hasta la pastaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:40 schreef ETA het volgende:
ciao tutti, ik ben vrijlekker pasta eten vanavond
Ja super!! Heet en plakkerig weer, dat wel. Al is het vandaag wat koeler door meer wind, algeheel niet onaardigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
he hoest nou aan de overkant? is het nog een beetje uit te houden
ik heb een mogelijkheid om in Australie te gaan stage lopen met me nieuwe opleiding
maar dat zien we volgend schooljaar wel
hier is het raam weer open, het is echt lekker weer... de zon schijnt niet, maar toch heel aangenaam buitenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja super!! Heet en plakkerig weer, dat wel. Al is het vandaag wat koeler door meer wind, algeheel niet onaardig
Gisteren was t ook super fijn weerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier is het raam weer open, het is echt lekker weer... de zon schijnt niet, maar toch heel aangenaam buiten
quote:
idd lachen zegquote:
Hier waait het ook lekker door. Zit vlakbij een open deur. Heerlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier is het raam weer open, het is echt lekker weer... de zon schijnt niet, maar toch heel aangenaam buiten
Ej swaquote:
ik heb gelukkig weer internet, kan ik eindelijk me dingen voor school regelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej swa! Weer de beschikking over internet of zit je ergens anders?
Irritant he zonder internet. Kun je gewoon niks beginnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb gelukkig weer internet, kan ik eindelijk me dingen voor school regelen
mooi werk kerelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb gelukkig weer internet, kan ik eindelijk me dingen voor school regelen
Goed hoor..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Stienn het volgende:
Het schiet niet echt meer op hier hé! 2 weken geleden zaten jullie al op de 198 ofzo.
hoe is het met iedereen?
eigenlijk best wel ernstigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Irritant he zonder internet. Kun je gewoon niks beginnen![]()
we gingen best wel hard, daar waren de MOD's niet echt blij meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:04 schreef Stienn het volgende:
Het schiet niet echt meer op hier hé! 2 weken geleden zaten jullie al op de 198 ofzo.
hoe is het met iedereen?
geen pasfoto's meerquote:
Miss Scofield heeft er al 199 op haar naam staan...quote:
Ja, behalve dat ik me verveel. en dat ik gister om moest lopen bij het station drienerloquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we gingen best wel hard, daar waren de MOD's niet echt blij meedus we zijn nu Stage SC Nieuwe Stijl
met minder gespam en meer inhoudelijke posts...
met mij alles goed hoormet jou ook??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |