kunnen zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Bovendien zijn wij gezegend met de meeste voetbalkennis.
Hoeft niet, 25 % 6 miljoen. Zou betekenen dat ze alleen als ze hem voor meer dan 24 miljoen verkopen ze verlies draaien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dus hij zit in die talentenpool? Slechte zet van Feyenoord dan, die houden er een stuk minder aan over als hij verkocht wordt
Als Man United voor die Tati al ¤ 25.000.000 betaald.............quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoeft niet, 25 % 6 miljoen. Zou betekenen dat ze alleen als ze hem voor meer dan 24 miljoen verkopen ze verlies draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |