battle battle battlequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klap jij nou eerst maar eens over dat meisje heen...!![]()
![]()
Ben gvd geen neger!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee!zeker weer zo'n kut neger grap!
Nou, niet op internet iigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ja Goovert, waar zijn die foto's van die meid
Ik hoor de dat Rob Geus een dochter heeft gekregen... Je hebt er een zusje er bij Royquote:
LOLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb een nieuwe sport gevonden.. Urban Sprinting...
Als zo'n tag niet goed is afgescand bij de kassa bij een kledingzaak/electronicazaak etc..(wel betaald heb).. Zo hard mogelijk wegsprinten.. en kijken hoelang de bewakers het volhouden
http://www.dumpert.nl/mediabase/17574/6ef5f537/index.html
waarom niet?quote:
Oude shitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Als zo'n tag niet goed is afgescand bij de kassa bij een kledingzaak/electronicazaak etc..(wel betaald heb).. Zo hard mogelijk wegsprinten.. en kijken hoelang de bewakers het volhouden
hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oude shit
Stond vorig jaar al op internet.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat wordt dan toch wel een keer tijd ofniet
Ik had hem nog niet gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oude shit
Stond vorig jaar al op internet.
Jeuj klopt. Erg lief meisjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoor de dat Rob Geus een dochter heeft gekregen... Je hebt er een zusje er bij Roy![]()
snelhechterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Weet iemand hoe zo'n ding heet als je met een perforator 2 gaatjes in papier maakt en dat metalen ding wat je dan door de twee gaatjes doet... hoe heet dat...?(in het nederlands graag..!)
Dan gaat een van ons verliezen, dan zou ik niemand willen toewensenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:53 schreef PieterBas het volgende:
wil je net zien.. heb je straks een beveiliger die sneller loopt als jij.. dan heb je wel een probleem..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jeuj klopt. Erg lief meisje
![]()
@ Urban Sprinting:![]()
![]()
een vragende zin kun je noooooooit met een vragend antwoord beantwoorden..:!quote:
Hoezo, je hebt toch betaaldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wil je net zien.. heb je straks een beveiliger die sneller loopt als jij.. dan heb je wel een probleem..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |