Picsquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was Drenthe die gozer die photoshop van zichzelf maakte met een boel bankbiljetten?
4-4-2?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:38 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Ik hoop dat van Marwijk de wedstrijden van Jong Oranje heeft gezien, en niet weer Drenthe op de back positie zet. Drenthe moet linkshalf, al gaat het ten koste van de Guzman.
Of het was die gozer die vorig jaar bij Heracles zat, in ieder geval een van die 2quote:
Nog 1 kans, 3 maal is scheepsrecht?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of het was die gozer die vorig jaar bij Heracles zat, in ieder geval een van die 2
Dat zal die Biseswar dan wel zijn. Kut ventje. Mag van mij sowieso per direct vertrekken. Die gozer denkt dat hij er al is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of het was die gozer die vorig jaar bij Heracles zat, in ieder geval een van die 2
Ik zal eens kijken of ik er wat over kan vindenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nog 1 kans, 3 maal is scheepsrecht?
Ik zie Drenthe op een of andere manier niet achter de computer zitten Photshoppen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was Drenthe die gozer die photoshop van zichzelf maakte met een boel bankbiljetten?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik er wat over kan vinden
Maar ondertussen zijn het Marokkanenquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Hij lijkt zo schattig, net zoals Aissati enAfellay,
Was een Zuid-Amerikaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik er wat over kan vinden
Sammuel?quote:
Inderdaad, rotventje is het. Heeft de 1e 2 a 3 wedstrijden goed gevoetbald voor ons. Daarna heeft hij alleen nog maar baggerwedstrijden gespeeld en viel hij op door zijn disciplinaire schorsingen. toen na de wedstrijd tegen Excelsior we veilig waren en er feest werd gevierd in het stadion werd hij gefeliciteerd en het enige wat hij deed was iedereen negeren en rondlopen met een gezicht van: Wat kan het mij nu schelen, volgend jaar ben ik hier toch weg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:15 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Dat zal die Biseswar dan wel zijn. Kut ventje. Mag van mij sowieso per direct vertrekken. Die gozer denkt dat hij er al is.
Eerder Magrao denk ik...quote:
Hij gaf Jan Joost van Gangelen ook echt zo'n "Hip-Hop" hand op het einde!quote:Op zondag 17 juni 2007 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldig commentaar inderdaad, hij doet er ook onbewust alles aan om tof gevonden te worden. Leuke gast.
Die is al lang wegquote:
Dat wilde Steef geloof ik niet zeggen. Alleen dat 't een Zuid-Amerikaanse neger was met een te grote bek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |